Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-01@23:44:02 GMT

برگزاری سیزدهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۶۹۴۶۴

مهندس هادی طاهرخانی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: سیزدهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان از تاریخ 11 لغایت 15 تیر ماه سال جاری به مدت 5 روز با مشارکت تولیدکننده و عرضه‌کننده مبلمان برگزار می شود.
وی گفت: این نمایشگاه با نظارت و همکاری اتحادیه درودگران قزوین در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین برگزار می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین اظهار کرد: بیش از 60 مشارکت کننده در فضایی به مساحت ۴ هزار مترمربع، از استان‌های قزوین و تهران تولیدات و محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می دهند.
طاهرخانی ضمن اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه افزود: از جمله اهداف برپایی این رویداد اقتصادی، می‌توان به ایجاد فضایی به منظور ارتباط مستقیم بین تولیدکننده و مصرف‌کننده، آشنایی مردم با آخرین تولیدات این صنعت، فراهم نمودن فضاهای رقابتی جهت افزایش تنوع انتخاب، دسترسی بهتر به کالاهای موردنیاز‌ و غیره اشاره کرد.
این مسوول عنوان کرد: کالاهایی که در این نمایشگاه عرضه می گردد مورد تایید کارشناسان اتحادیه درودگران بوده و بر نحوه فروش آنها نیز نظارت خواهند داشت.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین در پایان گفت: سیزدهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان در مدت برگزاری از ساعت 16 الی 22 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره) جنب صدا و سیما جهت بازدید علاقه‌مندان و عموم دایر خواهد بود.
1010/ت30/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۶۹۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان آغاز به‌کار کرد

دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان از امروز (چهارشنبه) با حضور سازمان‌ها و شرکت‌های فعال در حوزه حمل‌ونقل و با مشارکت شرکت‌های دانش‌بنیان در محل دانشگاه صنعتی اصفهان آغاز به‌کار کرد و تا چهاردهم اردیبهشت سال جاری دایر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دومین رویداد حمل‌ونقل دانش‌بنیان همراه با دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش بنیان با همت معاونت حمل‌ونقل شهرداری اصفهان در دانشگاه صنعتی اصفهان امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ برگزار می‌شود.

برگزاری این نمایشگاه و رویداد حمل‌ونقلی با حضور شرکت‌های دانش بنیان، فناور، دانشجویان، اساتید و کارشناسان و مدیران دستگاه‌های دولتی تا چهاردهم اردیبهشت جاری ادامه دارد.

کاهش آلودگی هوا، وسایل برقی و تجهیزات شارژ، هوشمندسازی و هوش مصنوع، مدیریت ترافیک و اطلاع رسانی تجهیزات حمل‌ونقل ریلی از محورهای برگزاری دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان است.

برگزاری این نمایشگاه با حضور مسئولان و متخصصان حمل‌ونقل ملی و استانی و کلان شهرها همراه با برگزاری پنل‌های ارائه طرح و محصولات شرکت‌های دانش بنیان و برگزاری کارگاه‌های آموزشی و سایر برنامه‌های جانبی در محل سالن شماره ۲ تربیت بدنی دانشگاه صنعتی اصفهان صورت می‌گیرد.

ساعات بازدید از نمایشگاه ۰۹:۰۰ تا ۱۸:۰۰ است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.goingevent.com مراجعه کنند.

کد خبر 749586

دیگر خبرها

  • گشایش دومین نمایشگاه بین المللی تخصصی ابزار و یراق آلات ساختمانی ایران در تبریز
  • برگزاری آزمون کسب مدرک تخصصی ۱۵۴ حافظ قرآن در بوشهر
  • دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان آغاز به‌کار کرد
  • برگزاری کارگاه فنی و تخصصی کاربری سامانه تیر الکترونیک e_TIR در تهران
  • صادرات اقلام فروشگاهی به کوبا/ نوسازی ۱۶۰ کارخانه نیشکر در کوبا
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • حضور خانه خلاق و مرکز نوآوری قوه مقننه در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس
  • باز شدن پای محصولات صنعتی قزوین به بازار‌های بین المللی
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران