Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست علنی شورای شهر بوشهر در حالی عصر یکشنبه برگزار شد که با انتقاد یکی از اعضا نسبت به عملکرد خدری نماینده بوشهر در مجلس همراه بود.

 نشست علنی شورای شهر بوشهر در حالی عصر یکشنبه برگزار شد که با انتقاد یکی از اعضا نسبت به عملکرد خدری نماینده بوشهر در مجلس همراه بود.

به گزارش جنوب نیوز، روح الله نصرتی در نطق پیش از دستور خود با اشاره به جیره بندی آب و عدم حضور یاکیده مدیرعامل آبفا بوشهر در جلسه شورا با وجود هماهنگی قبلی گفت: ما انتظار داریم نمایندگان مجلس خصوصا نماینده بوشهر نسبت به این مسئله جدی تر ورود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پیام من به آقای خدری این است که بجای پیگیری عزل و نصب این و آن، در وزارت نیرو حضور یافته و برای عبور بوشهر از تنش آبی که گرفتاریم چاره اندیشی کنند. اعضای شورا نیز آمادگی همراهی با وی دارند.

طاهره شمشیری دیگر عضو شورا نیز گفت: کلا مجمع نمایندگان استان باید عملکرد بهتری درباره مشکلات اساسی استان و بوشهر مثل آب داشته باشند، ولی اینگونه نیست.

نصرتی هم گفت: اتفاقا سعادت نماینده دشتستان در موضوع آب، شورا و شهرداران حوزه انتخابیه اش را به وزارت نیرو برد و منجر به تصمیماتی شده، ولی نماینده حوزه انتخابیه ما به قکر این است که چه کسی شهردار شود و چه کسی شهردار نشود!

مهرزاد آسایش دیگر عضو شورا نیز ابراز عقیده کرد: اگر همه اعضای شورا در خصوص موضوع آب به وزارت نیرو بروند، این وحدت می تواند منجر به انتقال مشکل مردم بوشهر شود.

اما نصرتی پاسخ داد: قطعا وقتی نماینده مجلس با اعضای شورا همراهی کند، نگاه وزارت نیرو هم به مشکل آب بوشهر جدی تر است. البته من با سعادت نماینده دشتستان تماس گرفتم که به عنوان رییس مجمع نمایندگان پیگیر دیدار اعضای شورا با مسئولان وزارت نیرو برای مشکل آب باشند، ولی گفت می ترسم خدری ناراحت شده و بگوید در حوزه انتخابیه من دخالت کرده ای!

مصوبه شورای شهر درباره کیوسک داران

در این جلسه، زمان بندی بخشودگی جرایم و دیرکرد کیوسک داران نیز مصوب شد.

طاهره شمشیری عضو شورا گفت: در بهمن ماه سال گذشته در راستای کمک به کیوسک داران شهر، شورا مصوب کرد که 50 درصد جرایم آنها بخشیده شود، اما فرایند بررسی فرمانداری و اصرار شورا بر مصوبه اش، زمان بر شد تا اینکه از موعد قانونی که برای بخشودگی در نظر گرفته شده بود گذشت.

وی ادامه داد: اکنون در پی استعلام شهرداری برای اجرای کردن این مصوبه، مقرر شد یکماه از 15 تیرماه تا 15 مردادماه برای این بخشودگی جهت کیوسک داران درنظر گرفته شد.

شمشیری خاطرنشان کرد: همچنین به شهرداری تاکید شده درخصوص تغییر کاربری کیوسک ها و اضافه بنای آنها با جدیت ورود کرده و مطابق شیوه نامه، با تخلفات برخورد شود.

ساماندهی گلزار شهدای گمنام

عبدالخالق برزگرزاده عضو شورا نیز در نطق خود خواستار تعریف پروژه هایی از سوی شهرداری در گلزار شهدای گمنام نظیر شغاب شد و خطاب به خورشیدیان سرپرست شهرداری ادامه داد: می توان با تعریف پروژه هایی مناسب این اماکن، گلزار شهدای گمنام را به مراکز فرهنگی و محل مراجعه بیشتر شهروندان خصوصا نسل جوان مبدل کرد.

گفتنی است در این جلسه ابوذر دهدار رییس و کیوان هاشم زاده عضو شورا غایب بودند. همچنین عالی پور از کانون بازنشستگان به عنوان تنها مراجعه کننده جلسه، خواستار همکاری شورا در زمینه مصوبه احداث مجموعه تفریحی ورزشی "خانه امید" برای بازنشستگان شد که سه سال پیش در پارک شغاب کلنگ زنی شد.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۶۹۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها باید به مردم پاسخگو باشند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه عسلویه اظهار کرد: استغفار آثار بسیار عجیب و خیره کننده‌ای دارد؛ به‌طوری که این آثار و برکات در مخیله کسی نمی‌گنجد.

وی به فرازهایی از بیانات رهبر انقلاب در جمع کارگران اشاره کرد و افزود: حضرت آقا فرمودند همه مردم باید کار را ارزش بدانند، کار یک عمل با ارزش باشد و به کارگر به چشم یک موجود ارزشمند نگاه کنند. مسؤولان زمینه ساز حضور مردم در بحث تولید باشند و تسهیلات فراهم کنند سرمایه‌های بانک‌ها به سمت تولید هدایت شود.

امام جمعه عسلویه از حضور کاروان خدمت استانداری بوشهر در شهرستان عسلویه قدردانی کرد و ادامه داد: با ابتکار استاندار بوشهر کاروان خدمت به شهرستان جم و عسلویه آمدند و معاونین استاندار و مدیران کل دیدار مردمی با مردم داشتند و به شعار مردمی بودن دولت جامه عمل پوشیدند.

وی اضافه کرد: این اقدام ثمرات ارزشمندی خواهد داشت. دور تا دور مصلا مدیران کل ادارات استان نشسته بودند و در حال رسیدگی به مشکلات مردم و پاسخگویی بودند. استاندار بوشهر هم در فرمانداری با جمعی از نخبگان و فعالان اجتماعی شهرستان نشست داشتند که کار بسیار خوبی بود.

هاشمی‌نژاد با تبریک ۹ اردیبهشت روز شوراها بیان کرد: کسی که در معرض رأی مردم قرار گرفت و انتخاب شد باید پایدار و وفادار بماند و گوششان باز باشد و تعلل نکنند.

وی خاطرنشان کرد: شورای شهر عسلویه از لحاظ عملکرد مورد سوال مردم هستند. مردم گلایه دارند عمر شورا دارد تمام می‌شود و خدمت قابل توصیف و بیانی مشاهده نمی‌شود و معلوم نیست در این مدت چه کرده‌اند که خودشان باید از خود دفاع کنند و گزارش بدهند.

امام جمعه عسلویه تاکید کرد: مرتب شهردار عوض می‌کنند انگار شهردار کارگر بقالی است. نزدیک سه سال گذشت و چیزی به عمر شورا نمانده است؛ عملکرد شورا باید زیر ذره بین باشد چرا شهرداران استعفا می‌دهند.

مسؤولان بی خیال کارنامه این دوره شورای عسلویه نباشند. کوچه‌ها خاموش و پر از چاله است، فردای قیامت باید جواب بدهند، اینها دارند مسیر اشتباه می‌روند. مدیران استانداری باید در این زمینه رسیدگی کنند. پرونده‌های قطوری برده اند ولی نتیجه این پرونده‌ها چه شد. از شوراهای دیگر منطقه که خدمت می‌کنند تلاش دارند تشکر و قدرانی می کنم‌.

کد خبر 6089097

دیگر خبرها

  • پیگیری نکردن خواسته کارگران توسط نماینده‌شان از ترس اخراج یک ضعف قانونی است
  • دشمن به دنبال کم رنگ کردن ارزش حجاب است
  • شوراها باید به مردم پاسخگو باشند
  • طرح‌های توسعه و تجهیز مدارس امسال با جدیت دنبال می‌شود
  • شوراهای برتر استان بوشهر تجلیل شدند
  • استقرار شهرداری ویژه بافت تاریخی بوشهر در حال پیگیری است
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • الجزایر:کمک‌های هوایی ۰.۰۳% نیازهای غزه را برآورده می‌کند
  • شهرداری‌ها در انتظار سهم خود از مالیات
  • حل مشکل شهروندان با پیگیری خبری