Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-20@03:49:36 GMT

هفدهمین دوره مسابقه قرآن‌پژوهی درس‌هایی از قرآن

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۶۹۷۳۵

هفدهمین دوره مسابقه قرآن‌پژوهی درس‌هایی از قرآن

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ مؤسسه ترویج فرهنگ قرآنی امسال بعد از ماه مبارک رمضان به برگزاری هفدهمین دوره مسابقه قرآن‌پژوهی برگرفته از برنامه تلویزیونی درس‌هایی از قرآن حجت‌الاسلام قرائتی در ماه مبارک رمضان97 اقدام کرده است.

در این مسابقه که برای دانش‌آموزان، دانشجویان، فرهنگیان و عموم مردم برگزار می‌شود، از 25 موضوع مباحث درس‌هایی از قرآن حجت‌الاسلام قرائتی 10 موضوع انتخاب شده و علاقه‌مندان می‌توانند با انتخاب یک موضوع با استفاده از سایر کتب و تفاسیر موضوع مورد نظر را بسط و گسترش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دانش‌آموزان‌، دانشجویان و سایر شرکت‌کنندگان آزاد كه رتبه برتر را كسب کنند به قيد قرعه هدايايی به شرح ذیل اعطا خواهد شد:
100 تا 90 امتیاز مبلغ 500 هزار تومان (3 نفر )
80 تا 89 امتیاز مبلغ 300 هزار تومان ( 3 نفر)
70 تا 79 امتیاز مبلغ 200 هزار تومان ( 3 نفر)

آخرین مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار 20 مردادماه است.

بر اساس این گزارش، فرهنگيان شرکت‌کننده در این رقابت که حداقل 70 درصد امتیاز مسابقه را كسب کنند، لوح تقدير با امضای مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش دریافت خواهند کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت اطلاع بیشتر به سایت مؤسسه ترویج فرهنگ قرآنی مراجعه کنند.

مهسا اسفندیاری

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: مسابقه قرآن پژوهی درس هایی از قرآن قرائتی مؤسسه ترویج فرهنگ قرآنی ایکنا نبأ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۶۹۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفت تهران قهرمان لیگ برتر شطرنج شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در پایان بیستمین دوره لیگ برتر شطرنج که با حضور 9 تیم برگزار شد، تیم نفت تهران با ۱۶ امتیاز تیمی قهرمان شد و تیم‌های پیکار افکار لرستان با امتیاز ۱۳ امتیاز و باشگاه قهرمان گیلان (دنیای فلز) با ۱۱ امتیاز به ترتیب مقام‌های نایب قهرمانی و سومی لیگ را به دست آوردند.

در جدول رده بندی این رقابت ها، تیم‌های نخبگان شطرنج با ۸ امتیاز، شهرداری کرمانشاه با ۷ امتیاز، فیل خوب با ۷ امتیاز، پیشگام نوین تهران با ۷ امتیاز، پیشگام نوین رایمند شهرضا با ۲ امتیاز و افلاک لرستان با ۱ امتیاز به ترتیب جایگاه‌های چهارم تا نهم جدول رده‌بندی لیگ برتر شطرنج کشور را ازآن خود کردند.

این دوره لیگ شطرنج با حضور ۴ استاد بزرگ، ۳ استاد بین‌المللی، ۴ استاد فیده و ۲ کاندیدا استاد فیده با سرداوری کاوه هنری داور بین‌المللی، جانشین سرداوری داوران بین‌المللی آرمان علیپور و شیرین مرادی برگزار شد.

۲۵۰ میلیون تومان جایزه نقدی مسابقات بود.

کد خبر 6079800

دیگر خبرها

  • وزیر آموزش و پرورش: دانشگاه فرهنگیان از میان حافظان قرآن دانشجو می‌پذیرد
  • دانشگاه فرهنگیان از میان حافظان قرآن دانشجو می‌پذیرد
  • نوجوان نخبه روشندل اردبیلی، مبلغ قرآن کریم در جهان اسلام
  • حال و روز گل‌گهری‌ها پس از دو دقیقه جنون‌آور!
  • گزارش زنده: گل‌گهر 0 - 0 استقلال خوزستان
  • حکم شرعی امتیاز خودروی واگذار شده چیست؟
  • این افراد معلم می‌شوند
  • قاریان و حافظان قرآن بدون آزمون وارد دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • استخدام نخبگان قرآنی به عنوان معلم از مهر امسال
  • نفت تهران قهرمان لیگ برتر شطرنج شد