Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهور گیلان با بیان اینکه در سه ماهه امسال بیش از ۵ هزار خودرو مسافربر شخصی در گیلان اعمال قانون شدند گفت:‌ پلیس با رانندگان این وسائط نقلیه شدیداً برخورد می‌کند. ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳ استانها گیلان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت،‌ سرهنگ محمدرضا محمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سه ماهه نخست امسال،‌ بیش از 5 هزار خودرو مسافربر شخصی به‌علت نقض مقررات توسط پلیس در شهرهای مختلف استان گیلان متوقف و اعمال قانون شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی گیلان عنوان کرد:‌ براساس قانون، حمل هرگونه مسافر با خودروهای سنگین باربری و یا وسائط نقلیه پلاک شخصی ممنوع است بنابراین در صورت مشاهده موارد مطروحه توسط پلیس،‌ طبق مقررات با رانندگان آن‌ها برخورد خواهد شد.

‌محمدی از برخورد و اعمال قانون بیش از 2 هزار خودرو پلاک شخصی در شهر رشت که اقدام به مسافرکشی کرده‌اند خبر داد و گفت:‌ پدیده حمل مسافر توسط خودروهای شخصی در سراسر کشور رواج و گسترش پیدا کرده است که یقیناً مخاطرات و آسیب‌های فراوانی را به دنبال دارد.

وی با تأکید بر این مطلب که برخی از خودروهای شخصی با پلاک سایر استان‌ها در گیلان اقدام به مسافربری می‌کنند تصریح کرد:‌ علت دقیق گرایش مردم به تردد با خودروهای شخصی مشخص نیست اما افزایش سطح آگاهی جامعه در مورد فرهنگ استفاده از تاکسی ضروری به نظر می‌رسد.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی گیلان به تعداد بسیار زیاد تاکسی‌های درون شهری در شهر رشت اشاره کرد و ابراز داشت:‌ طبق برآوردها، شهر رشت به 3 هزار تاکسی نیاز دارد در حالی‌که به علت سوءمدیریت‌ها تعداد آن‌ها هم‌اکنون به 6 هزار دستگاه افزایش پیدا کرده است.

محمدی از برخورد پلیس و اعمال قانون بیش از 2 هزار دستگاه خودرو مسافربر شخصی در شهر رشت خبر داد و عنوان کرد:‌ راه برون رفت از تمام معضلات ترافیکی موجود در ‌شهرها برخورد سلبی پلیس نیست بلکه باید سایر نهادها و سازمان‌ها نیز به وظایف قانونی خود عمل کنند.

انتهای پیام/ ع

R7877/P1494/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۶۹۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شوند

ایسنا/کرمانشاه دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از برنامه ریزی برای تسریع در تعیین تکلیف خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه خبر داد. 

 حمیدرضا کریمی، امروز(ششم اردیبهشت) در جمع خبرنگاران، با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی موجود در پارکینگ‌های انتظامی استان کرمانشاه، اظهار کرد: پلیس راهور باید از طریق وسایل ارتباط جمعی به فاصله یک ماه دو مرتبه به مالکان خودروهای رسوبی و وسایل نقلیه فرسوده جهت ترخیص این خودروها اطلاع‌رسانی کند.

وی افزود: در صورتی که مالک ظرف مدت سه ماه از تاریخ انتشار آگهی وسایل نقلیه از مراجعه خودداری کند، وسیله نقلیه در حکم رها شده تلقی می‌شود و طبق مقررات تعیین تکلیف خواهد شد. 

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین برای وسایل نقلیه‌ای که دارای شماره تلفن و نشانی مالک هستند، علاوه بر فراخوان پلیس راهور، باید از طریق پلیس‌های تخصصی مربوطه ابلاغ هایی به مالک صورت گیرد و یا با آنها تماس گرفته شود.

وی تاکید کرد: پلیس راهور باید لیست تمام خودروهای فرسوده غیرقابل استفاده و اسقاطی را احصاء و تفکیک کند و به قید فوریت اقدامات لازم را جهت ترخیص آنها به صورت جداگانه اجرایی کند. 

کریمی خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از انباشت مجدد خودروهای رسوبی در پارکینگ‌ها، در زمان توقیف هر خودرویی باید اطلاعات و مشخصات کاملی از مالک و متصرف آن همچون پلیس راهور، پلیس راه، پلیس‌های تخصصی انتظامی، کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها و ... ثبت شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • کیهان: فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف! /جمهوری اسلامی: روحانیت خودش پیشقدم شود/از پرواز با بال استعداد‌ها تا پرواز با جت شخصی
  • با رانندگان پر خطر و ماجراجو برخورد شود/ کنارگذرها به شهر دوم تبدیل شده است
  • حجاب مسأله مهم کشور است/ باید برخورد بازدارنده‌ای در قبال متعرضان به جان و مال مردم داشت
  • محسنی اژه‌ای: باید برخورد بازدارنده‌ای در قبال متعرضین به جان و مال مردم داشت
  • باید برخورد بازدارنده‌ای در قبال متعرضان به جان و مال مردم داشت
  • برخورد قضایی با کشاورزانی که بقایای محصولات را می‌سوزانند
  • کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری گیلان/ برخورد قضایی با ۱۵۰ کار فرمای متخلف
  • احترام به قانون، اصل رقابت انتخاباتی است
  • حجاب، مهم‌ترین پایه استواری تدین خانواده و جامعه است
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شوند