Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-28@16:08:58 GMT

گلایه خواننده پاپ از تیتراژ فروشی خوانندگان

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۷۰۰۸۲

گلایه خواننده پاپ از تیتراژ فروشی خوانندگان

خواننده موسیقی پاپ گفت: فضای موسیقی ما بیمار است و موسیقی آشفته‌ای داریم به شکلی که حتی قطعات و آثار منتشر شده در پایین‌ترین سطح بوده و استاندارد نیستند. اکنون سر و صدا بیش از هر عنصر دیگری در ساخت موسیقی مهم شده است.


خبرگزاری میزان: خواننده موسیقی پاپ گفت: فضای موسیقی ما بیمار است و موسیقی آشفته‌ای داریم به شکلی که حتی قطعات و آثار منتشر شده در پایین‌ترین سطح بوده و استاندارد نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
اکنون سر و صدا بیش از هر عنصر دیگری در ساخت موسیقی مهم شده است.

قاسم افشار خواننده موسیقی پاپ درباره آخرین فعالیت‌های هنری خود گفت: اگر اتفاق خاصی نیافتد در مرداد ماه کنسرت برگزار خواهم کرد، اما تاکنون زمان دقیق آن مشخص نشده است.

وی در همین راستا افزود: چهار قطعه موسیقی را آماده کرده‌ام که در ماه‌های آینده یک یا دو قطعه را منتشر می‌کنم.

خواننده "وقف پرنده ها" درباره کسانی که در تولید قطعات او همکاری کرده‌اند اظهار کرد: در قطعاتی که قرار است منتشر کنم پوریا نیکان به عنوان آهنگ ساز و تنظیم کننده و محمد رشیدیان به عنوان تنظیم کننده قطعه "رفتن" با من همکاری کردند.

افشار با اشاره به تصمیم خود برای زمان انتشار آلبوم خود افزود: باتوجه به اینکه در شرایط کنونی به دلیل نبود قانون کپی رایت به راحتی آثار خوانندگان دانلود می‌شود به همین خاطر تصمیمی برای انتشار آلبوم به شکل مرسوم ندارم، اما به فکر پخش و نشر آلبومی متفاوت هستم که به شکل محدود برای فروش به کتاب فروشی‌ها بدهیم، در همین راستا تهیه کننده‌ام، مجموعه‌ای از کتاب فروشی‌ها را برای این منظور در نظر گرفته است.

وی درباره فضای موسیقی امروز بیان کرد: فضای موسیقی ما بیمار است و موسیقی آشفته‌ای داریم به شکلی که حتی قطعات و آثار منتشر شده در پایین‌ترین سطح بوده و استاندارد نیستند. اکنون سر و صدا بیش از هر عنصر دیگری در ساخت موسیقی مهم شده است و این معضل در کنسرت‌ها بسیار دیده می‌شود، کنسرت‌هایی که امروزه نمایشی هستند و خوانندگان برای نشان دادن، پز دادن و نمایش خود روی صحنه می‌روند.

این خواننده پیشکسوت موسیقی پاپ درباره کیفیت برگزاری کنسرت‌ها در حال حاضر توضیح داد: کنسرت‌های امروز در بازی رقص، نور و صدا خلاصه شده است. در همه جای دنیا خواننده به تنهایی یا با گروه با رعایت اصول ساختاری موسیقی به اجرا می‌پردازند، اما کنسرت‌های ما امروز فقط به سر و صدا به واسطه آلات موسیقی منتهی شده است.

وی ادامه داد: البته تهیه کنندگان نیز در به وجود آمدن وضعیت موجود بی تقصیر نیستند، برخی تهیه کنندگان براساس توافقی که بین خودشان و خواننده می‌کنند، نفع خود را می‌برند و خواننده نیز در جایگاه خود و قراردادی که بسته است سود خود را خواهد برد و نتیجه آن برگزاری کنسرت‌هایی است که امروز بیش از پیش شاهد آن هستیم.

افشار با اشاره به تیتراژ فروشی در عرصه موسیقی خاطرنشان کرد: همکاری خواننده در یک تیتراژ نسبت به گذشته کمرنگ شده است برخی تیتراژ‌ها با پرداخت پول به همکاری منجر می‌شود، در نتیجه شاهد بیکاری عده‌ای از خوانندگان و حضور عده‌ای نابلد در عرصه موسیقی هستیم. برای بهبود این وضعیت یک تیم قوی لازم است تا از روند تیتراژ فروشی جلوگیری کنند. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003WGx

منبع: فردا

کلیدواژه: قاسم افشار خواننده پاپ خوانندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۷۰۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوقلوهای آواز ایرانی در شهر اصفهان به روی صحنه می‌روند

به گزارش خبرنگار مهر، گروه موسیقی آوا به خوانندگی برادران سعیدی در تاریخ ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به مناسبت هفته اصفهان در هنرسرای خورشید و در قالب کنسرت به روی صحنه می‌رود.

در این برنامه که به همت دفتر موسیقی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان برگزار می‌شود، امیرمهدی مقدم: عود، سیاوش عابدزاده: تار، امیر محمدرضایی: کمانچه، همایون سبزواری: گیتار بیس، معین طاهری: پیانو، پویان جمشیدی: دف و سازهای کوبه ای، ایمان بهلول: تنبک و سازهای کوبه ای، علیرضا فاتحی: ادوات کوبه ای، آواز برادران سعیدی را همراهی خواهند کرد.
تنظیم قطعات این کنسرت را نیز امیرمهدی مقدم برعهده دارد.

آخرین اثر منتشر شده برادران سعیدی قطعه «بوگو چیطو شد» بود که بر اساس لهجه اصفهانی بود. برادران سعیدی سابقه همکاری با علی رهبری، در پروژه بلبل‌های پارسی را در کارنامه خود دارند.

کد خبر 6090603

دیگر خبرها

  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی
  • نماهنگ «نحن المنتقمون» منتشر شد/ یک موسیقی برای نمایش اقتدار
  • وحید اسداللهی رِنگ‌های آذربایجانی را به تالار وحدت می‌آورد
  • دوقلوهای آواز ایرانی در شهر اصفهان به روی صحنه می‌روند
  • این صدا برای بچه‌های ایران است/ جزییات یک کنسرت باتربیت!
  • چرا پنج کنسرت در تهران لغو شد؟
  • سفر مدیرکل دفتر موسیقی برای تعیین تکلیف کنسرت‌های موسیقی
  • عکس| تصاویری از کنسرت خواننده عصر جدید در کشورهای عربی/خوانندگی احسان یاسین در تونس
  • داستان تیتراژ سریال دلیران تنگستان
  • داستان تیتراژ سریال«دلیران تنگستان»/ وقتی موسیقی ایرانی محترم است