Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران ـ ایرنا ـ غلامعلی سفید، رئیس شورای شهر یزد از بررسی طرح حضور اقلیت‌ها در انتخابات شوراها در صحن علنی مجمع تشخیص مصلحت نظام قبل از ماه رمضان خبر داد.

او به ایرنا گفت: قبل از ماه رمضان طرح حضور اقلیت‌ها در انتخابات شوراها به صحن مجمع تشخیص مصلحت نظام آمد و برخی از اعضای مجمع درباره آن صحبت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همان جلسه قرار شد یک جلسه دیگر برگزار شود اما فعلا از دستور کار خارج شده است.»
سفید در پاسخ به این سؤال که «چه کسانی در جلسه مجمع صحبت کردند و چرا از دستورکار خارج شده است؟»، گفت: «من این خبر را شنیده‌ام و اکثریت مجمع موافق هستند. نمی‌دانم چرا از دستورکار خارج شده است.»
** اداره کل اخبار چندرسانه ای** ایرناپلاس**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي رئيس شوراي شهر يزد اقليت در شورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۷۰۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش ۴ اثر در ششمین پاتوق فیلم کوتاه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، فیلم‌های کوتاه «زوزه»، «پَر ویز»، «کورتیزول» و «فلس»، در ششمین جلسه از نهمین فصل پاتوق فیلم کوتاه، روی پرده سینما بهمن می‌روند و با حضور مرتضی‌علی عباس‌میرزایی، نقد و بررسی می‌شوند.

مرتضی‌علی عباس‌میرزایی، نویسنده و منتقد سینما، به‌عنوان کارشناس این جلسه، پس از اکران آثار با کارگردان‌های فیلم‌های کوتاه به نمایش درآمده به گفتگو می‌نشیند و آثار را مورد تحلیل و بررسی قرار می‌دهد.

«زوزه» فیلمی است به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی امیر نجفی. «پَر ویز» به نویسندگی و کارگردانی پیمان فخرایی ساخته شده و کاوه فخرایی این فیلم کوتاه را در ژانر فانتزی تهیه و تولید کرده است. «کورتیزول» را دانیال نوروَش، نویسندگی و کارگردانی کرده و به‌تهیه‌کنندگی کردمان پویش، در ژانر درام ساخته شده است. «فلس» اثری درام است به‌نویسندگی و کارگردانی هومن نادری. انجمن سینمای جوانان ایران-دفتر اصفهان، مولود معظمی و دینا اثباتی، تهیه‌کنندگان این اثر هستند.

ششمین جلسه فصل نهم پاتوق فیلم کوتاه با همکاری موسسه فرهنگی، تبلیغاتی بهمن سبز - پخش رویش، یکشنبه ۲ اردیبشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵ در پردیس سینمایی بهمن برگزار می‌شود و شامل نمایش آثار و جلسه نقد و بررسی خواهد بود.

حضور برای تمامی علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.

دیگر خبرها

  • بررسی آخرین راهکارهای رفع مشکلات زیست‌محیطی اصفهان در جلسه مشترک شهرداری و استانداری
  • نمایش ۴ اثر در ششمین پاتوق فیلم کوتاه
  • نمایش فیلم‌های درام و فانتزی در فصل نهم ششمین پاتوق فیلم کوتاه
  • بررسی ظرفیت‌های مصوب شده قم در قانون بودجه ۱۴۰۳
  • هزینه حج بسیار سنگین است/بدلیل گرانی عده‌ای از استطاعت خارج شدند
  • بررسی مسائل و مشکلات مرکز علم و فناوری خوی
  • تصویب لایحه تجارت پس از ۲۰ سال
  • ادامه بررسی موارد اختلافی لایحه برنامه هفتم در مجمع تشخیص
  • استهبان، رتبه نخست فارس در عملکرد اجرایی نهضت ملی مسکن را کسب کرد
  • استعفای «پریدر» از سرپرستی شطرنج