Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران گفت: یکی از برنامه‌های ما در دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران این است که به تدریج از دکترای حرفه‌ای خارج شده و به رشته‌های کوتاه‌مدت ورود کنیم که این موضوع در حال بررسی است. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، سیدعلی ابطحی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با اشاره به ادغام دانشکده‌های علوم دارویی و دندان‌پزشکی در واحد علوم پزشکی تهران گفت: زمانی که من به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران منصوب شدم، ۸ دانشکده این واحد به صورت مجمع‌الجزایری عمل می‌کردند که نیازمند تصمیم‌گیری قاطع بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: جای تاسف داشت که واحد علوم پزشکی تهران با بیش از ۳۰ سال فعالیت، سال گذشته موفق به راه‌اندازی رشته دستیاری شد، چراکه این دانشگاه را به عنوان یک واحد می‌شناختند، اما اکنون با ایجاد دانشکده‌های علوم دارویی، دندان‌پزشکی، علوم و فنون نوین، شیمی دارویی، پرستاری، بهداشت، پیراپزشکی و پزشکی، این دانشگاه جایگاه خود را یافته است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران افزود: زمانی که موضوع ادغام این سه واحد دانشگاهی مطرح شد، نگرانی شدیدی بین اعضای هیات علمی، کارکنان و خانواده آن‌ها و دانشجویان به وجود آمد و همه نگران بودند که چه اتفاقی خواهد افتاد و اختیار سازمانی کارکنان کاهش پیدا می‌کند، اما با اعتمادسازی که ایجاد شد، توانستیم این نگرانی‌ها را از بین ببریم و این تجمیع در کمال آرامش انجام شد.

ابطحی گفت: اکنون در میانه برنامه استراتژیک ششم دانشگاه آزاد اسلامی قرار داریم و تلاش داریم با یک خودارزیابی، بررسی کنیم که تا سال گذشته چه میزان از برنامه انحراف داشته‌ایم تا بتوانیم در باقی راه، کسری‌ها را جبران کرده و براساس برنامه ششم حرکت کنیم.

وی تاکید کرد: یکی از برنامه‌های ما در دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران این است که به تدریج از دکترای حرفه‌ای خارج شده و به رشته‌های کوتاه‌مدت ورود کنیم که این موضوع در حال بررسی است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، برنامه‌ریزی برای پذیرش دانشجویان خارجی، برگزاری شورای دانشگاه و شورای محلی (متشکل از شهردار منطقه، شهردار ناحیه، فرمانده نیروی انتظامی منطقه، فرمانده بسیج ناحیه و...) در دانشکده‌ها و بیمارستان‌های این دانشگاه و... را از برنامه‌های آینده این دانشگاه عنوان کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی علی ابطحی واحد علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۷۰۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۶ رشته محل مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد زاهدان

 کامبیز نرماشیری، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از افزایش ۶ رشته محل در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان خبر داد و اظهار کرد: این واحد دانشگاهی به‌منظور پاسخگویی به نیاز استان و با هدف توسعه و تعالی منطقه اقدام به گسترش، راه‌اندازی و تصویب رشته‌های تحصیلی به‌ویژه در مقطع کارشناسی ارشد کرده است.

وی با اشاره به سیل مشتاقان به تحصیل در مقاطع عالی تحصیلات تکمیلی در استان سیستان و بلوچستان، اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان با توجه به رسالت اصلی خود، یعنی هموار کردن مسیر پیشرفت و مرتفع کردن مشکلات آموزشی، توانست بر اساس ظرفیت مناسب علمی خود موفق به افزایش ۶ رشته محل در مقطع کارشناسی ارشد شود.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه افزایش رشته محل‌ها در استان بستری مناسب برای اجرای عدالت آموزشی و رفاه داوطلبان است، گفت: رشته‌های روانشناسی تربیتی، مشاوره (گرایش مشاوره خانواده)، فیزیولوژی ورزشی (گرایش فیزیولوژی ورزشی کاربردی)، رفتار حرکتی (گرایش آموزش تربیت‌بدنی) و مدیریت دولتی با دو گرایش توسعه منابع انسانی و مدیریت رفتار سازمانی، رشته‌هایی هستند که بر اساس مصوبه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان مصوب شده و پذیرش دانشجو در این رشته محل‌ها برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مخبردزفولی نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در دانشگاه آزاد شد
  • تکمیل ۲ بیمارستان در خراسان جنوبی
  • عموعابدینی: آمایش رشته‌های تحصیلی در دستور کار وزارت علوم و شورای انقلاب فرهنگی است
  • ادغام ۲۴۰ رشته محل دانشگاه آزاد در واحدهای بزرگ
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • رشته‌های پزشکی براساس نیاز کشور و تعداد داوطلبین ساماندهی می‌شود
  • نمایندگان شورا در وزارتین علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد تعیین شدند
  • رضایت: ساماندهی برنامه‌های آموزشی در جهت اولویت و نیاز کشور است
  • افزایش ۶ رشته محل مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد زاهدان
  • ۲۴۰ رشته محل دانشگاه آزاد در واحدهای بزرگ ادغام شد