Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار قم با انتقاد از فعالیت‌های بی‌ضابطه برخی واحدهای تولیدی غیرمجاز در سطح استان قم گفت: فرار مالیاتی و تضعیف حقوق واحدهای مجاز دو مشکل اساسی فعالیت واحدهای غیرمجاز است. ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷ استانها قم نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مهرداد غضنفری ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: با هماهنگی‌های انجام‌شده مشکلی درزمینهٔ تأمین کسری گاز در شهرک‌های صنعتی استان وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با انتقاد از فعالیت‌های بی‌ضابطه برخی واحدهای تولیدی غیرمجاز در سطح استان قم افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت و شرکت شهرک‌های صنعتی قم باید واحدهای غیرمجاز تولیدی و صنعتی استان را شناسایی کنند، همچنین شرکت‌های خدمات رسان باید هرگونه ارائه خدمت به این واحدها را متوقف کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری قم با تأکید بر برخی جنبه‌های منفی فعالیت واحدهای تولیدی غیرمجاز در سطح استان گفت: فرار مالیاتی و تضعیف حقوق واحدهای مجاز دو مشکل اساسی فعالیت واحدهای غیرمجاز است.

غضنفری ضرورت ساماندهی واحدهای غیرمجاز تولیدی و صنعتی استان را مورد توجه قرار داد و تأکید کرد: ساماندهی تمام واحدهای غیرمجاز صنعتی و تولیدی استان امری ضروری است، تا زمانی که ساماندهی مناسبی از این واحدها صورت نگیرد تصور و رویکرد مناسبی در برابر آن‌ها نمی‌تواند ایجاد شود.

وی با انتقاد از رویه شرکت شهرک‌های صنعتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم در مقابله با ادامه فعالیت واحدهای غیرمجاز صنعتی و تولیدی در قم ادامه داد: فعالیت واحدهای غیرمجاز در استان قم به دلیل کم‌توجهی مسئولان مربوطه است که حساسیت‌های لازم در این زمینه را به کار نبرده‌اند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری قم با ابراز ناخرسندی از رویه وزارت نیرو در اعمال خاموشی در استان قم عنوان کرد: در مسئله خاموشی برق، استان قم هیچ‌گونه اختیاری از خود ندارد و تمام مسائل مربوط به خاموشی و  صرفه‌جویی 60 مگاواتی از وزارت نیرو ابلاغ و اجرایی می‌شود که عملاً اداره و ساماندهی قم را از اختیار مسئولان خارج کرده است.

وی با تأکید بر ضرورت تعیین تکلیف اتصال راه‌آهن به شهرک صنعتی شکوهیه بیان کرد: مدیرکل راه‌آهن استان باید به‌صورت دقیق و منطقی درباره هزینه کرد 5 میلیارد تومانی در اتصال راه‌آهن به شهرک صنعتی شکوهیه گزارش دهد.

غضنفری با اشاره به مشکلات ایجادشده در زمینهٔ اعمال خاموشی‌های مستقیم برق استان قم از طریق تهران ادامه داد: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان باید در 24 ساعت آینده گزارشی از نتیجه تفویض اختیارات خاموشی برق از وزارت نیرو در اعمال خاموشی به مسئولان استان ارائه دهد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری قم گفت: تنظیم و ابلاغ سند اشتغال و سرمایه‌گذاری استان و مبحث کمیته نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت  دو کار عمده‌ و مبتکرانه استان قم  بوده که مورد توجه مسئولان کشوری قرارگرفته است.

وی با اشاره به سیاست‌های کلی استان در مسئله اشتغال خاطرنشان کرد: رسیدن به نرخ تک‌رقمی سیاست نخست اقتصادی استان بوده که با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در سند اشتغال و سرمایه‌گذاری قم دست‌یافتنی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری قم ادامه داد: کمیته بانک‌های استان در آینده‌ای نزدیک باید تشکیل‌شده و مسئولان استان نیز در این جلسات شرکت کرده تا کارهای کارشناسی در قالب این کمیته‌ها به‌صورت دقیق‌تر انجام شود.

انتهای پیام/ ز

R7854/P41362/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۷۰۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و مستندسازی ۲۰ نیاز فناورانه واحدهای صنعتی در خوزستان

ایسنا/خوزستان توسط شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان در سال گذشته ۲۰ نیاز فن‌آورانه واحدهای صنعتی استان مورد شناسایی قرار گرفتند و مستندسازی شدند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان در گفت و گو با ایسنا با اشاره به رسالت فن‌بازار منطقه‌ای که به مثابه بازوی صنایع و واحدهای صنعتی و تولیدی عمل می‌کند، اظهار کرد: فن بازار برای مبادلات و بهم‌رسانی سیستم «عرضه» و «تقاضا» در حوزه فناوری و محصولات پیشرفته نقش کلیدی و اساسی ایفا می‌کند.

علی مهدی پور افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان با بهره‌مندی از مشاوران توانمند حوزه توسعه فناوری به منظور پایش واحدهای صنعتی، شناسایی و مستندسازی نیازهای فناورانه بنگاه‌های صنعتی را در دستور کار قرار داد.

وی اضافه کرد: در همین راستا با تشکیل سلسله جلسات منظم جهت تدوین دانش فنی برای رفع نیازها، برنامه‌ریزی و پیگیری‌های مربوطه انجام شده است.

مهدی پور ادامه داد: در جلسات برگزار شده روش‌ها و سیستم‌های شبکه‌سازی، شناسایی و مستندسازی نیازهای فناورانه مورد ارزیابی قرار گرفتند و برای رفع آن‌ها اقدامات موثری صورت پذیرفت و نتایج مطلوبی حاصل شد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان به توان فناوران و شرکت‌های دانش‌بنیان اشاره کرد و گفت: در سال ۱۴۰۲ با تمام توان و همکاری مشاوران ۲۰ نیاز فناورانه شناسایی و مستندسازی شد و رفع پنج نیاز نیز صورت گرفت.

وی اظهار کرد: فرآیند شناسایی و رفع این نیازهای فناورانه در بستر سامانه سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران (درگاه خدمات الکترونیکservice) انجام شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حضور۲۰ واحد تولیدی استان بوشهر در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • رشد اعتبارات سفر دولت در استان سمنان/ واحدهای تولیدی جان گرفتند
  • انتقاد معاون استاندار از آپارتمان‌سازی در قم
  • جوجه ریزی بدون دریافت گواهی بهداشت ‌غیرمجاز است
  • شناسایی و مستندسازی ۲۰ نیاز فناورانه واحدهای صنعتی در خوزستان
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • بازدید استاندار مازندران از روند فعالیت نیروگاه شهید سلیمی
  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی