Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بدل رهبر کره شمالی که شباهت زیادی به کیم جونگ اون دارد با جام قهرمانی رقابت‌های جام جهانی فوتبال، در خیابان‌های روسیه، کشور میزبان رقابت های جام جهانی راه افتاد و به رقص و پایکوبی پرداخت. واکنش مردم بعد از دیدن او بسیار جالب بود. شباهت زیاد او به رهبر کره شمالی همه را شوکه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین بار نیست که بدل کیم جونگ اون در مکان‌های عمومی حاضر می‌شود و مردم را شگفت‌زده می کند. او قبل از دیدار ترامپ و جونگ اون در سنگاپور نیز به این کشور رفت و با بدل دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا مردم را سرگرم کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


انتهای پیام/


بدل کیم جونگ اون در روسیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رئیس جمهور دانلود فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۷۰۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه و شباهت آن با لنست روسی

پهپاد انتحاری جدید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که هنوز نام آن اعلام نشده است، ساختاری مشابه پهپاد انتحاری «لنست» روسی دارد و می‌توان این پهپاد جدید را در زمره مهمات پرسه‌زن نیز دسته‌بندی کرد.

مهمات پرسه‌زن به دسته‌ای از تسلیحات اطلاق می‌شود که پس از پرتاب، توسط سامانه‌های اپتیکی و حرارتی، به‌سمت هدف روانه می‌شود و با گشت‌زنی در آسمان، هدف موردنظر را پیدا و سپس آن را منهدم می‌کند.

این دسته از تسلیحات کاربرد قابل‌توجهی در رزم زمینی و به‌خصوص عملیات‌های ضدکمین دارند و با توجه به ابعاد کوچک و قابل حمل بودن توسط نفر به سلاحی مناسب برای نیرو‌های زمینی بدل شده‌اند.

چنانچه این پهپاد جدید با الگوگیری از پهپاد لنست روس‌ها ساخته شده باشد، می‌بایست مشخصاتی شامل مداومت پروازی ۳۰ الی ۶۰ دقیقه، وزن محموله ۳ الی ۶ کیلوگرم و حداکثر برد ۴۰ کیلومتر داشته باشد که آن را به سلاحی کارآمد برای نیرو‌های زمینی کشورمان بدل می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ادعای ناظران درباره اصابت موشک ساخت کره‌شمالی به خارکیف اوکراین
  • پیشروی گسترده ارتش روسیه در 3 منطقه شرقی اوکراین/منطقه دونباس اوکراین به زودی سقوط می کند
  • پیشروی گسترده ارتش روسیه در 3 منطقه شرقی اوکراین
  • جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه و شباهت آن با لنست روسی
  • شورایی که به‌دنبال مسائل حاشیه‌ای باشد موفق نیست
  • زاخارووا: در دام ناتو برای محدودکردن توان رزمی روسیه نمی‌افتیم
  • پس از ۳ ماه حاشیه؛ پای پژو پارس به شورای رقابت کشیده شد
  • حذف کماندار کیش از رقابت‌های کاپ جهانی شانگهای
  • شلوار عجیب و غریب کیم جونگ اون سوژه رسانه‌های جهان شد + تصاویر
  • عکس| تصویری از مجسمه سنگی رونالدو و شباهت عجیبش به این بازیکن