Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛  حجت الاسلام سید رضا سید حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان گفت: در بازدید میدانی از این محور دستورات لازم برای افزایش ایمنی این جاده صادر شد.

وی گفت: پیگیری ایجاد پوشش تلفن همراه در کل مسیر، نصب دوربین‌های امنیتی، ارتقای مسیر از راه روستایی به راه اصلی، افزایش تابلو‌های هشداردهنده، نصب آینه سر پیچ‌ها، اصلاح گاردریل‌های آسیب دیده و ایجاد دیواره بتونی و خاکریزی حاشیه جاده از جمله مواردی است که قرار است دستگاه‌های متولی انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازدید که به منظور بررسی نواقص احتمالی و بازدید از امکانات امداد و نجات موجود در این جاده پرتردد و پرحادثه برگزار شد، نماینده معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادستانی مرکز استان، رئیس اداره عملیات پلیس راهور گلستان، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان گرگان، رئیس جمعیت هلال احمر استان و رئیس اورژانس ۱۱۵ استان حضور داشتند.

انتهای پیام/م

 

افزایش ایمنی جاده ای محور توسکستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری اخبار سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۷۱۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش برف بهاری در جاده شاهرود - توسکستان (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: گردنه زیبا و صعب العبور و مرتفع تته (فیلم) بارش ۴۰ سانتیمتری برف بهاری در ایران (فیلم) بارش باور نکردنی برف در سرعین اردبیل (فیلم)

دیگر خبرها

  • بازگشایی محور گنبدکاووس به کلاله حد فاصل پل بایلر
  • (ویدئو) بارش سنگین برف بهاری در جاده شاهرود - توسکستان
  • بارش برف بهاری در جاده شاهرود - توسکستان (فیلم)
  • بارش سنگین برف بهاری در محور شاهرود-توسکستان-گرگان
  • تصاویر بارش برف بهاری در جاده شاهرود - توسکستان | میزبان بارش نسبتاً سنگین برف بود + ویدئو
  • بارش برف در جاده شاهرود- توسکستان
  • همه جاده‌های گلستان باز است/تردد در محور توسکستان فقط با زنجیرچرخ
  • رفت و آمد در جاده توسکستان گرگان – شاهرود فقط بازنجیر چرخ
  • محور گنبد- کلاله مسدود شد/ ریزش برف در توسکستان
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان