Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان در بازدید از پروژه متروی بهارستان تاکید کرد: استانداری اصفهان با تمام توان از پروژه متروی اصفهان- بهارستان حمایت می‌کند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شرکت عمران بهارستان، علی مقدس‌زاده در حاشیه بازدید از پروژه مترو اصفهان_ بهارستان افزود: استفاده از منابع مختلف مالی و پیمانکاران توانمند از جمله مزایای بسیار خوب پروژه متروی بهارستان است، همچنین تعامل و همدلی بین شرکت عمران بهارستان با شورای شهر و شهرداری بهارستان، مثال زدنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: من به عنوان معاون عمرانی استاندار به تمامی دست اندرکاران این پروژه اعم از شرکت عمران و پیمانکاران خداقوت می‌گویم، هم نگاه خیلی خوبی وجود دارد و هم قابلیت های فنی بسیار مناسبی مشاهده می شود.

امیر حسین رئیسی مدیرکل دفتر فنی استانداری اصفهان نیز در این بازدید، بر لزوم هماهنگی با شرکت مادر تخصصی شهرهای جدید و سایر نهادهای مرتبط با متروی بهارستان تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت عمران بهارستان در جلسه‌ای که در حاشیه این بازدید برگزار شد، تاکید کرد: متروی بهارستان، مهمترین پروژه بزرگ استان است که ظرف سه سال آینده قابلیت بهره برداری دارد.

محمدرضا احمدی با ارائه گزارشی از پیشرفت این پروژه مهم، ابراز امیدواری کرد با ورود و حمایت استانداری اصفهان از پروژه متروی اصفهان بهارستان، در آینده ای نزدیک، شهروندان از قطار شهری پیشرفته استفاده کنند.

گفتنی است متروی بهارستان، ادامه خط یک متروی اصفهان است و به متروی اصفهان متصل خواهد شد، به نحوی که مردم اصفهان و بهارستان می‌توانند در هر یک از ایستگاه‌های خط ۱ متروی اصفهان یا ایستگاه‌های سیتی سنتر، راه آهن و بهارستان پیاده شوند.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مترو بهارستان اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۷۱۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بانوان شهر بهارستان از اجرای طرح نور(حجاب وعفاف)

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ به گزارش روابط عمومي دفتر امام جمعه بهارستان ،جمعی از بانوان محجبه در همراهی با حجت الاسلام تاج زاده امام جمعه بهارستان و سرهنگ اسماعیلی رئیس کلانتری بهارستان با شعار نیروی انتظامی همراهیم همراهیم حمایت خود را از اجرای این طرح اعلام کردند.

طرح نور مطالبه‌ای مردمی است که از ۲۵ فروردین ماه امسال فرماندهی انتظامی آن را در سراسر کشور اجرا می‌کند.

دیگر خبرها

  • زاکانی: تمام مجورهای قطار ملی مترو از مراجع بین المللی اخذ شده است
  • مهلت ۳ ماهه استاندار لرستان جهت تکمیل برج امید
  • ۴۰ هزار پروژه نیمه تمام استانی در کشور وجود دارد
  • سلبریتی های مترو سوار؛ هالیوودی هایی که ممکن است آن ها را در مترو ببینید (+عکس)
  • رفع نواقص پروژه بیمارستان بهارستان به خوبی پیش رفته است
  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت
  • زمان‌بندی ۵۷۵ پروژه فعال در شهر اصفهان انجام شد
  • حمایت بانوان شهر بهارستان از اجرای طرح نور(حجاب وعفاف)
  • شرکت عمران شهر جدید پردیس از سازندگان متعهد حمایت می‌کند
  • اعطای زمین رایگان به ۴۶۴ مشمول طرح جوانی جمعیت در بهارستان