Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر رژیم صهیونیستی دست به دامن کشور‌های عضو گروه «ویزگراد» شده و از آن‌ها خواست تا سفارتخانه‌هایشان را به قدس اشغالی منتقل کنند. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی این بار دست به دامن کشور‌های عضو گروه «ویزگراد» (لهستان، جمهوری چک، مجارستان و اسلواکی) شده و از آن‌ها خواسته است تا سفارتخانه‌های خود را همانند آمریکا به قدس اشغالی انتقال دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش، رادیو رژیم صهیونیستی اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو می‌خواهد از بهبود روابط با لهستان پس از لغو قانون هولوکاست (که جنجال گسترده‌ای را در میان صهیونیست‌ها به پا کرده بود) برای قانع کردن این کشور جهت انتقال سفارت خود به قدس بهره ببرد.

نتانیاهو در این باره با مقامات برخی از این کشور‌ها از جمله نخست وزیر مجارستان گفتگو کرده و از او خواسته برای این منظور به فلسطین اشغالی سفر کند.

یک منبع سیاسی که نخواست نامش فاش شود، تاکید کرد که قرار بود تابستان امسال نشستی میان کشور‌های گروه ویزگراد و رژیم صهیونیستی برگزار شود، اما به دلیل عدم توافق بر سر زمان برگزاری آن، این نشست به وقت دیگری موکول شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نتانیاهو هولوکاست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۷۱۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چراغ سبز آمریکا به رژیم صهیونیستی برای عملیات «محدود» در رفح

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، پایگاه خبری «العربی الجدید» به نقل از یک منبع غربی نوشت که دولت آمریکا به «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای اجرای عملیات کوتاه مدت چند روزه در رفح، چراغ سبز نشان داده است.

به گفته این منبع، هدف از این اجرای این عملیات، وانمود کردن پیروزی در جنگ به وزرای افراطی کابینه نتانیاهو است. «ویلیام برنز» رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) و «دیوید بارنیا» رئیس موساد نیز درباره اجرای این عملیات هماهنگی انجام داده‌اند.

این منبع افزود که برنز با نتانیاهو نیز در این خصوص تلفنی گفت‌وگو و تأکید کرد که در صورت مخالفت نخست وزیر این رژیم با اجرای عملیات محدود در رفح، دولت آمریکا ممنوعیت انتقال مهمات و تجهیزات جنگی به اسرائیل را اتخاذ خواهد کرد.

به گفته این منبع، نتانیاهو همچنان سعی دارد تاریخ پایان جنگ را مشخص نکند و از دولت آمریکا هم این موضوع را درخواست کرده است. او به میانجی مصری نیز ابلاغ کرده که حاضر است بدون ارائه تعهد کتبی، از انجام عملیات نظامی خودداری کند به شرط آنکه تاریخ پایان یافتن جنگ را تعیین نکند.

این منبع همچنین گفت که دولت آمریکا به شرکای اروپایی خود نیز محدود بودن عملیات در رفح را اعلام کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهرک‌نشینان صهیونیست: نتانیاهو ما را به حال خود رها کرده‌است
  • چراغ سبز آمریکا به رژیم صهیونیستی برای عملیات «محدود» در رفح
  • چهارمین حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه رژیم صهیونیستی
  • گفتگوی وزیر جنگ آمریکا با همتای اسرائیلی خود درباره رفح
  • آمریکا یک محموله مهمات به اراضی اشغالی را تعلیق کرد
  • بن گویر خواستار حمله فوری به رفح شد
  • ببینید | یورش نظامیان صهیونیست به دفتر «الجزیره» در قدس اشغالی
  • یورش نظامیان صهیونیست به دفتر «الجزیره» در قدس اشغالی+ فیلم
  • ممنوعیت فعالیت الجزیره در فلسطین اشغالی/ گانتز: شانس توافق کاهش یافت
  • طرح توهمی نتانیاهو برای غزه بعد از قتل عام فلسطینی‌ها