Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی از معدوم سازی بیش از 80 هزار کیلوگرم انواع فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در جریان طرح تشدید نظارت بهداشتی ویژه دامپزشکی در ایام مبارک ماه رمضان خبر داد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، امیرحسین بهداد در این خصوص گفت: به منظور تأمین بهداشت فرآورده‌های خام دامی در ماه مبارک رمضان، طرح تشدید نظارت بهداشتی دامپزشکی با ساماندهی و استقرار 44 اکیپ ثابت و 46 اکیپ سیار متشکل از بازرسان بهداشتی اداره کل دامپزشکی در سطح استان از 27 اردیبهشت ماه سال 1397 به مرحله اجرا درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: امسال نیز همانند سال گذشته همکاران اداره کل دامپزشکی استان، کلیه مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی از قبیل قصابی‌ها، مرغ فروشی‌ها، خودروهای ویژه حمل فرآورده‌های خام دامی، کشتارگاه‌های دام و طیور، سردخانه‌ها، کارگاه‌های فرآوری و بسته بندی فرآورده‌های خام دامی در تمام نقاط سطح استان را به طور مداوم تحت بازدید و نظارت ویژه قرار دادند.
مدیر کل دامپزشکی آذربایجان شرقی گفت: کارشناسان این اداره کل در رمضان سال 1397 مقدار 80 هزار و 200 کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی و غیر قابل مصرف انسانی را کشف و ضبط کردند که با دستور مقام قضایی معدوم  شد.
وی اظهار کرد: پیرو بازرسی‌های انجام گرفته 38 متخلف بهداشتی به مراجع قضایی معرفی شدند که تا کنون منجر به پلمب یک مرکز عرضه متخلف شده است.
بهداد خاطر نشان کرد: مردم فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود را ضمن دقت در تاریخ تولید درج شده بر روی محصولات بسته بندی و همچنین مهر دامپزشکی، از مراکز مجاز و تحت نظارت این اداره کل تهیه کنند  و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق شماره تلفن گویای 1512 اطلاع دهند تا برخورد قانونی و لازم با متخلفین بهداشتی انجام شود.

انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 آذربایجان شرقی درآمد شماره تلفن کشف و ضبط ماه رمضان جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۷۲۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد

 

زارع نیا رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت طبس از پلمب ۲ واحد متخلف در طرح نظارتی عید تا عید خبر داد و گفت: علاوه بر پلمب ۲ واحد متخلف، ۳۹ پرونده تخلف برای واحد‌های صنفی در طبس تشکیل شده است.

او افزود: در ۷۰ گشت مشترک در طرح نظارتی ویژه عید نوروز و ماه مبارک رمضان پرونده‌های تخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

زارع نیا با اشاره به همزمانی تعطیلات عید با ماه مبارک رمضان و استقبال زیاد مسافران از شهرستان طبس در تعطیلات عید فطر اظهار کرد: از ۱۵ اسفند تا پایان ماه مبارک رمضان طرح نظارتی نوروز ۱۴۰۳ و ماه مبارک رمضان با نظارت بازرسان صنعت معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف برگزار شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت طبس با اشاره به اینکه علاوه بر بازرسی ها، ۷۰ مورد گشت مشترک با اداراه‌های مرتبط برگزار شده است گفت: این میزان گشت مشترک  منجر به ۵۳۷ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی و ۳۹ فقره پرونده‌ تخلف شامل گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و نرخنامه و عدم ارائه فاکتور به ارزش بیش از ۹۰ میلیون تومان  شده است. 

او گفت: در مدت یاد شده ۲۳ مورد گزارش مردمی به صورت حضوری و یا تلفنی اخذ شده که همگی مورد رسیدگی قرار گرفته و شهروندان می توانند برای  گزارش هرگونه تخلف واحد‌های صنفی با شماره ۱۲۴ تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • امحای ۱۱۳ تن فرآورده‌های دامی غیربهداشتی در آذربایجان‌شرقی
  • صادرات ۷۵ تن خوراک آبزیان از لرستان به عراق
  • ایمن سازی دام‌ها علیه بیماری‌ها
  • ۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد
  • معدوم کردن ۶ تن فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در خمینی شهر
  • دو هزار و ۹۶۹ کیلوگرم فرآورده خام دامی در لرستان معدوم شد
  • ترخیص بهداشتی ۹ میلیون تن نهاده دام وارداتی از بندر امام
  • ۴ تن فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف در زنجان معدوم شد
  • ترخیص بیش از ۹ میلیون تن نهاده دام در بندر امام خمینی
  • معدوم سازی بیش از ۱۶۰ هزار کیلو گرم از فرآورده‌های خام دامی در مازندران