Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-05@02:05:54 GMT

جایگزین «آرش ظلی‌پور» در «من و شما» چه کسی می شود؟

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۷۲۵۳۴

جایگزین «آرش ظلی‌پور» در «من و شما» چه کسی می شود؟

رکنا: با اعلام خبر پخش سری جدید برنامه «من و شما»، این که آیا فصل جدید برنامه با اجرای مجری سابق «من و شما» یعنی آرش ظلی پور ادامه پیدا می کند یا خیر، یکی از مهم ترین سؤالات درباره فصل جدید این برنامه است. هادی قندی تهیه کننده برنامه «من و شما» یکی دو هفته پیش در مصاحبه ای اعلام کرده بود که چند گزینه را برای اجرا به مدیران شبکه «شما» معرفی کرده است و بعد از انتخاب هریک از آن ها، طی هفته های بعدی، این برنامه روی آنتن خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او دیروز در مصاحبه ای جدید، اسامی این مجری ها را ذکر کرده و نکته عجیب، دقیقاً همین اسامی است؛ نام هایی که به نظر می رسد تنها یک بازی رسانه ای برای برنامه «من و شما» و تهیه کننده آن است و خود آقای تهیه کننده هم می داند هیچ کدام از آن ها، در نهایت این برنامه را اجرا نخواهند کرد.

اولین گزینه ها، فرزاد حسنی و رضا رشیدپور هستند که تهیه کننده «من و شما» اعلام کرده که چون این دو مجری «متعلق » به شبکه های دیگر هستند، ممکن است مدیران مخالفت کنند. این در حالی است که در مورد مجریان تلویزیون، عملاً تقسیم بندی شبکه ای وجود ندارد و زیاد اتفاق می افتد که یک مجری را در چندین شبکه مختلف ببینیم.

آرش ظلی پور در مصاحبه ای رسماً اعلام کرده بود که با مدیران شبکه «شما» و تهیه کننده برنامه «من و شما» درباره جدا شدن از این برنامه صحبت کرده و قرار شده است در فصل جدید برنامه حضور نداشته باشد. بنابر این گفته او، حضورش در سری جدید «من و شما» امکان ندارد.

گزینه دیگر حمید فراهانی، مجری و سردبیر مجله ویدیویی «تی وی پلاس» است و در تلویزیون کار نمی کند. حتی اگر خودش هم قبول کند، تلویزیون این امکان را برای او فراهم نخواهد کرد. یادتان هست محمدرضا حسینیان مجری تلویزیون، قبلاً در مصاحبه ای علت ممنوع التصویری اش را، مدیریت سایت این مجله ویدیویی مطرح کرده بود. بنابراین یک درصد هم امکان حضور سردبیر و مجری همین مجله ویدیویی در تلویزیون وجود ندارد.

شاهین صمدپور گزینه بعدی است؛ خبرنگار آزاد که پیشتر در تلویزیون مستند «شوک» را کارگردانی و اجرا کرده بود و مدت هاست که با تلویزیون خداحافظی کرده است. نکته مهم کارنامه صمدپور، گزارشی است که علیه تلویزیون گرفت و خیلی هم سروصدا کرد. زمانی که گزارش پرسروصدای استقبال مردم از فیلتر شدن تلگرام Telegram در تلویزیون پخش شد، کمی بعد شاهین صمدپور با افرادی که در آن مصاحبه حضور داشتند مصاحبه کرد. جالب آن که همه آن ها می گفتند بخشی از حرف هایشان قیچی شده است و آن ها نظر مثبتی درباره فیلتر شدن تلگرام نداشتند. او با انتشار ویدیوی این مصاحبه و افشای گزارش عجیب وغریب صداوسیما، رسماً آبروی این رسانه را برد. بنابراین تصور اجرای او در تلویزیون نیز محال است.

محمدحسین میثاقی آخرین گزینه است. کسی که به خوبی جایش را در گروه برنامه ساز عادل فردوسی پور و در میان مخاطبان به عنوان مجری و گزارشگر برنامه های ورزشی باز کرده و اصلاً تخصصش اجرای برنامه های ورزشی است. بنابراین او هم اجرای «من و شما» را نخواهد پذیرفت.

برنامه «من و شما» با دعوت از سلبریتی ها و هنرمندانی که برخی از آن ها را در هیچ کدام از شبکه های تلویزیونی ندیده بودیم و با آن گفت وگوهای جنجالی، به اندازه کافی می تواند همانند فصل قبل مطرح باشد و نامش بر سر زبان ها بیفتد و نیازی به این بازی های رسانه ای ندارد.

مائده کاشیان

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت رضا رشیدپور مستند تلگرام Telegram مصاحبه مجری تهیه کننده مدیران من عکس دختر فیلم زن مرد قتل تصاویر ازدواج معلم جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۷۲۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین خوراکی‌ها برای جایگزین کردن آن با شیرینی (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بهترین غذا‌های درمان آلرژی‌های فصلی (فیلم) برای سلامتی خودتان، ته‌دیگ را کنار بگذارید (فیلم) چه زمانی برای رفع کمبود آهن باید مکمل مصرف کنیم؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • بهترین خوراکی‌ها برای جایگزین کردن آن با شیرینی (فیلم)
  • تبلیغات گل درشت در تلویزیون، سینما و شبکه نمایش خانگی به مرز فاجعه رسیده است/ تلویزیون شفاف‌سازی کند
  • رشیدپور همچنان دنبال جایی برای انتشار «ساعت صفر» است
  • «هفت» دوباره روی آنتن
  • سری جدید برنامه «هفت» از امشب در قاب تلویزیون
  • «هفت» از امشب راهی آنتن تلویزیون می‌شود + ساعت پخش
  • گفتگو با مجری و کارشناس ورزشی در خصوص زنده یاد مسعود اسکویی
  • سری جدید برنامه‌های «مهمانی» و «برمودا» ساخته می‌شود
  • پیشنهاد تماشای «افعی تهران» در تلویزیون
  • حرف‌های جنجالی بازیگر مشهور که صداوسیما اصلا قبول ندارد