Web Analytics Made Easy - Statcounter

"ابوحامد" عضو جنبش اسلامی نیجریه در گفت وگو با "تنا" از توطئه برای متهم کردن شیخ "ابراهیم زکزاکی" رهبر جنبش اسلامی نیجریه و شیعیان این کشور خبر داد.
این عضو جنبش اسلامی نیجریه تصریح کرد: دادگاه شیخ زکزاکی که قرار بود بیست و یکم ماه گذشته میلادی در ایالت کادونا برگزار شود به دلیل تصادف قاضی دادگاه به تعویق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: برخی از اعضای جنبش اسلامی نیجریه در عیادتی که از قاضی پرونده داشتند اعلام کردند که وی با توجه به موارد ذکر شده در پرونده شیخ زکزاکی، رهبر جنبش اسلامی نیجریه را بی گناه دانسته و قصد تبرئه وی در این دادگاه را داشته است.
ابوحامد همچنین خاطرنشان کرد: با در نظر گرفتن خواسته برخی از عوامل عربستان سعودی و آمریکا در دولت به منظور محکوم کردن شیخ زکزاکی و قصد این قاضی مبنی بر تبرئه وی، حادثه تصادفی که دقیقا پیش از حضور قاضی در دادگاه روی داده است را نمی توان به سادگی یک حادثه اتفاقی قلمداد کرد.
وی اضافه کرد: دادگاه آینده به منظور رسیدگی به اتهامات جعلی وارده به شیخ زکزاکی هجدهم ماه جاری میلادی برگزار خواهد شد.

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۷۲۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرکوب جنبش‌های دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ دانشجویان آمریکایی و اروپایی با برپایی جنبش‌های دانشجویی، جنایات و نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند که این جنبش‌ها با سرکوب شدید دولت‌های غربی مواجه شده است.

این جوانان هم که پرورش یافته همان فرهنگ غربی هستند در مقابل این اعمال جنایتکارانه و کشتار بیرحمانه مردم مظلوم فلسطین واکنش نشان دادند ، اما دولت امریکا و صهیونیست‌ها تحمل این اعتراض‌ها را ندارند.

دیگر خبرها

  • «حشاشین» روایتگر حسن صباح تروریست یا کلیددار بهشت؟
  • غریب‌آبادی: سرکوب جنبش‌‌های دانشجویی آمریکا را محکوم کنید
  • سرکوب جنبش‌های دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا
  • شوراهای اسلامی به‌منظور حکمرانی مردمی شکل گرفتند
  • کنعانی تحریم‌های جدید آمریکا، انگلیس و کانادا را به شدت محکوم کرد
  • کنعانی تحریم‌های سه‌کشور آمریکا، انگلیس و کانادا را به شدت محکوم کرد
  • ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین خواری
  • ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • جنبش انصارالله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • حمایت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از دانشجویان آمریکایی