Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-07@12:27:32 GMT

حضور یاسین رامین در دادگاه کارکنان دولت

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۷۲۷۲۴

به گزارش وانانیوز، 

یاسین رامین صبح امروز برای رسیدگی به پرونده‌اش در شعبه ۱۰۵۸ دادگاه ویژه کارکنان دولت حضور یافت.

پیش از این، دو جلسه دادگاه با حضور متهم، وکیل مدافع متهم و نماینده حقوقی هلال احمر برگزار شده است.

جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، شاکی پرونده مزبور است.

محمد شعبانی، وکیل‌مدافع یاسین رامین، موضوع اصلی این پرونده را اختلاف حساب مالی بین شرکت موکلش و هلال احمر عنوان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: دادگاه کارکنان دولت یاسین رامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۷۲۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهم کلاهبرداری ۶ میلیارد ریالی رسید جعلی خرید در قم

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام ابوالفضل تحریری، از صدور کیفرخواست برای متهم کلاهبرداری ۶ میلیارد ریالی با ترفند ارائه رسید جعلی خبر داد و گفت: اغلب قربانیان رسیدهای جعلی از میان فروشندگان طلا، گوشی تلفن همراه و لوازم الکترونیکی هستند.

وی با بیان اینکه با وصول شکایت‌های متعدد مبنی بر خرید طلا از طریق پرداخت بانکی جعلی با مشخصات یکسان، پرونده قضایی در شعبه هفت بازپرسی تشکیل و متهم این کلاهبرداری دستگیر شد افزود: این متهم از ۱۸ شاکی پرونده بیش از ۶ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است.

معاون دادستان قم در خصوص شگرد این کلاهبرداری گفت: این متهم سابقه دار با جستجو در آگهی‌های سایت دیوار و شناسایی فروشندگان طلا، گوشی تلفن همراه و اقلام با ارزش، برای اعتماد سازی بخش اندکی از مبلغ خرید را به عنوان بیعانه پرداخت و بقیه را به پرداخت الکترونیکی از سامانه موکول و با ارائه رسیدهای جعلی اقدام به کلاهبرداری از مردم کرده است.

وی با بیان اینکه هشدارهای مکرر در خصوص این نوع کلاهبرداری به شهروندان داده شده است تصریح کرد: در خرید و فروش‌های اینترنتی به خصوص در مبالغ بالا از دریافت وجه اطمینان کامل حاصل کنند و به هیچ وجه به وعده پرداخت‌های زمان دار مانند پرداخت بانکی پایا اعتماد نکنند.

کد خبر 6099439

دیگر خبرها

  • آغاز رویداد دادرس در استان اصفهان با حضور بیش از ۷۰۰ دانش‌آموز
  • دستگیری متهم کلاهبرداری ۶ میلیارد ریالی رسید جعلی خرید در قم
  • دوازدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات منافقین آغاز شد
  • پیگیری‌های پلیس نبود، «یسنا» را آزاد نمی‌کردند
  • جزئیات تازه از دادگاه پسران معاون اول سابق قوه قضائیه | سهم‌ ۱۴۰ میلیارد تومانی در پرونده ۹۰۰ میلیاردی در قیطریه | قاضی از متهمان خواست فحاشی نکنند!
  • جزئیات جدید از دادگاه پسر معاون اول سابق قوه قضائیه که اعترافات خود را پس گرفته بود
  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها
  • نجاتگران هلال احمر برای نجات دیگران از خودگذشتگی و ایثارگری دارند
  • شرایط صدور دستور موقت