Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج سازندگی سپاه عاشورای آذربایجان شرقی از تحویل ۳۲ واحد مسکونی به مددجویان زلزله زده بهزیستی گیلانغرب استان کرمانشاه خبر داد و گفت: این منازل مسکونی توسط بسیج سازندگی استان در کمتر از ۸ ماه احداث و تحویل شد. ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱ استانها آذربایجان شرقی نظرات

جعفر رزمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، با اشاره به حضور بسیج سازندگی استان در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه اظهار داشت: بسیج سازندگی آذربایجان شرقی بعد از نخستین ساعات زلزله در دومین روز پس از زلزله قرارگاه را راه‌اندازی و مستقر کرد که 13 روستا از دور‌ترین نقاط استان کرمانشاه برای بازسازی در اختیار سپاه آذربایجان شرقی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این منطقه که در اختیار سپاه آإربایجان شرقی بود، 700 خانوار و 2700 نفر جمعیت تحت پوشش داشت که برای کوچک‌ترین نیاز‌ها تا هماهنگی با نهاد‌ها 75 روز استقرار کامل داشتیم. 

این مقام مسئول حوزه سازندگی سپاه آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه 137 کامیون و تریلی از کمک‌های مردمی و خیرین به این منطقه انتقال داده شد و 100 کانکس هم از ظرفیت خیرین در این روستا‌ها توزیع شد، گفت: 11 گروه جهادی به صورت هفتگی به مناطق زلزله زده اعزام شده و تیم‌های پزشکی تخصصی و فوق تخصصی نیز با استقرار در منطقه،  چادر به چادر پایش کرده و داروی رایگان توزیع کردند. 

مسئول بسیج سازندگی سپاه عاشورای آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه سپاه به مقام معظم رهبری تعهد داده بود که در 40 روز اسکان موقت را برطرف کند و این تعهد در کمتر از 40 روز اتفاق افتاد، ابراز داشت:  در اسکان دائم دولت رفتار متفاوتی نسبت به زلزله هریس و اهر داشت چرا که در این مناطق باید خود مردم منازل خود را بسازند. 

وی خاطرنشان کرد: با این وجود با بهزیستی تفاهم کردیم که 32 واحد خانه افراد معلول و محروم را بسیج سازندگی آذربایجان شرقی در گیلان‌غرب احداث کند. 

رزمی از تحویل 32 واحد مسکونی به مددجویان زلزله زده بهزیستی گیلانغرب استان کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: این منازل مسکونی توسط بسیج سازندگی استان در کمتر از 8 ماه احداث و تحویل شد.

وی با اشاره به اینکه احداث این منازل مسکونی پس از زلزله بر اساس تفاهم با سازمان بهزیستی کشور آغاز شد، افزود: این 32 باب منزل مسکونی مددجویی در 26 روستای مختلف شهرستان گیلانغرب استان کرمانشاه احداث شده و از امروز تحویل مالکان آن خواهد شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه عاشورای آذربایجان شرقی هزینه احداث این منازل را بیش از 2.5 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: هر واحد مسکونی مددجویان بهزیستی 85 متر مساحت دارد و هزینه ساخت آن را سازمان بهزیستی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بسیج سازندگی پرداخت کرده‌اند.

رزمی با بیان اینکه بیش از 200 نفر از آذربایجان شرقی در مقاطع مختلف برای احداث این منازل کار کرده‌اند، ابراز داشت:این واحدهای مسکونی زیر نظر بنیاد مسکن ساخته شده و از بالاترین کیفیت ساخت برخوردارند.

انتهای پیام/ ت

R7887/P1336/S6,47/CT16

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۷۲۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۱۷۹ واحد خون در مهربان

مفتخری گفت:طی هماهنگی با سازمان انتقال خون استان آذربایجان شرقی و هلال احمر مهربان مردم این شهر در یک اقدام خداپسندانه با اهدای ۱۷۹واحد خون به یاری بیماران نیازمند در بیمارستان‌ها شتافتند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • وزیر راه و شهرسازی به آذربایجان شرقی سفر می کند
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • اهدای ۱۷۹ واحد خون در مهربان
  • ۱۴۰۰واحد مسکونی برای مددجویان نهادهای حمایتی استان احداث شد
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان