Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد فارس، بیش از یک هزار واحد تولیدی در استان فارس دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد بوده و تولیدات خود را تحت نظارت استاندارد و با علامت استاندارد به مراکز عرضه ارائه می نمایند.

رهنما، مدیر کل استاندارد فارس گفت: از آنجایی که سرمایه گذاری جدید در بسیاری از زمینه ها بدلیل وجود واحدهای تولیدی تاسیس شده با ظرفیت بالا عملا در اولویت سازمانهای صادر کننده مجوز از جمله صنعت، معدن و تجارت و کشاورزی نمی باشد لذا اداره کل استاندارد با اتخاذ تمهیدات لازم شرایط استفاده از ظرفیتهای خالی واحدهای تولیدی موجود را توسط سرمایه گذاران جدید را بوجود آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: واحدهای تولیدی موجود با ارائه در خواست استفاده از ظرفیت خالی به انضمام قرداد استفاده از ظرفیت خالی با سرمایه گذار جدید و همچنین اسناد مربوط به ثبت برند مورد نظر سرمایه گذار جدید می توانند ظرف یک روز مجوز تولید کالا با برندسرمایه گذار جدید را از استاندارد دریافت کنند.

مدیر کل استاندارد فارس گفت: در حال حاضر تعداد زیادی واحد تولیدی در زمینه های مختلف از جمله آب معدنی ، نوشیدنی ها و عرقیات ، ماکارونی ، ایزوگام ، فرآورده های گوشتی ، صنایع کنسرو و بسته بندی مواد غذایی از جمله رب گوجه فرنگی ، بسته بندی حبوبات و قند و شکر و کیک و کلوچه و بیسکوئیت ، سیمان سفید و خاکستری ، کاشی و سرامیک دراستان فارس دارای خط تولید مناسب و مجوز استاندارد هستند که میتوانند از این راهکار برای استفاده از تمام ظرفیتهای بالقوه خود اقدام نمایند.

رهنما افزود: استفاده از این راهکار علاوه بر ایجاد اشتغال جدیدو رونق و سود آوری واحدهای تولیدی موجود این امکان را برای علاقه مندان به سرمایه گذاری را بوجود می آورد که در کمترین زمان ممکن محصول مورد نظر خود را با برند خود تولید و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه کنند.

کد خبر 4336346

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل استاندارد فارس شیراز بوشهر گرگان خبرگزاری مهر کرمانشاه خرم آباد شیراز شهرکرد مشهد مواد مخدر بیرجند هفته قوه قضاییه یاسوج خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۷۲۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فارس با ظرفیت های مختلف خود به اکسپو ۲۰۲۴ ایران می‌رود

استاندار فارس در آخرین جلسه هماهنگی برای حضوری در خور و شایسته استان فارس در نمایشگاه اکسپو ۱۴۰۳ با مدیران مسئول دستگاه‌های مختلف در این زمینه سخن گفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری، محمد هادی ایمانیه در نشست پایانی هماهنگی به جهت شرکت در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران با نام اکسپو ۲۰۲۴ که در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد، با تقدیر از فعالیت‌های انجام شده برای معرفی ظرفیت‌های استان فارس به ویژه در حوزه‌های زنجیره ارزش، اظهار کرد: در این نمایشگاه هر تعداد زنجیره‌های ارزش در استان وجود دارد را ارائه کنید، ایجاد زنجیره‌های ارزش جدید با مشارکت سایر استان‌ها نیز با هدف وحدت و هم‌افزایی در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه برای شرکت در این نمایشگاه دو هدف را دنبال می‌کنیم، افزود: اولین هدف شرکت در اکسپو ۱۴۰۳ استفاده غیر فارسی‌ها از تولیدات و محصولات استان است و در مرحله بعد افزایش میزان سرمایه‌گذاری‌هایی است که در فارس پس از برگزاری این رویداد بین‌المللی انجام می‌شود.

استاندار فارس ارائه ظرفیت‌های مختلف و متنوع استان به صورت رو در رو و چهره به چهره را مؤثر دانست و خاطرنشان کرد: طبیعتاً به ازای هر جذب سرمایه‌گذاری که منجر به عقد قرارداد و نتیجه نهایی شود، باید مشوق‌هایی در نظر گرفت.

ایمانیه همچنین پیشنهاد داد که پنجره واحد الکترونیک طی پنج روز برگزاری نمایشگاه در محل اجرا برپا شود و فرایند سرمایه‌گذاری در استان نیز تسهیل شود.

وی از لزوم بهره‌گیری الگوهای حاضر در این نمایشگاه هم سخن گفت و در پایان اضافه کرد: در بیان گزارشات نمایشگاه تمرکز بر اتفاقات دو ساله اخیر استان و برنامه‌های پیش رو باشد.

کد خبر 747916

دیگر خبرها

  • فارس با ظرفیت های مختلف خود به اکسپو ۲۰۲۴ ایران می‌رود
  • ‌فرایند سرمایه‌گذاری در فارس تسهیل شود
  • جریمه نقدی یک میلیاردی برای واحد تولیدی متخلف
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف
  • جریمه یک واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری
  • جریمه واحد تولیدی فرآورده خوراک دام و طیور در چهارمحال و بختیاری
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است