Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احمد لیراوی صبح امروز در نشست بررسی هجدهمین دوره مسابقات ملی مهارت با بیان اینکه مهارت‌آموزان در این عرصه هر ساله خوش می‌درخشند اظهار داشت: امسال ۹۰۰ داوطلب برای شرکت در هجدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در مرحله شهرستان در استان ثبت نام کرده‌اند که با برگزاری آزمون‌های تئوری و عملی غربالگری‌های لازم به منظور شناسایی افراد نخبه و دارای مهارت انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سنجش و ارزیابی مهارت این افراد در دو مرحله شهرستانی و استانی صورت گرفته است افزود: از بین ۱۰۰ نفر راه یافته به مرحله استانی ۱۶ نفر به عنوان نفرات برگزیده استان انتخاب شدند.

معاون آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی فنی و حرفه‌ای بوشهر از اعزام مهارت‌آموزان بوشهری به مسابقات کشوری خبر داد و بیان کرد: تیم ۱۶ نفره بوشهری در ۱۵ رشته مهارتی در هجدهمین دوره مسابقات ملی مهارت با نخبگان مهارتی کشور به رقابت می‌پردازد.

لیراوی با بیان اینکه مسابقات ملی مهارت نقش بسیاربسزایی درتوسعه کشوردارد اظهار کرد: برای آماده سازی منتخبان شرکت در مسابقات ملی مهارت دوره‌های آموزشی در استان و خارج از استان تدارک دیده شد و دوره‌های آماده سازی آن‌ها از مردادماه سال گذشته آغاز و تاکنون ادامه داشته است.

وی خاطر نشان کرد: تیم اعزامی استان در ۱۵ رشته آجرچینی، تاسیسات الکتریکی، جوشکاری، لوله کشی و گرمایشی، رباتیک تیمی دو نفره، طراحی و توسعه وب، فناوری اتومبیل، کاشیکاری دیوار و کف، تعمیر و نگهداری وسایل نقلیه سنگین، کنترل صنعتی، نجاری، مدیریت سیستم‌های تحت شبکه، گل آرایی، آشپزی و فناوری مد در مسابقات حضور دارند.

معاون آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی فنی و حرفه‌ای بوشهر با بیان اینکه مرحله کشوری هجدهمین دوره مسابقات ملی مهارت ۲۴ تا ۲۷ تیر در مرکز تربیت مربی و پژوهش‌های فنی و حرفه‌ای کرج برگزار می‌شود تصریح کرد: در این مسابقه ۵۴۴ نفر از جوانان ماهر در ۳۳ رشته مهارتی به رقابت می‌پردازند و نخبگان مهارتی کشور در این دوره به مسابقات جهانی مهارت ۲۰۱۹ روسیه اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/م

مهارت‌آموزان بوشهری به مسابقات ملی مهارت اعزام می‌شوند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار علمی اخبار دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۷۳۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت اسکواش بازان درمسابقات بین المللی گرگان جونیور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مسابقات بین المللی اسکواش گرگان جونیور آغاز شد که مرضیه قاسمپور پس از روبرو شدن با قرعه استراحت در مرحله نخست امروز سه شنبه  در مرحله یک  چهارم نهایی رده سنی زیر ۱۹ سال به مصاف سپیده تابان ار استان همدان می‌رود.

مسابقات بخش پسران نیز ار نوزدهم اردیبهشت ماه آغاز می‌شود که امیرحسین رضازاده در رده سنی زیر ۱۹ سال در برابر حریفان خود قرار می‌گیرد.

۱۴۶ اسکواش باز در پخش دختر و پسر درمسابقات بین المللی گرگان جونیوز ثبت نام کردند.

شرکت کننده دراین مسابقات در ۵ رده سنی زیر ۱۱ سال، زیر ۱۳ سال، زیر ۱۵ سال، زیر ۱۷ سال و زیر ۱۹ سال به رقابت می‌پردازند.

نفرات برتر مسابقات بین المللی اسکواش گرگان جونیور، بیست ویکم اردیبهشت ماه مشخص می‌شوند.

دیگر خبرها

  • رقابت اسکواش بازان درمسابقات بین المللی گرگان جونیور
  • ارائه بیش ۲۰ میلیون نفرساعت آموزش مهارتی در خوزستان
  • شکست شمشیرباز اول رنکینگ جهانی در فینال مسابقات جایزه بزرگ سئول
  • سوت آغاز لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد به صدا در آمد
  • رقابت دانش‌آموزی «کیدکد» با حمایت روبیکا برگزار شد
  • رسالت فنی‌وحرفه‌ای، ترویج مهارت‌آموزی است
  • بیش از ۵ هزار نفر در خوزستان آموزش‌های مهارتی را در محیط کار واقعی فرا گرفتند
  • رقابت ۲ هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز برای تکنولوژی‌های آینده
  • تیم دو نفره تنیس پسران ایران قهرمان مسابقات سطح یک آسیا شد
  • مصونیت از آسیب‌های اجتماعی با ویدئو کتاب‌های مهارتی برای کودکان