Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: ما در شرایط حاضر معتقدیم کسانی که ادعای دلسوزی انقلاب دارند، واجب سیاسی است که سلیقه‌های متعدد را به هم نزدیک کنیم؛ چون دشمن برای ریشه‌کن کردن اصل انقلاب به میدان آمده است.

ایلنا نوشت: محمدنبی حبیبی در دیدار با تولیت آستان مقدس امام خمینی(ره) گفت: ما خودمان را پشتیبان اصولی دولت مستقر می‌دانیم و تلاش ما این است که ضمن بیان انتقادات، بنا را بر پشتیبانی از دولت بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تشکیلات مؤتلفه از ابتدا براساس افقی که امام گذاشته حرکت کرده و ذره‌‌‌‌ای زاویه پیدا نکرده است. برای باقی ماندن در این راه پر پیچ وخم بین خودشان و خدا پیمان بسته‌اند که همه هزینه را بپردازند؛ راه هم جلوی آنها روشن بوده است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه هر آنچه به عنوان دموکراسی مطرح می‌شود مورد قبول ما نیست، اظهار داشت: در اساسنامه اولیه که با ویرایش شهید بهشتی شکل گرفته، اینکه ما به دنبال جامعه نمونه اسلامی هستیم، جزو بندها بوده است. ما امروز مدعی هستیم تمام لوازم یک حزب مقتدر اسلامی را داریم.

حبیبی افزود: اولین مسئله داشتن مبانی است، دوم اینکه حزب باید برای اداره کشور برنامه داشته باشد و سوم اینکه کسانی را داشته باشد که این مبانی را پیاده کنند. در مؤتلفه کار بی‌‌چارچوب نداریم و در مسیر تحقق آن افق حرکت می‌کنیم و با عوض شدن دبیرکل هم هیچ اتفاقی نمی‌افتد؛ چون ما به سیستم متکی هستیم. پایه این کار را آقای عسگراولادی گذاشتند.

وی اضافه کرد: ما در شرایط حاضر معتقدیم کسانی که ادعای دلسوزی انقلاب دارند، واجب سیاسی است که سلیقه‌‌‌های متعدد را به هم نزدیک کنیم؛ چون دشمن برای ریشه‌‌‌کن کردن اصل انقلاب به میدان آمده است. معتقدیم اگر کسی از دولت انتقاد دارد می‌تواند بیان کند؛ به شرط اینکه قصد تخریب و مچ‌‌‌گیری نباشد. در شرایط حاضر مؤتلفه معتقد است که همه نیروهای انقلاب باید سلیقه‌‌‌‌ها را به هم نزدیک و جانانه در حمایت از مقام معظم رهبری سینه سپر کنند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: محمدنبی حبیبی دموکراسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۷۳۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهادات امیرعبداللهیان به دبیرکل سازمان همکاری اسلامی

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در ادامه رایزنی‌های فشرده خود در حاشیه اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیا، با آقای حسین ابراهیم طه دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا، وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار  از تلاش‌ها و فعالیت‌های ارزشمند دبیرکل سازمان همکاری اسلامی در تنظیم و برگزاری اجلاس بانجول قدردانی کرد.

امیرعبداللهیان با طرح پیشنهاداتی به دبیرکل سازمان همکاری اسلامی خاطرنشان کرد؛ اقدام دبیرخانه سازمان برای مستندسازی جنایات رژیم اسرائیل و ایجاد سازوکاری برای این موضوع، همچنین ایجاد واحدی در دبیرخانه برای رصد جنایات رژیم اسرائیل و انجام تحقیق و تفحص بین المللی برای محاکمه سران جنایتکار رژیم صهیونیستی بسیار حائز  اهمیت است و تحقق این امر می‌تواند به ابتکار آفریقای جنوبی کمک کند.

حسین ابراهیم طه دبیرکل سازمان همکاری اسلامی ضمن‌ ابراز خرسندی از دیدار مجدد با امیرعبداللهیان بر اهتمام ویژه سازمان همکاری اسلامی در پیگیری تجاوزات رزیم اسرائیل تاکید کرد.

وی همچنین‌ ضمن استقبال از پیشنهادات‌ امیرعبداللهیان، آمادگی کامل دبیرخانه سازمان تحت مسئولیت خود برای همکاری با ایران را اعلام داشت.

دبیرکل سازمان همکاری اسلامی با ارائه ارزیابی خود از آخرین اوضاع بغرنج فلسطین در سایه تشدید تجاوزات و جنایات رژیم اسراییل، بر ضرورت هماهنگی و همکاری بین کشورهای اسلامی برای مقابله با این رژیم و حمایت از مردم فلسطین تاکید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لزوم تخصیص زمین برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی
  • رهبر انقلاب: آنچه امروز در غزه اتفاق می‌افتد، راه را نشان خواهد داد
  • حضور تشکل‌ها با عقاید مختلف در دانشگاه نشان از دموکراسی دارد
  • مقام فرانسوی انفعال دولت را در برابر نسل کشی در غزه محکوم کرد
  • معمایی که امام درباره رژیم صهیونیستی مطرح کرد چه بود؟
  • آنچه در یکصد و پنجاه و دومین جلسه شورای شیراز گذشت
  • رئیسی: آنچه دولت را در دل مردم جای می‌دهد، صداقت است
  • چرا تشکل های دانشجویی دانشگاه را اصل نمی دانند؟/ گزارش
  • پیشنهادات امیرعبداللهیان به دبیرکل سازمان همکاری اسلامی
  • معاون دبیرکل حزب‌الله: مقاومت لبنان آماده جنگ است اما آن را نمی‌خواهد/ بر اساس داده‌ها، صهیونیست‌ها ناتوان هستند و علاقه‌ای به جنگ ندارند/ مقاومت نیز منفعتی در جنگ گسترده نمی‌بیند