Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ مدیر عملیات بازار و اعضا فرابورس با صدور اطلاعیه ای رسمی اعلام کرد:‌ نماد معاملاتی شرکت بانک دی «دی۱» پس از رفع تعلیق و برگزاری مجمع سال مالی ۹۵ و ارائه اطلاعات، بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت، امروز دوشنبه ۱۱ تیر ماه ۹۷ آماده انجام معامله است.

بر اساس این گزارش و بر مبنای اطلاعیه منتشر شده در سایت کدال باتوجه به این که توقف نماد معاملاتی شرکت بانک دی «دی۱» قبل از تاریخ لازم الاجرا شدن اصلاحات دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در فرابورس صورت پذیرفته است؛ لذا بازگشایی نماد تابع مقررات اصلاحیه اخیر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



لازم به ذکر است، محدودیت حجمی «حداکثر تعداد اوراق بهادار درهر سفارش» ۱۰۰.۰۰۰ سهم اعلام شده است. همچنین سهامداران این شرکت می توانند در خصوص ارائه مهلت به بانک دی جهت خروج از شمولیت ماده ۱۴۱ قانون تجارت، به وب سایت رسمی فرابورس به نشانی www.ifb.ir را مراجعه کنند.

آخرین اطلاعات مالی

این گزارش می افزاید: بر اساس اطلاعات تارنمای TSETMC در حال حاضر نماد معاملاتی شرکت بانک دی که با نماد « دی» در بازار دوم فرابورس فعال است در حالت مجاز قرار دارد. همچنین آخرین وضعیت این شرکت در بازار سهام نیز نشان می دهد «P/E» سهام این شرکت منفی (۰.۱۵) مرتبه و «EPS»   آن نیز به میزان منفی (۴۶۵۳) ریال در صورت های مالی درج شده است.

سهامداران عمده

بر اساس گزارش ایبِنا، ۵ سهامدار عمده بانک دی، شامل « شرکت آتیه سازان دی با ۴.۴۰۰ درصد، سرمایه گذاری پاک اندیشان امین با ۳.۶۰۰ درصد، کشتیرانی جنوب خط ایران با ۳ درصد، سازمان اقتصادی کوثر با ۲.۷۰۰ درصد و گروه صنعتی نورد نوشهر با ۲ درصد» است.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بازار سهام ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۷۳۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲۷ هزار واحدی بورس/ ورود ۲۵۰ میلیارد تومان نقدینگی

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان معاملات امروز (۲ اردیبهشت) شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی ۲۷ هزار واحدی به ۲ میلیون و ۳۱۲ هزار واحد رسید.

همچنین نیز شاخص کل هم‌وزن با رشدی ۸۵۰۰ واحدی به ارتفاع ۷۵۳ هزار واحد رسید.

ارزش معاملات خُرد در بازار امروز (۲ اردیبهشت)، مبلغ ۷ هزار میلیارد تومان بود و حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۳۲۰ میلیارد تومان به بازار سهام تزریق کردند.

در بازار امروز ۲۸۸ نماد در محدوده مثبت و ۱۷۱ نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس ۲۴۲ نماد در محدوده مثبت و ۱۱۱ نماد در محدوده منفی معامله شدند.

براساس معاملات امروز، سه نماد «فولاد»، «فملی» و «نوری» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «آریا»، «فصبا» و «زاگرس» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌، همچنین سه نماد «فولاد»، «ذوب» و «فملی» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «فزر»، «کرمان» و «فن افزار» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

کد خبر 6084346 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • افت بازار سرمایه پس از ۴ روز رشد
  • جزییات فروش سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد
  • مزایده برای واگذاری استقلال و پرسپولیس شروع شد
  • مزایده سرخابی‌ها آغاز شد
  • گزارش روزانه بورس ۳ اردیبهشت/ بازار متعادل شد
  • سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس واگذار شد | واگذاری ۸۵ درصد از سهام پرسپولیس به ۶ بانک
  • مزایده رسمی استقلال و پرسپولیس آغاز شد
  • رشد ۲۷ هزار واحدی بورس/ ورود ۳۲۰ میلیارد تومان نقدینگی
  • رشد ۲۷ هزار واحدی بورس/ ورود ۲۵۰ میلیارد تومان نقدینگی
  • گزارش روزانه بورس ۲ اردیبهشت/ رشد ۲۷ هزار واحدی شاخص کل