Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین حیدرپور،مدیرمسئول موسسه نهج البلاغه استان در گفت و گو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهارکرد: این موسسه در سطح استان در راستای غنی سازی به دنبال برپایی دوره«نهج البلاغه برای کودکان» با مشارکت آموزش و پرورش است.

وی ادامه داد: رایزنی های لازم با پژوهشکده آموزش و پرورش در استان انجام شده و امیدواریم برگزاری این دوره درهمه شهرستان ها ازشهریور ماه سال جاری آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدرپورافزود: این دوره آموزشی درهشت جلسه با محوریت چهار کتاب در حوزه نهج البلاغه برگزار می‌شود که کودکان با آداب موجود در خانواده دینی با کلام علوی آشنا خواهند شد.

وی با اشاره به برپایی دوره تربیت مربی مهد کودک در قالب استفاده از مبانی نهج البلاغه و بکارگیری آن در ارتباط با کودکان ، گفت: تاکنون دوره‌های آموزشی حضوری و مجازی برای بیش از ۵۰ مربی مهد کودک در استان برپا شده که برگزاری آن برای دیگر مربیان نیز در دستور کار قرار دارد.

حیدرپوربا اشاره به توزیع بسته‌های فرهنگی در قالب سی دی‌های آموزشی به روز به متقاضیان، افزود: تولید محتوا نیز در زمینه های مختلف توسط این موسسه صورت می گیرد.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۷۴۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره آموزشی تربیتی معراج در فرخ شهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس فرهنگی دانشگاه فرهنگیان گفت: ۱۵۰ نفر از دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان استان در دوره آموزشی تربیتی طرح معراج شرکت کردند.
موسوی افزود: این طرح با محوریت معارف نماز و شیوه‌های دعوت به نماز، پاسخ به شبهات پیرامون نماز به مدت ۲ روز و ۱۶ ساعت در دانشگاه فرهنگیان مرکز آموزش عالی شهید رجایی فرخ شهر در حال برگزاری است.
در پایان به شرکت کنندگان گواهی حضور داده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برپایی ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات
  • افتتاح دوره های شرح و تفسیر نهج البلاغه در شهر دولت آباد
  • توسعه همکاریهای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی و موسسه آموزشی- تحقیقاتی صنایع دفاعی
  • برپایی پایگاه سنجش و ارزیابی سلامت در بیمارستان علامه بهلول گنابادی
  • برگزاری دوره آموزشی تربیتی معراج در فرخ شهر
  • غربالگری شنوایی ۱۱هزار نوزاد در خراسان شمالی
  • آموزش حضوری ارز دیجیتال در تهران
  • دیدارجمعی ازکارگران خراسان‌شمالی با مقام معظم رهبری
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • برگزاری نخستین دوره آموزشی اخلاق حرفه‌ای