Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@21:11:51 GMT

معاون جدید سیاسی امنیتی استانداری قم معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۷۴۲۳۸

معاون جدید سیاسی امنیتی استانداری قم معرفی شد

به گزارش ایرنا، روابط عمومی استانداری قم روز دوشنبه اعلام کرد که در این آیین همچنین از 2 سال خدمات ارزنده احد جمالی معاون سابق سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قم تقدیر به عمل آمد.
استاندار قم در این آیین با اشاره به سابقه انقلابی و سیاسی استان قم اظهار داشت: نخستین حرکت های منتهی به انقلاب اسلامی از این استان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سید مهدی صادقی با بیان این که در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز قم همیشه منشاء ‌تحولات مذهبی و سیاسی بوده است، روی کار آمدن دولت تدبیر و امید با شعار اعتدال را مورد توجه قرار داد و افزود: مدیران استان باید با رعایت مشی دولت، اعتدال و میانه روی را سرلوحه کار خود قرار دهند.
وی همچنین با اشاره به دشمنی های آمریکا در سال های پس از انقلاب اسلامی، گفت: مسئولان آمریکا هیچ گاه دشمنی خود را تا این حد عیان و روشن ابراز نکرده اند.
وی افزود: مسئولان آمریکا بدنامی حاصل از خروج از برجام برای این کشور را برای خود خریدند تا به یکی از دو هدف مدنظر خود دست یابند.
صادقی یکی از این اهداف این کشور را تسلیم کردن نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: همه عقلای نظام بر این باورند که این مساله با منافع جمهوری اسلامی به هیچ وجه سازگار نیست و آمریکایی ها نیز به این نتیجه رسیده اند که این کار عملی نخواهد بود.
استاندار قم هدف دیگر آمریکایی ها را فروپاشی از درون دانست و افزود: دشمن به دنبال استفاده از فرصت نارضایتی های مردم برای ایجاد شورش عمومی است که مقابله با آن همدلی و اتحاد همه گروه ها و قشرهای مردم را می طلبد.
وی بیان داشت: در چنین شرایطی همه گروه های سیاسی نیز باید یکدل و متحد باشند تا آمریکایی ها از این هدف خود نیز مایوس شوند.
وی افزود: گاهی بعضی افراد از روی دلسوزی انتقاداتی را به بخش های مختلف نظام وارد می کنند که موجب از بین رفتن اعتماد عمومی و سرمایه های اجتماعی نظام می شود.
صادقی بیان داشت: نمی توانیم در چند جبهه با جنگ روانی دشمن مقابله کنیم، اقتصاد و تولید را رونق دهیم و از سویی با جریان های سیاسی نیز اختلاف داشته باشیم.
استاندار قم ادامه داد: نظام پیکره واحدی است که صدمه زدن به هر یک از بخش های آن در شرایط حاضر، بازی در زمین دشمن است.
صادقی، ایجاد همگرایی در بین نیروهای سیاسی قم را رمز موفقیت معاون جدید سیاسی امنیتی و اجتماعی دانست و گفت: باید مشی و روش اعتدالی همواره در بخش های مختلف استان مورد توجه قرار بگیرد.
وی در پایان از فعالیت های احد جمالی معاون سابق سیاسی امنیتی استانداری قم، قدردانی و برای وی آرزوی موفقیت کرد.
معاون جدید سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قم نیز در این جلسه، حوزه فعالیت این معاونت را وسیع و دارای حساسیت عنوان کرد و گفت: امنیت به عنوان یکی از اولویت های اساسی بسترساز هرگونه فعالیت سیاسی و اقتصادی می باشد.
هاشمی با بیان این که وحدت و انسجام بین قوای مختلف و گروه های سیاسی از ضروریات شرایط حاضر کشور است بیان داشت: بالاترین سرمایه های نظام اسلامی مردم هستند که همه باید به صورت یکدل و متحد برای رفع مشکلاتشان تلاش نماییم.
وی گفت: ‌حقوق شهروندی از دیگر اولویت های دولت تدبیر و امید است که باید برای تحقق آن و افزایش رضایتمندی عمومی تلاش کنیم.
/8138/ 1175
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 جمهوری اسلامی شورش قم گروه های سیاسی نظام جمهوری اسلامی جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۷۴۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت صدای شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب چه بود؟

 از ساعاتی پیش برخی ساکنان شهرستان سرپل ذهاب گزارش‌هایی مبنی بر شنیدن صدای انفجار را اعلام کرده بودند که در نهایت استانداری کرمانشاه علت و منشأ این صدا‌ها را مانور پدافندی اعلام کرد.

علی شعبانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به شنیده شدن صدای شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب گفت: شلیک ضدهوایی در شامگاه چهارشنبه از پادگان ابوذر مربوط به رزمایش و تمرین پدافندی در این پادگان بوده است.

منبع: تسنیم

tags # اخبار سیاسی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • رجزخوانی‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی صرفاً مصرف داخلی دارد
  • رجزخوانی‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی، صرفاً مصرف داخلی دارد
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت پرویز داوودی
  • رئیس جمهور در پیامی درگذشت مرحوم پرویز داوودی را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت رئیس‌جمهور در پی درگذشت پرویز داودی
  • علت صدای شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب چه بود؟
  • رزمایش، علت صدای ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب
  • تمرین پدافند در پادگان ابوذر سرپل ذهاب
  • آمادگی ایجاد کمپ بین‌المللی کاراته کشور در همدان را داریم
  • تهدید جدی اسرائیل از سوی فرمانده ارشد سپاه؛ از این پس شرارتی انجام شود، از خاک ایران مقابله می‌کنیم