Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نیمار ستاره تیم ملی برزیل در ۱۵ روز اخیر ۳ بار مدل موهایش را تغییر داده است. او در بازی اول برزیل مقابل سوئیس با مدل موی معروف به اسپاگتی به میدان رفت و در بازی با کاستاریکا موهایش را کوتاه کرد.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمار ۲۶ ساله سپس پیش از بازی امروز تیم ملی برزیل مقابل مکزیک با رنگ مویی متفاوت برابر دوربین‌ها ظاهر شد تا در ۱۵ روز اخیر ۳ بار مدل موهایش را تغییر داده باشد.

تیم ملی برزیل از ساعت ۱۸:۳۰ عصر امروز در مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در ورزشگاه سامارا آره‌نا مقابل مکزیک صف آرایی می‌کند.

بیشتر بخوانید: برزیل -مکزیک، رقابتی کلاسیک برای بقا / بلژیک - ژاپن، تلاش آخرین آسیایی برای تاریخ سازی رسوایی اخلاقی برزیلی ها در روسیه انتشار فیلم دوپینگ فوتبال برزیل پیش از آغاز بازی مرحله یک‌هشتم نهایی برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

انتهای پیام/

مدل موی متفاوت نیمار

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۷۴۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلخندان برای صعود به فینال تپانچه ۱۰ متر یک امتیاز کم آورد

 به گزارش خبرگازری علم و فناوری آنا، در دومین روز از مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و سهمیه المپیک در برزیل، نمایندگان کشورمان در تپانچه آقایان در خط آتش ایستادند.

در پایان دور مقدماتی وحید گلخندان با ۵۸۰ امتیاز و تنها یک امتیاز کمتر از صعود به فینال باز ماند و در رده دهم ایستاد. سجاد پورحسینی، دیگر نماینده کشورمان ۵۷۴ امتیاز  و جواد فروغی ۵۶۶ امتیاز ثبت کردند.

فردا (یکشنبه)، ۲۶ فروردین ماه و در روز سوم این مسابقات، نمایندگان کشورمان در تفنگ میکس رقابت خود را آغاز می کنند.

مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از ۲۴ تا ۳۱ فروردین با حضور ۴۶۶ ورزشکار از ۷۶ کشور برزیل برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تیراندازی انتخابی المپیک، نوروزیان فینالیست شد
  • تیراندازی انتخابی المپیک| نوروزیان فینالیست شد
  • پنجمی تیم تفنگ میکس ایران در مسابقات جهانی
  • نیمار به تمرینات الهلال اضافه می‌شود
  • فهرست جدید از ۳۰ فیلم پرفروش تاریخ سینما
  • گلخندان برای صعود به فینال تپانچه ۱۰ متر یک امتیاز کم آورد
  • مرور گذشته و حال در آستانه روز جهانی «دروازه بان»؛ ۱۰ گلر برتر تمام ادوار برزیل کدام چهره‌ها هستند؟
  • تپانچه بادی زنان سهمیه المپیک را از دست داد
  • وقتی نیمار در بازی گلف به جای توپ زمین را نشانه می‌گیرد! (فیلم)
  • نیمار خون پی‌اس‌جی را به جوش آورد