Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@23:46:26 GMT

رئیس اداره مسکن و شهرسازی شهرستان چابهار بازداشت شد

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۷۴۸۰۶

رئیس اداره مسکن و شهرسازی شهرستان چابهار بازداشت شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی  دادگستری سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام علی موحدی راد اظهار داشت: رئیس اداره مسکن و شهرسازی شهرستان چابهار به اتهام مشارکت در اختلاس توام با جعل بازداشت شد.

وی ادامه داد: در این پرونده یکی از کارکنان اداره ثبت اسناد شهرستان چابهار که «یوزر»، امضا و مهر رئیس اداره را در اختیار داشت اقدام به درست کردن صورت جلسات تفکیکی جعلی و غیرقانونی کرده و نزدیک به ۶۳ قطعه زمین را که متعلق به دولت بود به نام اشخاص منتقل کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان گفت: متهم اصلی در این رابطه دستگیر و در بازداشت است و تمامی اسناد نیز توقیف شده و پس از رسیدگی به این پرونده در دادگاه، اراضی مجدد به دولت بازگردانده خواهد شد، ضمناً تاکنون هیچ اقدام فیزیکی روی زمین‌ها صورت نگرفته و به نام کسی هم منتقل نشده است.

گفتنی است هفته گذشته دادستان زاهدان از احضار رئیس اداره ثبت اسناد و رئیس مسکن و شهرسازی چابهار به دادسرا خبر داده بود.

کد خبر 4336484

منبع: مهر

کلیدواژه: اختلاس دادستان زاهدان دادگستری سیستان و بلوچستان بوشهر گرگان خبرگزاری مهر کرمانشاه شیراز خرم آباد شهرکرد مشهد مواد مخدر بیرجند هفته قوه قضاییه یاسوج خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۷۴۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۸۵۰۰ واحد مسکن در شهرستان‌های سراوان و گلشن

 
حامد ریگی  بیان کرد: باتوجه‌به تأکید دولت مبنی بر اجرای کامل طرح نهضت ملی مسکن باهدف خانه‌دارشدن اقشار کم‌درآمد جامعه، این اداره همسو با سیاست‌های اداره کل راه و شهرسازی استان اهتمام ویژه‌ای در این زمینه دارد طوری که در گام نخست زمین موردنیاز برای اجرای طرح در قالب ۵۰۰ هکتار تأمین شده است.

وی ادامه داد: تاکنون ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در سراوان با پیشرفت فیزیکی بیش از ۴۰ درصد در حال انجام است و هم‌زمان برای هزار متقاضی دیگر نیز پرونده تشکیل شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان سراوان تصریح کرد: در حال حاضر ساخت واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در سه شهر گشت، گلشن و سیرکان به‌صورت ویلایی و در شهر سراوان به‌صورت دوطبقه در دستور کار قرار دارد و هم‌زمان با پیشرفت فیزیکی واحدهای این طرح، صدور اسناد اراضی آن به متقاضیان در حال انجام است.

ریگی با بیان اینکه امکان نام‌نویسی طرح نهضت ملی مسکن همچنان فراهم است، گفت: متقاضیان برای ثبت‌نام باید به سامانه saman.mrud.ir رجوع و نام‌نویسی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پیگیری استقرار اداره ثبت اسناد و املاک در بشاگرد
  • طرح نهضت ملی مسکن جنوب شرق استان تهران آغاز شد
  • تقویت و تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن اولویت مدیران شهرستانی باشد
  • ساخت ۸۵۰۰ واحد مسکن در شهرستان‌های سراوان و گلشن
  • وضعیت زباله بهشهر پس از ۶۰ سال ساماندهی شد
  • زمان بازگشایی سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن برای متقاضیان بندرعباسی
  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران
  • یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار بازداشت شد
  • تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال
  • بازداشت یک عضو شورای شهر از بخش‌های تابعه شهریار