Web Analytics Made Easy - Statcounter

جهان > آمریکا - همشهری آنلاین:
آندرس مانوئل لوپز اوبرادور (Andres Manuel Lopez) سیزدهم نوامبر ۱۹۵۳ در شهر تاباسکو در مکزیک متولد شد.

لوپز اوبرادور عضو حزب انقلاب دمکراتيک مکزیک است. او از سال ١۹۹۶ تا ١۹۹۹ رهبري حزب انقلاب دمکراتيک را برعهده داشت.

او در تاریخ دوم جولای ۲۰۰۰ به سمت رئیس دولت منطقه فدرال (مقام شهرداری پایتخت مکزیک)  برگزیده شد و تا پنج سال بعد در این سمت باقی ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آندرس مانوئل لوپز اوبرادور که پیشتر در سمت شهردار مکزیکوسیتی نیز در کشورش به فعالیت پرداخته در طول مبارزات انتخاباتی مباره با فساد اقتصادی را اولویت اصلی برنامه‌های خود اعلام کرده بود.

او پیش از این دوره هم دوبار در انتخابات ریاست جمهوری مکزیک نامزده شده بود که رای کافی به دست نیاورد.

آغاز به کار رسمی اوبرادور به عنوان رئیس‌جمهور مکزیک اول دسامبر سال ۲۰۱۸ است.

در همین زمینه: مجله زندگینامه چهره‌های سیاسی جهان

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۷۴۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خنده وینی به ستاره بارسا: فکر کرد بلینگام است!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا روبروی بارسلونا به میدان رفت و موفق شد در حضور تماشاگرانش با نتیجه 2-3 برابر این تیم به پیروزی برسد و گام بزرگی را در مسیر کسب عنوان قهرمانی بردارد. 

شاگردان کارلو آنچلوتی در حالی در این بازی به پیروزی رسیدند که دو بار توسط آندریاس کریستنسن و لوپز از حریف عقب افتادند اما درخشش وینیسیوس جونیور، لوکاس واسکز و جود بلینگام باعث شد که بتوانند بار دیگر به بازی برگردند و پیروز میدان لقب بگیرند. 

اما اتفاق جالبی که پس از پایان بازی رخ داد مربوط به واکنش ستاره برزیلی رئال به پست منتشر شده توسط یکی از کاربران در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) بود که به نوعی لوپز و شادی پس از گل او را به سخره گرفته بود و این بازیکن هم با او همراه شد. 

لوپز پس از این که دروازه رئال مادرید را باز کرد، به سمت هواداران رفت و روی تابلوهای تبلیغاتی کنار زمین ایستاد و شادی گلی مشابه شادی گل بلینگام به نمایش گذاشت. این کاربر با انتشار این عکس در کنار شادی گل خاص بلینگام نوشت: «فکر کرده بود بلینگام است» و وینیسیوس هم با خنده‌ای او را همراهی کرد تا باز هم جنجال جدیدی ایجاد کرده باشد.

دیگر خبرها

  • خنده وینی به ستاره بارسا: فکر کرد بلینگام است!
  • خوشحالی بعد از گل تحریک آمیز فرمین لوپز مقابل هواداران رئال مادرید / فیلم
  • عکس| سورپرایز 2 بازیگر مشهور توسط بایرنی‌ها
  • کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس جونیور؛ فرمین لوپز فکر می‌کنه جود بلینگامه! / عکس
  • این ستاره بارسا متخصص ال‌کلاسیکو است (عکس)
  • گل دوم بارسلونا به رئال مادرید توسط فرمین لوپز در دقیقه ۶۹ + ویدئو
  • گل فرمین لوپز به رئال مادرید (رئال مادرید 1-2 بارسلونا)
  • گل اول بارسلونا به رئال مادرید توسط آندرس کریستنسن در دقیقه ۶ + ویدئو
  • ملاقات رایان گاسلینگ و امیلی بلانت با مانوئل نویر و هری کین در برلین + عکس
  • سیمپسون‌ها باز هم پیش‌بینی می‌کنند؛ مکزیک و پرتغال در فینال جام جهانی ۲۰۲۶ / عکس