Web Analytics Made Easy - Statcounter

با هدف تعامل و همکاری سازنده با انجمن‌ها و سازمان‌های مردم نهاد و ترویج نمایش ایرانی در جامعه و حمایت از افراد مبتلا به بیماری‌های خاص نمایش‌های تماشاخانه سنگلج طی هفته گذشته با میزبانی از انجمن ام اس ایران، انجمن دیستروفی دوشن و بنیاد دانش، در اجراهای مختلف به صورت رایگان ویژه‌ی افراد مبتلا به بیماری‌های خاص و همچنین اعضای این انجمن‌ها روی صحنه رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران آنلاین /نمایش‌های نیرنگ اورنگ ساعت ۱۸ و عکس خانوادگی ساعت ۲۰  در تماشاخانه سنگلج روی صحنه خواهند رفت. علاقه‌مندان به تهیه بلیت‌های این دو نمایش می‌توانند از طریق سایت تیوال و مراجعه حضوری به گیشه تماشاخانه سنگلج اقدام کنند./ایلنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۷۵۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت برای اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان

حمیدرضا بدیعی مدیر مرکز آموزشی درمانی آنکولوژی امیر شیراز، با دعوت از شهروندان برای اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان، اظهار کرد: علاقمندان می‌توانند چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه تا ۱۳ با مراجعه به مرکز آموزشی درمانی آنکولوژی امیر به نشانی فرهنگ شهر، روبروی استخر کوثر، در طرح «اهدای خون؛ اهدای زندگی» که با همکاری سازمان انتقال خون اجرا می‌شود، مشارکت کنند.

او، خطر خونریزی مغزی، خونریزی از بینی، دهان و لثه را از جمله مشکلاتی برشمرد که بیماران مبتلا به سرطان را در صورت دریافت نکردن پلاکت خون تهدید می‌کند.

مدیر بیمارستان آنکولوژی امیر، بیان کرد: پلاکت‌ها در کنترل خونریزی و انعقاد طبیعی خون نقش حیاتی و اساسی دارند و در بیماران مبتلا به سرطان که تحت شیمی درمانی و پیوند مغز استخوان قرار می‌گیرند، بسیار ضروری است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تصویربرداری از بیماران به‌سمت هوش مصنوعی می‌رود؟
  • دعوت برای اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • سنگلج در خطر است!
  • بسیاری از اختلالات روانی ریشه جسمانی دارند
  • اتفاق ناگوار در انتظار تماشاخانه قدیمی سنگلج/ مسئولان شهرداری کجا هستند؟
  • بازیگران و عوامل «گنجشک مفرغی» معرفی شدند
  • سردرد‌های مکرر نشانه چیست؟
  • دمنوشی مناسب و متعادل برای تمام افراد مبتلا به سینوزیت (فیلم)
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • اجرای طرح واکسیناسیون طیور در زنجان