Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایكنا از فارس، هادی پژوهش جهرمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس امروز، 11 تیر در دومین جلسه کارگروه تخصصی بانوان و خانواده این استان با تصریح اینکه نیاز به کار علمی و مطالعاتی در حوزه‌های مختلف داریم، گفت: ورود دانشگاه‌ها به حوزه‌هایی مانند زنان برای دنبال شدن برنامه‎ها با رویکردی علمی بسیار مطلوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تصریح اینكه در حوزه زنان نباید به آموزش صرف تنها اکتفا کرد، خواستار تمرکز بر یک موضوع خاص در حوزه زنان و پیگیری تاحصول نتیجه آن شد و گفت: متناسب با نیازهای زنان در شهر و روستاها باید برنامه‌ریزی‌ها انجام شود.
پژوهش جهرمی با بیان اینکه اگر تنها یک پنجم جمعیت زنان استان فارس نیاز به کار بیرون از خانه داشته باشند، حداقل یک سوم آن‌ها نیاز به آموزش دارند، افزود: مشکل معیشتی در خانواده‌ها امروز بیش از گذشته خود را نشان می‌دهد که در این باره می‌توان با بهره‌گیری از تجربه کشورهای مختلف به راه‌اندازی کسب و کارهای کوچک برای زنان پرداخت.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس همچنین خواستار هماهنگی دستگاه‌های مختلف در قالب یک برنامه اجرایی و در زمانبندی مشخص برای امور زنان و خانواده شد.
پژوهش جهرمی همچنین ورود زنان استان فارس برای آزادی تعدادی از زنان زندای جرائم غیرعمد را کاری مطلوب و ارزشمند دانست و گفت: نباید به دنبال رقم‌های درشت و انگشت شمار در این موضوع باشیم بلکه باید یک احساس مسئولیت اجتماعی در خصوصی کسانی که دچار اشتباهات غیرعمدی شده‌اند در سطح جامعه و تمام ایام سال ایجاد شود.
انتهای پيام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي دانشگاه ها حوزه زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۷۵۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی مرکز پرورش ماهیان خاوری در رودخانه قزل اوزن

محمد الله‌بخش صبح امروز در نشست با رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه تولید جلبک موضوعی دانش‌بنیان است که به دنبال آن هستیم، گفت: بحث پرورش ماهیان خاویاری نیز مطرح شده و در قزل‌اوزن اقدام می‌شود.

مدیرکل شیلات استان اردبیل با بیان اینکه در حوزه شیلات فرصت فراهم شده تا همکاری خوبی در زمینه مطالعات پروژه‌‍‌ها با دانشگاه محقق اردبیلی داشته باشیم، بر لزوم استفاده از توانمندی‌های دانشگاه محقق اردبیلی در مطالعات پروژه‌های شیلات استان اردبیل تأکید کرد.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی هم در این نشست با اشاره به اقدامات دانشگاه محقق اردبیلی در خصوص راه‌اندازی رشته شیلات در این دانشگاه، گفت: به دنبال جذب اعضای هیات علمی در این حوزه هستیم.

اسماعیل چمنی در ادامه کمک به توسعه شیلات استان را بسیار بااهمیت برای دانشگاه عنوان کرد و افزود: در همین راستا همکاران توانمند ما در حوزه پرورش زالو و جلبک می‌توانند کمک حال شیلات باشند، در عین حال شیلات می‌تواند از امکانات آزمایشگاهی و پژوهشی دانشگاه استفاده کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • لزوم ورود حوزه علمیه به عرصه درختکاری و حفظ منابع طبیعی
  • راه‌اندازی مرکز پرورش ماهیان خاوری در رودخانه قزل اوزن
  • رضایت: ساماندهی برنامه‌های آموزشی در جهت اولویت و نیاز کشور است
  • برنامه «امتداد» آماده نمایش شد/ بررسی فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه 
  • برنامه‌ریزی برای تبدیل شهرک صنعتی سروستان به قطب جدید صنعتی فارس/راه‌اندازی ناحیه صنعتی کوار
  • لزوم هوشیارسازی اجتماعی نسبت به آسیب‌های پیری جمعیت
  • استان بوشهر نماد مقاومت در حوزه خلیج‌ فارس است
  • انجام بیش از ۹۰ درصد زایمان‌ها توسط ماماها
  • حضور دانش‌بنیان‌ها در حوزه حمل‌ونقل شهرها پررنگ شده است
  • تخریب برخی جاده‌های روستایی ممسنی / لزوم کارهای آبخیزداری در فارس