Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند ظهر دوشنبه در نشست کارگروه مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر اظهار داشت: گام‌های بسیار مهمی در زمینه مقابله و مبارزه با مواد مخدر در استان بوشهر برداشته شده است.

وی به طرح‌های بسیار مهم در حوزه پیشگیری از مواد مخدر اشاره کرد و ادامه داد: علاوه بر پیشگیری باید در عرصه درمان افراد مبتلا به مواد مخدر نیز تلاش ویژه‌ای صورت گیرد که طرح‌های خوبی در دست اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار بوشهر اضافه کرد: سند مبارزه  همه جانبه با مواد مخدر، روان‌گردان‌ها و پیش سازها با رویکرد اجتماعی در برنامه اجتماعی ششم توسعه تدوین شده است که نقش مهمی در کاهش آسیب‌ها در این حوزه دارد.

وی خاطرنشان کرد: با تدوین برش استانی سند ملی همه جانبه مبارزه با مواد مخدر و سند توسعه اجتماعی و فرهنگی در استان بوشهر مسائل مربوط به هر بخش براساس برنامه و هدفی مشخص مورد بررسی قرار می‌گیرد.

گراوند از تلاش برای عملیاتی شدن بخش‌های مختلف این سند خبر داد و بیان کرد: اجرای این سند نقش مهمی در رسیدگی به مشکلات اجتماعی و فرهنگی و آسیب‌های مواد مخدر خواهد داشت.

وی با تاکید بر لزوم استفاده مناسب از نظر صاحب نظران و استادان دانشگاهی در اجرای برنامه های یاد شده، تصریح کرد: کارگروهی در حوزه دستگاه‌های اجرایی، استادان دانشگاهی، سمن‌ها و تطبیق سند اجتماعی و فرهنگی با برنامه ششم توسعه استان تشکیل شود.

کد خبر 4336565

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری بوشهر بوشهر بوشهر گرگان خبرگزاری مهر کرمانشاه شیراز خرم آباد شهرکرد مشهد مواد مخدر بیرجند هفته قوه قضاییه یاسوج خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۷۵۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در فهرج

سرهنگ احمدپور گفت: صبح امروز مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر فهرج طی کنترل خودرو‌های عبوری در محور فهرج-زاهدان موفق شدند از یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مقدار ۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف کنند.

وی افزود: در همین رابطه یک نفر متهم که راننده خودرو بود نیز دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ احمدپور فرمانده انتظامی شهرستان فهرج با اشاره به اینکه برای مبارزه با سوداگران مرگ با هیچ احدی تعارفی نداریم اضافه کرد، با کسانی که از این طریق جوانان ما را مبتلا و به کام مرگ می‌کشانند مبارزه خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • مواد شیمیایی ماریجوانا 5 برابر سیگار
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • مواد توهم‌زا موجب تسریع در روند مرگ سلولی می‌شود
  • مواد توهم‌زا چه عارضه هایی دارند/ تسریع در روند مرگ سلولی
  • کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در فهرج
  • حال خوش کُن‌هایی که جانتان را می‌گیرند!
  • ایران دارای بیشترین کشفیات مواد مخدر در جهان / استفاده از «هنر» در پیشگیری از اعتیاد
  • ایران دارای بیشترین کشفیات موادمخدر در جهان / استفاده از «هنر» در پیشگیری از اعتیاد
  • هیچ کمپ ترک اعتیاد غیرمجازی در گلستان وجود ندارد