Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@10:46:48 GMT

افزایش شمار مصدومان آتش سوزی داروخانه در کرمان

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۷۵۹۶۵

افزایش شمار مصدومان آتش سوزی داروخانه در کرمان

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان از افزایش تعداد مصدومان حادثه آتش سوزی داروخانه سه راه شمال جنوبی به ۱۴ نفر خبر داد.

خبرگزاری مهر: رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان از افزایش تعداد مصدومان حادثه آتش سوزی داروخانه سه راه شمال جنوبی به ۱۴ نفر خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید محمد صابریاظهار کرد: با شعله ور شدن دوباره آتش سوزی در محل داروخانه سه راه شمال جنوبی، به علت دود ناشی از سوختن مواد شیمیایی تعداد مصدومان به ۱۴ نفر افزایش یافت.

وی گفت: مصدومان شامل ۱۰ نفر از نیرو‌های آتش نشانی، دو نفر کارکنان اورژانس پیش بیمارستانی و دو نفر از افراد حاضر در صحنه است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان کرد: ۱۳ نفر در محل حادثه به صورت سرپایی درمان و یک نفر برای تکمیل مراحل درمانی به بیمارستان منتقل شد

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003WJA

منبع: فردا

کلیدواژه: مواد شیمیایی آتش سوزی داروخانه کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۷۵۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار قربانیان سیل بزریل به ۵۷ نفر افزایش یافت + تصاویر

در پی بارش شدید باران و وقوع سیل در ایالت «ریو گرانده جنوبی» برزیل، مقامات این کشور امروز (شنبه) اعلام کردند که شمار قربانیان سیل به ۵۷ نفر رسیده و ۶۷ نفر همچنان مفقود هستند.

به گزارش رویترز،  طوفان دو سوم این ایالت را که هم مرز با اوروگوئه و آرژانتین است تحت تاثیر قرار داده و بیش از ۳۲ هزار نفر را آواره کرده است.

در حال حاضر تعداد زیادی از جاده‌ها و پل‌ها ویران شده و فرودگاه بین‌المللی شهر «پورتو آلگره» تمامی پرواز‌های خود را برای مدت نامحدودی به حالت تعلیق درآورده است. 

پیش‌بینی شده که بارش‌ها تا ۳۶ ساعت آینده نیز ادامه داشته باشد، اما روند آن کاهشی خواهد بود. 

این آخرین مورد از بلایای طبیعی در برزیل است. پیش از آن، سپتامبر سال گذشته بر اثر طوفان استوایی بیش از ۳۰ نفر در این کشور جان خود را از دست دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • فیلم| افزایش شمار کشته‌های سیل در برزیل به ۷۵ نفر
  • تصادف در سه راهی گتوند یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • تصادف پژو پارس و کامیون در بم / ۲ کشته و ۶ مصدوم
  • مسمومیت ۷ نفر در ایلام طی شبانه‌روز گذشته با گاز مونوکسید کربن
  • آژیر خطر در کریات شمونا به صدا درآمد
  • آژیر خطر در کریات شمونا به صدا درآمد/ افزایش شمار شهدای میس الجبل
  • شمار قربانیان سیل بزریل به ۵۷ نفر افزایش یافت + تصاویر
  • آتش سوزی پژو ۴۰۵ و فوت سه تن در جاده یاسوج
  • ۳ کشته و ۲ مصدوم در تصادف محور یاسوج به بابامیدان