Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی از دستور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به روسای واحدهای دانشگاهی همجوار با استان خوزستان برای آبرسانی به شهرهای آبادان و خرمشهر خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمدصادق ضیائی، با اعلام این خبر گفت: در پی شوری و کمبود آب در استان خوزستان و به ویژه شهرهای آبادان و خرمشهر، دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به تمامی واحدهای استانی دانشگاه آزاد اسلامی همجوار با استان خوزستان دستور داد تا در اولین فرصت و با تمامی توان خود تانکرهای آب و آب معدنی به استان خوزستان ارسال کرده و در بین مردم آبادان و خرمشهر توزیع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به مشکلات کمبود آب در استان خوزستان آمادگی کامل دارد که در این خصوص در خدمت مردم شهیدپرور خوزستان باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام بی آبی خوزستان خرمشهر دانشگاه آزاد اسلامي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۷۶۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون کتبی اعطای مدرک حافظان قرآن در خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر گفت: در مرحله اول آزمون کتبی تخصصی حفظ قرآن شرکت کنندگانی از سه شهرستان آبادان، خرمشهر و شادگان شرکت کردند.
سید نادر موسوی افزود: در این آزمون ۱۱۰ نفر شرکت داشتند که از این تعداد ۶۹ خانم و ۴۱ نفر آقا بودند.
او ادامه داد: افرادی که در این مرحله کتبی امتیاز لازم را کسب کنند می‌توانند در مرحله شفاهی این آزمون شرکت کنند.

دیگر خبرها

  • تداوم سامانه بارشی در اروند + فیلم
  • برگزاری آزمون حفظ قرآن در خرمشهر
  • برگزاری آزمون کتبی اعطای مدرک حافظان قرآن در خرمشهر
  • شیب داوطلبان ورود به دانشگاه در رشته‌های علوم انسانی بالاست/ کشور با خطر کمبود تکنسین مواجه است
  • افزایش سه درجه ای دما در آبادان و خرمشهر
  • جوی ناپایدار در اروند
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر 
  • جزئیات آلودگی‌ هوا در شهرهای خوزستان
  • بارش باران در اروند