Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، پرستو منصوری در مراسم دیدار خانواده های معلولان با رئیس سازمان بهزیستی استان تهران گفت: تمامی تلاش همکاران ما در بهزیستی استان تهران رفع مشکلات مددجویان تحت پوشش است و در این راستا اقدامات و طرح های خوبی در دستور کار داریم.

وی گفت:برخی از مددجویان و معلولان یارانه شان از طریق وزارت رفاه حذف شده که این موضوع مربوط به دهک بندی های خود وزارتخانه است و ربطی به سازمان بهزیستی ندارد اما بر اساس رایزنی های سازمان بهزیستی آخرین گزارش ها را در مورد افرادی که نباید یارانه شان حذف می شد به بهزیستی کشور اعلام کرده ایم که امیدواریم مشکل برخی افراد برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد استخدام معلولان در دستگاه های دولتی نیز گفت: در قانون جامع حمایت از معلولان با دستگاه های خاطی که قانون 3درصد استخدام معلولان را رعایت نمی کنند برخورد می کند و در حال حاضر شاید برخی از سازمان ها در این خصوص با بهزیستی همکاری های لازم را نداشته باشد که این موضوع را حتما پیگیری خواهیم کرد.

معاون توانبخشی سازمان بهزیستی استان تهران در مورد صدور کارت های معلولیت اظهار داشت:با توجه به اینکه تغییراتی در سیستم تعیین معلولیت و همچنین صدور نوع کارت ها ایجاد شده بود به همین خاطر صدور کارت ها با کمی تاخیر مواجه کرد که در حال حاضر این مشکل رفع شده و تا پایان سال 97 تمامی معلولانی که از قبل در بهزیستی استان تهران پرونده داشتند کارت معلولیت دریافت خواهند کرد.

به گفته وی، شاید یکی از دلایل تاخیر در صدور کارت ها محدودیت اعتبارات نیز باشد که باید برطرف شود.

منصوری همچنین در خصوص حضور کارشناسان در منازل معلولانی که امکان مراجعه و حضور در کمیسیون ها ندارند، گفت: در مواردی که معلولیت ضایعه نخاعی وجود داشته باشد و یا معلول نتواند در کمیسیون های پزشکی حضور پیدا کند در این صورت همکاران ما به منزل معلول می روند و دیگر نیازی به مراجعه فرد به بهزیستی نیست.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معلولان مددجویان سازمان بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۷۶۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور سند مالکیت برای بیش از دو هزار و ۶۰۰ واحد صنعتی در استان تهران

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، آقای حسن بابایی در نشست مشترک با مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‍های صنعتی ایران، گفت: حمایت از رشد تولید و رونق اقتصادی با صدور اسناد تک برگی واحد‌های صنعتی از سال گذشته تاکنون از اولویت‌های این سازمان بوده است.   وی به ثبت اسناد واحد‌های صنعتی استان تهران در ۴۵ روز کاری اشاره کرد و افزود: ۲ هزار و ۶۶۱ فقره سند تفکیکی برای ۲ هزار و ۳۱۰ هکتار از اراضی شهرک‌های صنعتی استان تهران شامل دماوند ۲، عباس آباد، فیروزکوه و ملارد صادر و در اسفند سال گذشته تحویل شد.   بابایی ادامه داد: با هدفگذاری و فراهم سازی بستر لازم جهت تسریع در روند صدور سند صاحبان صنعت نیز بناست ۳ ماهه اول امسال برای ۴ هزار و ۶۲۰ هکتار از زمین‌های شهرک‌های صنعتی، ۲ هزار و ۷۰۰ فقره سند صادر شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره بازی های بومی و محلی مددجویان بهزیستی در بوکان
  • تعهد اشتغال بهزیستی خراسان رضوی؛ ۷۸۲۳ نفر
  • حق پرستاری بهزیستی فروردین ۱۴۰۳ واریز شد | جزئیات واریز ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی مستمری حق پرستاری
  • برگزاری جشنواره ورزشی و بازی‌های بومی‌محلی ویژه معلولان در مهاباد
  • جشنواره ورزشی و بازی‌های بومی محلی ویژه معلولان در مهاباد
  • حکایت ویلچرهایی که اهدا می‌شوند و مسئولانی که پاسخگو نیستند | پای ما لنگ است و منزل بس دراز
  • ۷۵۰ هزار میلیارد تومان یارانه به طور مستقیم به مردم پرداخت می‌شود
  • بهسازی کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر برای تسهیل ورود معلولان
  • گلایه برخی از مشتریان اسنپ کارفیکس از تاخیر در صدور مدارک موتورسیکلت
  • صدور سند مالکیت برای بیش از دو هزار و ۶۰۰ واحد صنعتی در استان تهران