Web Analytics Made Easy - Statcounter


شاهرود – محمد کرم محمدی از رجال سیاسی حامی اصلاح‌طلبان و چهره نزدیک به شهاب‌الدین چاووشی استاندار سمنان طی حکمی از سوی وزیر کشور به‌عنوان فرماندار شاهرود حکم انتصاب گرفت.

به گزارش امتداد، محمد کرم محمدی از رجال اصلاح‌طلب نزدیک به چاووشی که سابقه همراهی با او در استان تهران و در سمت فرمانداری پیشوا را نیز در کارنامه دارد به‌عنوان فرماندار شاهرود جایگزین سید محمدرضا هاشمی شد، وی فرماندار پیشین کوه دشت نیز محسوب می‌شود و یکی از پرحاشیه‌ترین فرمانداران سطح کشور در سه سال اخیر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرم محمدی در شهرستان کوهدشت و در هنگامی که فرماندار بود با حواشی بسیار زیادی روبرو شد، حواشی که درباره اختلافات او با بازوند استاندار لرستان رقم خورد.

او اما به تهران رفت و فرماندار پیشوا شد، شهرستانی که در همان روز نخست با موضع‌گیری امام‌جمعه آن روبرو بود، حجت‌الاسلام رحمتی‌نیا هنوز پای کرم محمدی به پیشوا نرسیده در مصاحبه با یکی از خبرگزاری‌ها بیان کرده بود که ما فرمانداری را که در حوزه قبلی خدمتی‌اش عملکرد قابل قبولی نداشته نمی‌خواهیم، اما سرانجام کرم محمدی در سال۹۴ فرماندار پیشوا شد.

با ورود چاووشی یاور همیشگی کرم محمدی، احتمال حضور او در استان سمنان قوت گرفت، وی یک‌بار هم برای یکی از فرمانداری‌های شهرستان‌های هشت‌گانه استان مطرح شد اما به یکباره با رفتن هاشمی، سر از شاهرود درآورد.

او متولد استان لرستان است و در سن ۵۰ سالگی در آغاز راهی است که با چالش‌های فراوانی در آن روبرو خواهد بود، اختلاف وحشتناک آمار بیکاری و همچنین اختلاف فاحش سرمایه گذاری صنعتی در شرق و غرب استان، آمار عجیب و غریب مهاجرت روستائیان و کاهش جمعیت روستایی، خشکسالی، تخریب های وسیع محیط زیست و ده ها چالش دیگر پیش روی کرم محمدی خواهد بود.

true برچسب ها : اخبار سیاسی true

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: اخبار سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۷۶۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش خبرگزاری مهر رتبه دوم جشنواره آب و رسانه را کسب کرد

به گزارش خبرنگار مهر، دومین جشنواره آب و رسانه استان سمنان با حضور مدیران آبفا کشور و سمنان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در سالن همایش شهید سردار قاسم سلیمانی شرکت آبفا استان سمنان برگزار شد.

بر اساس نظر هیئت داوران گزارش خبرگزاری مهر استان سمنان به قلم محمد علی عباس نژاد توانست مقام دوم این جشنواره را کسب کند.

این گزارش به مشکلات آبرسانی به شهرستان شاهرود و همچنین مشکلات و معضلات کم آبی و خشکسالی اشاره دارد. سال گذشته و در نخستین دوره جشنواره آب و رسانه نیز مقام اول به خبرگزاری مهر استان سمنان رسیده بود.

گزارش مردم منتظر آبرسانی به شاهرود / روایت وعده‌هایی که عملی نشد مرداد ماه ۱۴۰۲ توسط محمد علی عباس نژاد نگارش و به مسائل مرتبط با کم آبی در شاهرود و تعویق طرح‌های آبرسانی اشاره داشت.

عباس نژاد یکی از باسابقه‌ترین خبرنگاران استان سمنان با بیش از سه دهه کار رسانه‌ای است.

کد خبر 6087818

دیگر خبرها

  • میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد
  • گزارش خبرگزاری مهر رتبه دوم جشنواره آب و رسانه را کسب کرد
  • تقدیر فرماندار دشت آزادگان از فرماندهی انتظامی شهرستان
  • پایان مسابقات تنیس در گرمسار و شاهرود
  • مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد
  • مراسم معارفه فرماندار ویژه کاشان برگزار شد
  • حمیدرضا محمدی فشارکی سرپرست فرماندری کاشان شد
  • فرماندار جدید کاشان معارفه شد + سوابق
  • اهدای خون فرماندار و معاونان فرمانداری کرمان + تصویر
  • تهیه بانک اطلاعاتی دارو در چهارمحال و بختیاری