Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@10:10:04 GMT

لحظه وحشتناک فرو ریختن خیابان!

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۷۶۶۳۷

لحظه وحشتناک فرو ریختن خیابان!

‍‍‍‍‍‍

در پی رانش زمین در جنوب چین قسمتی از خیابانی بزرگ فروریخت.

ایران آنلاین / در پی حادثه‌ای وحشتناک در استان سیچوآن چین در جنوب غربی این کشور رانش زمین باعث از بین رفتن حدود 50 متر از خیابانی بزرگ شد. به گزارش رسانه‌های محلی ریزش زمین در نزدیکی ورودی پارکینگ یک مجتمع اتفاق افتاده است.

یکی از ساکنان محله آسیب دیده گفت: در لحظه وقوع حادثه من خواب بودم و زمانی که بیدار شدم و بیرون را نگاه کردم دچار ترس و وحشت شدم زیرا تنها مانع بین ساختمان محل سکونت ما و محل آسیب دیده دیوار‌های حائل بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردی که در لحظه حادثه شاهد رانش زمین بود نیز گفت: قبل از رانش زمین باران سنگینی می‌بارید و با چشمان خودم مشاهده کردم که چگونه شکاف‌های 20 الی 30 سانتی‌متری در کف خیابان ایجاد می‌شود. او در ادامه افزود: درست چند دقیقه قبل از وقوع حادثه دو سالمند را دیدم که در حال پیاده‌روی در کنار خیابان بودند و به علت ترس از وقوع حادثه دلخراش فریاد زدم سریع بدوید و از این محل دور شوید.

طبق بررسی نیروهای امدادی تاکنون گزارشی از خسارات جانی و یا مجروحیت شهروندی در پی این حادثه هولناک اعلام نشده است ولی سازمان‌های امدادی در مجموع 50 نفر از ساکنان را برای ایمن‌سازی مجدد محل حادثه جابه‌جا کرده‌اند.

مرورگر شما از این فرمت پشتیبانی نمی کند

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۷۶۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع زلزله در سبزوار

معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار ویژه سبزوار اعلام کرد: زمین لرزه ۴.۲ ریشتری که بامداد امروز شهر روداب، در جنوب غربی این شهرستان را لرزانده بود، خسارتی نداشته است.   به گزارش ایرنا ،زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴.۲درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) سحرگاه جمعه شهر "روداب"، در جنوب غرب شهرستان سبزوار را تکان داد.   شبکه لرزه نگاری وابسته به مرکز لرزه نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران این زلزله ساعت وقوع این زمین لرزه را ساعت ۲ و ۳۹ دقیقه بامداد عنوان کرده است.   موقعیت وقوع این زمین لرزه به عرض جغرافیایی ۳۵.۷۹ شمالی و طول جغرافیایی آن را ۵۷.۴۹ شرقی در عمق ۶ کیلومتری زمین در ۳۱ کیلومتری شهرهای روداب و ششتمد و ۵۰ کیلومتری سبزوار عنوان شده است.   معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار ویژه سبزوار اعلام کرد: زمین لرزه ۴.۲ ریشتری که بامداد امروز شهر روداب، در جنوب غربی این شهرستان را لرزانده بود، خسارتی نداشته است.   شهر روداب، مرکز بخش ۱۴ هزار نفری به همین نام در ۴۵ کیلومتری سبزوار قرار دارد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • وقوع زلزله در سبزوار
  • لحظه احساسی رسیدن بچه روباه به مادرش در خیابان ولنجک + فیلم
  • وضعیت وحشتناک خیابان‌های دبی بعد از سیل (فیلم)
  • ثبت تصاویر وحشتناک از لحظه شروع طوفان دبی در یک کلیپ | فیلم
  • تصاویر منتشر شده در رسانه ها از وضعیت خیابان ها در شهر مکلا در جنوب یمن در پی وقوع سیل
  • طرح حمله اسرائیل علیه ایران اینگونه تصویب شد | افشاگری در خصوص به هم ریختن تصورات تل آویو
  • وقوع انفجار در یکی از سایت‌های بزرگترین شرکت تسلیحاتی انگلیس
  • انفجار در بزرگترین کارخانه تسلیحاتی انگلیس
  • وقوع حادثه ترافیکی در قندوز
  • وقوع زلزله ۴.۸ ریشتری در استان سیستان‌وبلوچستان