Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، مجیدخدابخش، استاندار آذربایجان‌شرقی، امروز در آین آغاز عملیات اجرایی ساماندهی مزار شهدای شنب غازان تبریز، با بیان اینکه مزار شهدا محل زیارت عاشقان در طول تاریخ است، گفت: شهیدان مایه افتخار و عزت ملت ایران هستند و باید مقام و منزلت آنان از سوی تمام آحاد جامعه پاس داشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی، اظهار کرد: حضور بر سر مزار شهیدان و گرامی داشتن یاد و خاطره آنان وظیفه همه افراد جامعه به‌ویژه مسئولان است، چرا که امنیت و آرامش امروز ما مدیون خون شهداست.

خدابخش، با اشاره به اینکه در بسیاری از کشورها، قربانیان جنگ را به‌عنوان قهرمانان ملی می‌شناسند و به احترام آنها موزه یا یادمان‌های خاصی می‌سازند، افزود: این موضوع در جامعه اسلامی ما که از نظر آموزه‌های دینی، فرهنگ ایثار و شهادت در آن جاری است اهمیت مضاعفی دارد و باید مقام و منزلت شهدا به طور کامل حفظ شود.

استاندار آذربایجان‌شرقی، همچنین دیدار با خانواده‌های شهدا و رسیدگی به مشکلات آنان را کمترین وظیفه مسئولان در قبال شهدا دانست و گفت: شهیدان مایه عزت و افتخار ملت ایران هستند.

وی، با ابزار خرسندی از حضور در جمع مردم محله شنب‌غازان تبریز، اظهار کرد: این محله از لحاظ آسیب‌های اجتماعی در وضعیت سفید قرار دارد که نشان از تربیت صحیح خانواده‌هاست.

خدابخش، افزود: آثار حضور علما و تربیت صحیح خانواده‌ها را می توان در تقدیم ۴۹ شهید در این محله مشاهده کرد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۷۶۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام موسی صدر و سیدحسن نصرالله مایه افتخار جهان اسلام هستند

آیت الله حسینی بوشهری در دیدار نایب رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان، ضمن ابراز خرسندی از پاسخ نظامی به تجاوزات رژیم صهیونیستی ابراز داشت: این ایام، ایام پیروزی امت اسلامی بر رژیم صهیونیستی است.

وی با اشاره به نقش مثبت مرحوم امام موسی صدر در رشد و ارتقاء شیعیان و سیدحسن نصرالله در یکپارچه نگاه داشتن لبنان اظهار داشت: این عزیزان مایه افتخار جهان اسلام و شیعیان هستند.

امام جمعه قم ضمن تمجید از همراهی مقاومت لبنان با مردم مظلوم فلسطین بیان داشت: وجود این عزیزان که دست از مقاومت بر نمی‌دارند مایه افتخار همه ماست.

وی افزود: ملت ایران حقیقتاً کنار مردم لبنان هستند و در شادی شما شاد، و در حُزن شما غمگین هستند.

تعامل شیعیان لبنان با سایر طوایف، مثال زدنی است

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به خدمت رسانی شیعیان لبنان به سایر طوایف در هنگام مشکلات خاطر نشان کرد: در حالی که لبنان از طوایف مختلف تشکیل شده است، نقش و نوع تعامل شیعیان با دیگر طوایف از جمله اهل سنت و مسیحیان، نقش مثال زدنی است.

وی تأکید کرد: همدلی مقاومت در برابر رژیم کینه توز صهیونیستی مایه مباحات است و امیدواریم این همبستگی تا آخر ادامه پیدا کند.

شایان ذکر است، شیخ علی الخطیب، نایب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان از تدبیر جمهوری اسلامی ایران، به ویژه رهبر معظم انقلاب –مد ظله العالی – در مواجهه با تجاوز رژیم صهیونیستی تشکر و قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • دعوت والیبالیست های آذربایجان شرقی به اردوی انتخابی تیم ملی
  • اجتماع بزرگ میثاق با شهیدان و بیعت با ولایت ۲ برگزار شد
  • برگزاری رقابت‌های کشتی خردسالان و نونهالان آذربایجان شرقی در شهر تبریز
  • ایستادگی مقاومت لبنان در مساله فلسطین، مایه افتخار همه ماست
  • عضو مجلس خبرگان رهبری: عملیات وعده صادق مایه عزت و افتخار امت اسلامی شد
  • عضو خبرگان رهبری: عملیات وعده صادق مایه عزت و افتخار امت اسلامی شد
  • امام موسی صدر و سیدحسن نصرالله مایه افتخار جهان اسلام هستند
  • عطرافشانی گلزار شهدای سنندج در آستانه روز ارتش
  • حضور تیم کوراش بانوان آذربایجان شرقی در مسابقات قهرمانی کشور
  • تجدید میثاق نیروهای مسلح زنجان با شهدا + فیلم