Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@15:36:58 GMT

فعالیت ۸۰ روحانی مستقر با پوشش ۸۰ روستای استان

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۷۶۸۸۶

فعالیت ۸۰ روحانی مستقر با پوشش ۸۰ روستای استان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حمید برازش ظهر دوشنبه در نشست ساماندهی امور جوانان استان افزود: برنامه های مختلف فرهنگی و دینی با محوریت روحانیون مستقر در روستاها عملیاتی می شود که حمایت از این بخش خروجی بهتری را رقم خواهد زد.

برازش با اشاره به پوشش و غنی سازی اوقات فراغت در فصل تابستان، اظهار کرد: در همین راستا ۸۰۰ خانه قرانی پوشش بخش جوانان را انجام می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خواستار ارائه برنامه های سازگار و متناسب با حوزه جوانان شد و ابراز داشت: ادارات فرهنگی برنامه های سازگار با نسل جوان و خروجی محور را عملیاتی کنند.

برازش توسعه زیرساخت های فرهنگی برای نسل جوان را ضروری دانست و اظهار کرد: زیرساخت های مدیریت غنی سازی اوقات فراغت در استان مطلوب نیست.

وی افزود: بخش زیادی از جمعیت و نسل جوان در مرکز استان حضور دارند که با توجه به حجم ورود گردشگر به استان باید دید زیرساخت های فرهنگی چه مقدار از پوشش جامعه هدف داخل استان را عملیاتی می کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گفت: باید برای تحقق غنی سازی اوقات فراغت جوانان وقت بیشتری گذاشت و نگاه، نگرش و عملکرد گره گشایی در این بخش را به کار گرفت.

کد خبر 4336477

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بوشهر گرگان خبرگزاری مهر کرمانشاه شیراز خرم آباد شهرکرد مشهد مواد مخدر بیرجند هفته قوه قضاییه یاسوج خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۷۶۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عروس و داماد درچه‌ای راهی خانه بخت شدند

 در این آئین علیرضا توکل و سلیمه سادات حسینی این زوج جوان که از ناحیه هر دو پا دچار معلولیت هستند جشن ازدواج خود را ساده برگزار کردند و هدف از جشن ازدواج آسان را تبعیت از بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ازدواج جوانان اعلام کردند.


حجت الاسلام سیدفخرالدین موسوی درچه‌ای مسئول دفتر ازدواج شهر درچه گفت: این دو توانخواه با مهریه‌ای ساده و جشنی بدور از تجملات آغاز زندگی مشترک خود را جشن گرفتند.

جواد روح الهی مسئول انجمن معلولان جسمی- حرکتی شهرستان خمینی شهر در این آئین گفت: جوانان جامعه و به خصوص افراد توانخواه باید از این زوج توانخواه درس گرفته و با غلبه بر سختی‌ها و مشکلات و داشتن امید، زندگی مشترک تشکیل بدهند و خانواده‌ها، خیران و مسئولان هم لازم است در این راه به آنان کمک کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • آیت‌الله مظاهری: روش مواجهه با جوانان، دهن‌کجی و رَمی به بی‌عقلی و بی‌دینی نیست
  • عروس و داماد درچه‌ای راهی خانه بخت شدند
  • سقف حمایت انجمن سینمای جوان از فیلم‌ کوتاه ۲۵۰ میلیون تومان شد
  • از اشتغالزایی تا صادرات در روستای چهلخانه
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • بیجار از نبود هتل مناسب رنج می‌برد/ لزوم توسعه زیرساخت‌های فرهنگی
  • اعزام ۲۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • انتخابات شبکه‌های تخصصی سمن‌های مازندران برگزار می‌شود
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود
  • تجلیل از راویان فعال روحانی موسسه فرهنگی روایت سیره شهدا