Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-03@00:24:09 GMT

سمبل بازی‌های آسیایی را نادیده گرفتند

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۷۷۰۷۶

به گزارش وانانیوز، 

محمد جعفر مرادی در گفت‌وگویی، با اشاره به بالا بودن ورودی ماده ماراتن برای حضور در بازی‌های آسیایی عنوان کرد در حالیکه برای سایر مواد دو و میدانی رکوردهایی کمتر از رکوردهای المپیک در نظر گرفته‌اند اما برای ماراتن ۵ دقیقه زیر ورودی المپیک گذاشته‌اند که این جای تعجب دارد. این در حالیست که هیچ مسابقه و برنامه‌ای برای ماراتن نداشتند که بتوانیم ورودی بیاوریم اما سایر رشته‌ها حداقل ۵ مسابقه برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: من رکورد نیمه ماراتن ایران را زده‌ام اما هیچ برنامه و مسابقه‌ای برایم نداشتند. سوال من از مسئولان فدراسیون این است که اگر برنامه‌ای برای این رشته ندارید چرا ورودی  برای بازی‌های آسیایی گذاشته‌اید؟ برای مسابقات جهانی ورودی را یکسال قبل اعلام می‌کنند چون ماراتن رشته سنگینی است اما اینجا ۴ ماه قبل از بازی‌های آسیایی ورودی را اعلام می‌کنند.

رکورددار ماراتن ایران عنوان کرد: برای دوی ۱۰ هزار متر هم برنامه‌ریزی نکرده‌اند تنها یک مسابقه آن هم زیر آفتاب و بدون رقیب بود که هیچ بازدهی‌ای ندارد. متأسفانه فدراسیون برای سمبل مسابقات که ماراتن است حتی یک برنامه هم نداشته است.

مرادی در پاسخ به این سوال که آیا خودت می‌توانستی در مسابقات خارجی شرکت کنی یا خیر، گفت: متاسفانه اگر خودمان برویم و شرکت کنیم فدراسیون رکوردها را قبول نمی‌کند و خودشان هم اعزامی انجام نمی‌دهند. ماراتن اینطور نیست که اگر رکوردی را تعیین کنند حتماً در همان رکورد مدالی کسب می‌شود. فدراسیون رکورد ورودی را ۲ ساعت و ۱۴ دقیقه گذاشته اما با توجه به شرایط آب و هوایی اندونزی قول می‌دهم کسی که مدال می‌گیرد رکوردش بیش از ۲ ساعت و ۱۵ دقیقه خواهد بود. ماراتن مانند سایر رشته‌های دیگر نیست و شرایط آب و هوایی مهم است. 

وی در پایان همچنین با انتقاد از مسئولان کمیته ملی المپیک گفت: مسئول اصلی بازی‌های آسیایی کمیته ملی المپیک است اما این کمیته هم سمبل مسابقات را جدی نمی‌گیرد. امیدوارم صالحی امیری در این مورد ورود کرده و یک تصمیم خوبی گرفته شود.

انتهای پیام/ا

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۷۷۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، طی جلسه‌ای که امروز(چهارشنبه)با حضور مسئولین فدراسیون دوومیدانی و کمیته ملی المپیک برگزار گردید مقررشد، این کمیته از روند برگزاری منظم ارودهای تیم ملی دوومیدانی حمایت کامل و همه جانبه‌ای داشته باشد.

بر همین اساس، در این نشست که سید مناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک و حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دو و میدانی در آن حضورداشتند،مقرر شد با توجه به پیگیری‌های این کمیته و برگزاری منظم اردوهای تیم ملی از قبل از آغاز سال ۱۴۰۳ کمک مالی لازم برای هر چه بهتر و مطلوب تر برگزار شدن اردوهای تیم ملی دو و میدانی از سوی کمیته المپیک کشورمان صورت پذیرد.

گفتنی است، در این نشست پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون و همچنین قاسمعلی فیروزی مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی نیز حضور داشتند.

کد خبر 6094329

دیگر خبرها

  • حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران
  • برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک
  • شرایط برای حضور دانشجویان در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • ایران : تحریم مسابقات مچ اندازی
  • ایران مسابقات مچ اندازی آسیایی ازبکستان را تحریم کرد
  • سلب میزبانی ایران از مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ | واکنش فوری و متقابل ؛ ایران مسابقات را تحریم کرد
  • ایران مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا را به دلیل میزبانی غیرعادلانه ازبکستان تحریم کرد
  • حسن یزدانی بحران ملی نیست