Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی آتش نشانی شهر تهران از حریق گسترده در کارخانه‌ تولید مواد شیمیایی و رنگ خبر داد .

جلال ملکی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا با اشاره به حادثه آتش سوزی کارخانه تولید رنگ و مواد شیمیایی در کیلومتر 18 جاده کرج اظهار کرد: ساعت 14:56 دقیقه امروز آتش سوزی گسترده‌ای در یک کارخانه تولید مواد شیمیایی و رنگ به سامانه 125 اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به گستردگی آتش سوزی، تقاضای زیاد و دود حاصل از حریق که از فواصل دور قابل رویت بود، 7 ایستگاه آتش‌نشانی به همراه چندین دستگاه تانکر آب و فوماتیک به محل حادثه اعزام می‌شوند.

سخنگوی آتش نشانی شهر تهران با بیان اینکه اولین گروه آتش نشانی در مدت زمان کمتر از 3 دقیقه در محل حادثه حاضر می‌شود، عنوان کرد: آتش نشان مشاهده می‌کنند که در کارخانه؛ به وسعت حدودا 2000 مترمربع در سوله‌ای که محل نگهداری مواد شیمیایی است و ساختمان‌های اداری آتش شعله‌ور است.

ملکی با بیان اینکه شعله‌های آتش به اندازه‌ای گسترده بود که امکان نزدیک شده به آن بسیار سخت به نظر می‌رسید، گفت: در کوچه بن‌بست مجاور چندین دستگاه خودرو پارک شده بود که بر شدت حرارت تمامی این خودروها در آتش می‌سوختند.

وی افزود: آتش‌نشانان با استفاده از چندین دستگاه فوماتیک و مقدار زیادی آب و کف از چند جهت شروع به اطفای حریق کردند؛ البته این عملیات ادامه دارد و هنوز اطلاعات دقیقی درباره مصدومان یا فوتی‌های احتمالی وجود ندارد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۷۷۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل پرونده قضایی برای حادثه آتش سوزی امامزاده ابراهیم شفت

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر چگینی پیش از ظهر جمعه در گفت و گو با رسانه‌ها اظهار کرد: پرونده قضائی در راستای حریق شب گذشته بازارچه امامزاده ابراهیم شفت تشکیل شد.

وی پس از بازدید میدانی از بازارچه امامزاده ابراهیم ادامه داد: این آتش سوزی از ساعت ۱۲ شب گذشته آغاز شد و ده‌ها واحد مسکونی و تجاری به طور کامل در آتش سوختند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شفت گفت: ضمن تشکیل پرونده قضائی، دستور تحقیقات در راستای کشف علت حریق صادر شده و علت حریق پس اعلام نظر کارشناسان متخصص امر مشخص خواهد شد.

کد خبر 6095546

دیگر خبرها

  • آتش سوزی آشپزخانه در محله مفتح اطفا شد
  • آتش سوزی ۲ واحد تجاری و مسکونی در گیلان
  • قصور برخی مسئولان در جریان آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت احراز شد + جزئیات
  • نجات مصدومان حادثه واژگونی خودرو و ریزش بنزین در رشت
  • بلایی که سر امامزاده ابراهیم(ع) افتاد ؛ هر خانه کمتر از ۱۰ دقیقه دچار حریق شد
  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • مستقر شدن بالگرد در لرستان برای جلوگیری از آتش‌سوزی احتمالی ضروری است
  • منتظر اعلام نظر کارشناسان درباره علت حریق در شفت هستیم
  • حادثه آتش‌سوزی امامزاده‌ابراهیم شفت؛ علت و نقص‌ها
  • تشکیل پرونده قضایی برای حادثه آتش سوزی امامزاده ابراهیم شفت