Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در کنگره «برند ملی، اقتدار ملی» از برند های برتر ملی تقدیر کرد. ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳ بازار نظرات

به گزارش خبرنگار بازار خبرگزاری تسنیم، کنگره «برند ملی، اقتدار ملی» امروز دوشنبه با حضور علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد.

وزیر کار با اشاره به تصمیم دولت به ممنوعیت واردات برخی کالاها شرایط جدید را فرصت تازه برای ایجاد برند برشمرد و گفت: شرایط تحریم بهترین فرصت برای احیای برندهای ماست و در این زمینه باید برنامه‌ریزی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر کالای ایرانی را از کیفیت برخوردار کنیم و ایرانی‌ها را برای مصرف کالای ایرانی ترغیب کنیم و در کنار شعار کالای ایرانی بخر، شعار تولید کننده کالای خوب تولید کن را داشته باشیم، با مصرف داخلی و برندسازی اشتغال نیز گسترش می‌یابد.

وی بازار 80 میلیونی مصرف ایرانی زمینه‌ای مناسب برای ایجاد برند ومصرف کالای ایرانی برشمرد و گفت: ما بعد از این می‌توانیم به سمت بازار 300 تا 400 میلیونی منطقه برویم و تبادلات کالای ایرانی را در منطقه و بعد از آن در بازارهای جهانی گسترش دهیم.

وزیر کار برندسازی را یک فرایند پیچیده اجتماعی برشمرد و تاکید کرد: محصول در کارخانه ساخته می‌شود و برند چیزی است که مشتری می‌خرد. من به عنوان وزیر کار و در حوزه مسئولیتم برای رونق این روند و افزایش قدرت خرید ایرانیان کمک خواهم کرد.

ربیعی برند را معادل اعتماد و دارایی نامشهود برشمرد و گفت: برند رابطه معناداری نیز با اقتدار ملی دارد و ما از برندهای خود می‌توانیم برندهای بزرگ ایجاد کنیم و ساخت ایران را اطمینان بخش کنیم. با اعتماد داخلی و سرمایه‌های اجتماعی و افزایش دارایی‌های نهفته در خلاقیت ایرانی رابطه معناداری بین برند و اقتدار ملی بروز می‌یابد و پاسخی هم به زورگویی‌های دولت آمریکا خواهد بود.

وی در پایان تاکید کرد:‌ ایمان دارم که روزهای دشوار را می‌گذرانیم و جامعه بین‌المللی ناچار می‌شود که ما را بازگرداند. لذا برای آن روز باید خود را مقتدر کنیم و با برندهای بالاتر آماده ورود به جهان شویم.

ربیعی در پایان این کنگره از برندهای برتر ملی با اهدای تندیس، تقدیر کرد.

اسامی این برندها به شرح زیر است:

یکتا نت
بانک پاسارگاد
بانک مهر اقتصاد
شرکت مخابرات ایران
لبنیات پاستوریزه پاک
گلدستون
یک و یک
کویر تایر
دمنده
گلدیران
شرکت نفت پارس
یزد تایر
شرکت پتروشیمی کارون
گروه هتل های هما
شرکت فرآورده های نسوز آذر
محصولا غذایی سحر
پاک سمن
سایپا
آرتا دانش
چای دبش
شرکت پتروشیمی ایلام
شرکت داروسازی زهراوی
شرکت کشاورزی جلگه
میکایلیان
شرکت پاکمن
لئونارد
صباح
شرکت سیمان کردستان
پارسیان بالابر
ایران ترانسفو
ابداع گران پدیده
شهروند هشتم
گروه مهندسی لیان سازه عرش
کاشی پارس
ساج آسا
جهش صنعت
شرکت توسعه خدمات دریایی سینا
ایران یاسا
سیمان گیلان
پارس خزر
تک تام نوین
شرکت توزیع برق استان تهران
زاگرس پوش
شرکت لیزینگ شهرگروه تولیدی یزد بسپار
مهیمن
اتصالات شرق
به پرداخت ملت
شرکت الکترونیک کارت دماوند
اندرسون
پارس ایده سبز
محصولات غذایی آروا
زیر ساخت امن خدمات تراکنشی
شرکت فولاد اکسین خوزستان


انتهای پیام/

R1013181/P1234/S1407/CT12 واژه های کاربردی مرتبط رپورتاژ آگهی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رپورتاژ آگهی رپورتاژ آگهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۷۷۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش ایران در اوج آمادگی و اقتدار است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، امیر سرتیپ الهامی با حضور در منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام، ضمن قدردانی از زحمات کارکنان این منطقه پدافندی از آمادگی دفاعی و بخش‌های مختلف این منطقه بازدید و توان رزمی این منطقه را مورد ارزيابی قرار داد.

وی با حضور در جمع فرماندهان این منطقه با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر ارتش اظهار داشت: با وجود تحریم‌‌های ظالمانه و کمبود‌های فراوانی که در این سال‌ها وجود داشته، اما ارتش موفق شده در کنار سایر نیرو‌های مسلح به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز خود برسد.

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش افزود: ارتش جمهوری اسلامی که در اوج آمادگی به سر می‌برد، ارتشی که منظم، استوار و مجهز به تجهیزات نوین است.

امیر سرتیپ الهامی با بیان اینکه ارتش در همه حوداث، همواره در کنار مردم و خدمتگزار آن‌‌ها بوده است، تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران آنجا که لازم بوده قاطع در مقابل دشمنان این مرز و بوم در میدان رزم ایستاده و ولایتمداری خود را ثابت کرده است.

دیگر خبرها

  • رونمایی از دستگاه میکروب‌شناسی در نمایشگاه علوم آزمایشگاهی
  • رونمایی از دستگاه میکروب شناسی در کنگره علوم آزمایشگاهی
  • ارتش ایران در اوج آمادگی و اقتدار است
  • حضور دانش‌بنیان‌های ایرانی در اوگاندا برای توسعه ICT
  • بازدید وزیر جهاد کشاورزی از بزرگ‌ترین رویداد تولید،تجارت و صادرات
  • نمره قبولی اکسپو ۲۰۲۴؛ نمایشی از قدرت، اقتدار و امنیت ایران
  • وزیر آفریقای مرکزی: ما به دنبال دانش ایرانی در حوزه معدن هستیم
  • آغاز به کار کنگره همکاری‌های دولت ،دانشگاه و صنعت در قم
  • حضور بیش از ۲۰۰ شرکت تولیدکننده و دانش بنیان در کنگره ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • عرضه جهانیِ تولید ایرانی علیه تحریم‌ها