Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، گودرز رحیم نژاد ظهر دوشنبه در نشست ساماندهی امور جوانان استان افزود: ۸۰ هزار کارگر و در مجموع ۲۵۰ هزار نفر با احتساب خانوارهای این حوزه، از خدمات آموزشی بهره مند می شوند.

رحیم نژاد با بیان اینکه پوشش ارائه خدمات آموزشی در شهرستان بویراحمد طی شش ماه و در سایر شهرستان ها به مدت ۹ ماه  عملیاتی می شود، اظهار کرد: با هدف غنی سازی اوقات فراغت و افزایش برخورداری و بهره مندی از فضاهای ورزشی، استفاده کارگران از استخر و سالن ورزشی در شهر یاسوج اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکارآفرینی و اشتغال اداره کار استان گفت: همچنین صعود کارگران به قله دنا با پوشش بیش از ۲۰۰ نفر هدفگذاری شده است.

رحیم نژاد با اشاره به پوشش خدمات اقامتی در برخی از مناطق کشور، خاطرنشان کرد: در شهرهای قم و مشهد زائر سرا و در شهرهای بندرانزلی و مریوان نیز استراحتگاه برای جامعه هدف ایجاد شده است.

رحیم نژاد با تاکید بر اهمیت موضوع اشتغال جوانان، ابراز داشت: حمایت از کارآفرینان جوان در استان اجرایی و اعطای تسهیلات ارزان قیمت روستایی، عشایری و شهری از جمله هدفگذاری های این بخش است.

کد خبر 4336685

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش مهارتی اداره کار کهگیلویه و بویراحمد یاسوج بوشهر گرگان خبرگزاری مهر کرمانشاه شیراز خرم آباد شهرکرد مشهد مواد مخدر بیرجند هفته قوه قضاییه یاسوج خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۷۷۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون احتمالی یک مهارت مهم در گلر جوان پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در این فصل ۴ بار در لیگ برتر در غیاب بیرانوند از امیررضا رفیعی، دروازه‌بان ۲۲ ساله‌اش بهره برده است و حالا پنجمین بازی او امروز مقابل آلومینیوم خواهد بود.

رفیعی ۴ کلین شیت متوالی در لیگ برتر مقابل ذوب آهن، گل گهر، ملوان و صنعت نفت داشته و توانسته در مدت اخیر تحسین هواداران پرسپولیس را نیز برانگیزد.

با این حال رفیعی جوان باید در شرایطی متفاوت در جام حذفی برای اولین بار به میدان برود. او در صورت مساوی شدن بازی در ۱۲۰ دقیقه باید نقش مهمی در ضربات پنالتی ایفا کند.

باید دید اگر بازی پرسپولیس و آلومینیوم به پنالتی‌ها بکشد، رفیعی در غیاب بیرانوند که مهارت فوق العاده‌ای در پنالتی گرفتن دارد، چه عملکردی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • وجود بیش از ۱۹ هزار واحد کارگری و کارگاه‌های تولیدی در کردستان
  • دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور
  • تولید انرژی تجدیدپذیر در ۲۰هزار مدرسه هدفگذاری شد
  • مهارت آموزی ۱۵۰۰ بانوی بیرجندی در رشته‌های فنی و حرفه‌ای
  • کارگران یکی از شاخصه‌های توسعه و جهش تولید هستند
  • جوان ‌تراکتور متخصص گلزنی در بازی‌های حذفی!
  • آزمون احتمالی یک مهارت مهم در گلر جوان پرسپولیس
  • چرا آموزش مهارت به کارگران ضرورت دارد؟
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی
  • بهره مندی ۱۳۸ هزار کارگر در لرستان از پوشش بیمه تأمین اجتماعی