Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-04@23:45:12 GMT

برانکو: کار کرواسی برای قهرمانی خیلی سخت است

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۷۷۹۱۹

برانکو: کار کرواسی برای قهرمانی خیلی سخت است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه می‌توانیم با بازیکنان ایرانی یک تیم عالی بسازیم گفت: مهدی ترابی یک خرید خیلی خوب برای ما است.

خبرگزاری تسنیم: برانکو ایوانکوویچ در مورد دلخوری مربیان تیم امید ایران به خاطر حضور ملی‌پوشان امید پرسپولیس در اردوی کرواسی اظهار داشت: حضور این نفرات در اردوی آماده‌سازی تیم لازم بود، اما با هماهنگی انجام شده آن‌ها به زودی راهی تهران خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بحث تیم ملی ایران مطرح است
وی در واکنش به این سوال که با بازگشت ملی‌پوشان امید تیمش در برنامه‌های آماده‌سازی تیم او مشکلی بوجود نمی‌آید؟ عنوان کرد: همین طور است، اما بحث تیم ملی ایران مطرح است.

یک تیم عالی با بازیکنان ایرانی می‌سازیم
سرمربی پرسپولیس در مورد حضور مهدی ترابی در این تیم و خوشحالی هواداران تیمش بابت این انتقال یادآور شد: این یک خرید خیلی خوب برای تیم ما بود و می‌توانیم در آینده یک تیم عالی با بازیکنان ایرانی داشته باشیم.

از برد کرواسی خیلی خوشحال شدیم
برانکو در واکنش به برتری تیم ملی کرواسی مقابل دانمارک در ضربات پنالتی و حضور این تیم در بین ۸ تیم نهایی جام‌جهانی تصریح کرد: بابت این اتفاق همه ما در کرواسی خوشحال هستیم و برد خیلی شیرینی بود.

کار کرواسی برای قهرمانی خیلی سخت است
وی راجع به آینده تیم ملی کرواسی و اینکه چقدر شانس برای قهرمانی تیم ملی کشورش در جام‌جهانی برخوردار است به تسنیم گفت: هر اتفاقی ممکن است در جام‌جهانی رخ دهد، اما مسلما کرواسی برای قهرمانی در این رقابت‌ها کار بسیار سختی پیش‌رو دارد.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003WJz

منبع: فردا

کلیدواژه: برانکو سرمربی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۷۷۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات دارت آزاد قهرمانی کارگران ایران

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دومین دوره مسابقات آزاد دارت قهرمانی کارگران کشورمان در بخش بانوان و آقایان، به مناسبت گرامیداشت روز جهانی کارگر با حضور ۱۲۶ شرکت‌کننده از سراسر کشور، به مدت ۲ روز در بوستان سئول آکادمی دارت تهران برگزار شد و با هماهنگی‌های انجام شده نخستین بار مسابقات آزاد دارت کارگران کشور به صورت زنده و مجازی روی سایت فدراسیون جهانی و سازمان حرفه‌ای دارت جهان به نمایش درآمد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مسابقات دارت آزاد قهرمانی کارگران ایران
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب ۳ مدال برنز در قهرمانی آسیا
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا| صعود اسماعیلی به فینال با ناک‌اوت حریف؛ سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • تمجید فوق‌العاده نشریه فورفورتو از علی دایی | او سوپراستار بین‌المللی فوتبال است | شاید نمی‌دانستید که علی دایی آنجا حضور داشت!
  • تیم ملی امید عراق بازهم به المپیک صعود کرد
  • تداوم شکست بوکسورهای ایرانی در مسابقات قهرمانی امید و جوانان آسیا
  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند
  • جنجال دوباره ستاره استقلالی سپاهان علیه پرسپولیس
  • حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا