Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حسامی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این رقابت ها یکصد کشتی گیر در قالب چهار رده سنی و در 2 رشته آزاد و فرنگی به میزبانی خانه کشتی همدان به مدت 2 روز به رقابت پرداختند.
وی بیان کرد: در این رقابت ها و در رده سنی 35 تا 40 سال، حسین رومیایی از بهار و محمدعلی بیات در وزن 55 تا 62 کیلوگرم به ترتیب در کشتی آزاد و فرنگی عنوان قهرمانی را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسامی افزود: در همین رده سنی و در وزن 70 کیلوگرم صمد سجادفر از نهاوند در آزاد و منوچهر یونسی از همدان در فرنگی، در وزن 78 کیلوگرم جواد صمدی روشن از همدان در کشتی آزاد و کمال سطوتی جمیل از اسدآباد در فرنگی، در وزن 88 کیلوگرم رضا پیوندی از کبودرآهنگ در آزاد و قاسم کریمی از کبودرآهنگ در فرنگی قهرمان شدند.
وی خاطرنشان کرد: در وزن یکصد کیلوگرم رده سنی 35 تا 40 سال نیز سیدصابر حسینی از اسدآباد در آزاد و محمد فتحی از تویسرکان در فرنگی و در وزن به اضافه یکصد تا 125 کیلوگرم مهدی روزبهانی از ملایر در آزاد و علی اکبر زنگنه از تویسرکان در فرنگی بر سکوی قهرمانی ایستادند.
وی افزود: در رده سنی 40 تا 45 سال و در وزن 55 تا 62 کیلوگرم این رقابت ها مجتبی زنگنه از نهاوند در کشتی آزاد، در وزن 70 کیلوگرم بهروز بارانی از نهاوند در آزاد و قوام مالمیر از نهاوند در فرنگی، در وزن 78 کیلوگرم حمزه خزاعی از نهاوند در آزاد و امیر خالقی نژاد از اسدآباد در فرنگی، در وزن 88 کیلوگرم مجتبی شاملو از همدان در آزاد و ناصر جلیلی از تویسرکان در فرنگی مقام نخست را کسب کردند.
وی یادآور شد: در وزن یکصد کیلوگرم این رده سنی نیز محمد کمروند از نهاوند در آزاد و یعقوب احمدوند از نهاوند در فرنگی و در وزن به اضافه یکصد تا 120 کیلوگرم نیز محمد طاهری ملک از همدان در رشته آزاد قهرمان شدند.
حسامی خاطرنشان کرد: در رده سنی 46 تا 50 سال و در وزن 55 تا 62 کیلوگرم حمید کافی از همدان در رشته فرنگی، در وزن 70 کیلوگرم هاشم علیدادی از نهاوند در آزاد و غلامرضا شادی از همدان در فرنگی، در وزن 78 کیلوگرم علی محمد خمیس آبادی از نهاوند در آزاد و یونس فتحیان مهر از تویسرکان در فرنگی، در وزن 88 کیلوگرم مسعود زارعیان و سیدمجتبی خسروی هر دو از همدان به ترتیب در رشته آزاد و فرنگی به مقام قهرمانی دست یافتند.
وی افزود: در وزن یکصد کیلوگرم این رده سنی نیز عباس شهبازی از نهاوند در آزاد و شهریار بیات از تویسرکان در فرنگی قهرمان شدند و در وزن به اضافه یکصد کیلوگرم علی اصغرگودرزی از همدان بر سکوی نخست قرار گرفت.
وی در ادامه گفت: در رده سنی 50 تا 55 سال این مسابقات و در وزن 55 تا 62 کیلوگرم مراد کاظمی از نهاوند در کشتی آزاد قهرمان شد و در وزن 70 کیلوگرم محمد صمدی از نهاوند در کشتی آزاد مقام نخست را کسب کرد.
وی اظهار داشت: در وزن 78 کیلوگرم امامعلی احمدوند در رشته آزاد ، در وزن 88 کیلوگرم خسرو افکار در کشتی آزاد و در وزن یکصد کیلوگرم علی اکبر شکوهی در کشتی آزاد هر سه از ملایر قهرمان شدند.
نفرات برتر این رقابت ها به مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی پیشکسوتان کشور اعزام می شوند.
رقابت های کشتی آزاد و فرنگی پیشکسوتان قهرمانی کشور روزهای 25 تیر تا 5 مردادماه سال جاری در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می شود.
7520/2087
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 رقابت های کشتی آزاد شادی کشتی کشتی آزاد کشتی آزاد و فرنگی جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۷۸۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی فرنگی جام تختی| نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، اسامی نفرات برتر این مسابقات به شرح زیر است:

۵۵ کیلوگرم: ۱- محمد حسینوند پناهی ۲- حسین بیژنی ۳- رامین احمدی و کیانوش شمشیری ۵- مهدی احدی زناب و پیام احمدی ۷- سعید اسماعیلی ۸- نورایر هاخویان (ارمنستان) ۹- محمدپویا اسدی (کرمان) ۱۰- مهدی کمالی
۶۳ کیلوگرم: ۱- محمدمهدی کشتکار ۲- کاران اصلانیان (ارمنستان) ۳- داویت جوتیان (ارمنستان) و عارف محمدی ۵- رضا بهمنی و علیرضا اسفندیاری ۷- علیرضا اسدی ۸- محمد کمالی ۹- احمدرضا ناصرپور ۱۰- علی حاجیوند
۷۲ کیلوگرم: ۱- دانیال سهرابی ۲- علی دارابی ۳- شانت خاچاطریان (ارمنستان) و رضا ساکی ۵- علی اصغر سام دلیری و امیررضا عیسوند ۷- محمدامیر شوکتی ۸- مرتضی پورعیسی ۹- سعید ارجمند ۱۰- محمدرضا رضاپور
۸۲ کیلوگرم: ۱- اشکان سعادتی فر ۲- شاهین بداغی ۳- ساموئل گریگوریان (ارمنستان) و عباس مهدی زاده ۵- جمال اسماعیلی و علی محمودآبادی ۷- محمدحسین آزرم دخت ۸- احمد صلح دوست ۹- شکور فاتحی ۱۰- محمدامین حسینی
۹۷ کیلوگرم: ۱- شایان حبیب زارع ۲- هایک خلویان (ارمنستان) ۳- حسین بالی و امیررضا اکبری ۵- علی عابدی درزی و محمدصادق عبدالهی ۷- محمد نصرتی ۸- ابوالفضل حاجی وندی ۹- امیرمحمد نجفی ۱۰- حمیدرضا کشتکار

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نفرات و تیم‌های برتر کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند + جزئیات
  • نفرات برتر جام تختی کشتی فرنگی مشخص شدند
  • نفرات و تیم‌های برتر کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند
  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی
  • کشتی فرنگی جام تختی؛ فینالیست‌های پنج وزن دوم مشخص شدند
  • نفرات برتر پنج وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند
  • کشتی فرنگی جام تختی| نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • کشتی فرنگی جام تختی، فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند