Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از جریمه نقدی ۲ بازرگان به دلیل تخلفات ارزی خبر داد.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزرای میزان به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، علی مبشری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از جریمه نقدی ۲ بازرگان به دلیل تخلفات ارزی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس در خصوص رای صادره برای پرونده تخلفات ارزی گفت: با شکایت بانک سرمایه از یک وارد کننده مبنی بر دریافت ارز برای وارد کردن کالای مورد نیاز کشور و عدم انجام تعهد توسط وی، رسیدگی به موضوع در دستور کار شعبه پنجم تعزیرات حکومتی شیراز قرار گرفت که نهایتا با محرز شدن تخلف، شعبه رسیدگی کننده، این فرد را به پرداخت ۱۷ میلیون روبل و ۹ میلیون روپیه به بانک شاکی و تعلیق کارت بازرگانی به مدت ۶ ماه محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس در مورد جزییات محکومیت یک شرکت تجاری به علت عدم ایفای تعهدات ارزی، اظهار داشت: با شکایت بانک پارسیان مبنی بر عدم ایفای تعهدات ارزی یک شرکت تجاری در قبال دریافت ارز دولتی، رسیدگی به پرونده در دستور کار شعبه پنجم ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی استان فارس قرار گرفت.

وی افزود: طی بررسی‌های به عمل آمده و با استعلامات انجام شده توسط شعبه رسیدگی کننده، تخلف این شرکت محرز و مدیرعامل آن به پرداخت مبلغ دو میلیون یورو به بانک شاکی و تعلیق کارت بازرگانی به مدت ۶ ماه محکوم شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تعزیرات ارز بانک پارسیان کارت بازرگانی استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۷۸۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۲ هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق درشهرستان خاتم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سید محمدمهدی مهاجریان مقدم گفت: پرونده قاچاق ۳۲ هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت از نوع نفتگاز به ارزش ۱۱ میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال در شعبه اول ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خاتم رسیدگی شد.
مدیر کل تعزیرات حکومتی یزد افزود: شعبه پس از بررسی مدارک، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت کشف شده، متهم را به پرداخت ۲۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد. 
به گفته مهاجریان مقدم، شعبه پیرامون وسیله نقلیه حامل این سوخت قاچاق با توجه به اینکه ارزش وسیله نقلیه که بیشتر از ارزش سوخت می‌باشد، متهم را به پرداخت ۱۱ میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال جریمه معادل ارزش سوخت کشف شده محکوم کرد که در مجموع جزای نقدی نامبرده ۳۳ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال است.
مدیر کل تعزیرات حکومتی افزود: پس از گذشت زمان و مراحل قانونی، پرونده اجرا و مختومه شد.
مهاجریان مقدم گفت: ماموران نیروی انتظامی شهرستان خاتم این محموله را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی برای مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف
  • کشف سوخت قاچاق در شهرستان خاتم
  • کشف ۳۲ هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق درشهرستان خاتم
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نوشابه‌های انرژی زا در قزوین
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • جریمه ۲ میلیارد ریالی یک محتکر روغن موتور در زنجان
  • قاچاقچی پارچه در شهرری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد
  • مادر و دختر قاچاقچی ارز در شیراز، نقره داغ شدند
  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت