Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-07@03:42:38 GMT

بازی مرگ کودک ابهری درپارک پردیس!

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۷۸۶۴۹

تجهیزات نامناسب، جان پوریای هفت ساله را در پارک پردیس ابهر گرفت. ناطقان: ‌کودک هفت ساله ابهری هنگام استفاده از تجهیزات بازی پارک پردیس ابهر، به طرز عجیبی سرسره و تجهیزات بر سر بچه آوار شد و این اتفاق پرونده زندگی پوریای هفت ساله را برای همیشه بست تا بار دیگر حادثه در هنگام بازی، خانواده‌ای را داغ‌دار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این حادثه‌ کودک دچار ضربه مغزی شده و بعد از انتقال به بیمارستان متاسفانه فوت می‌کند.

در پی این حادثه و اعتراضات قبلی مردم مبنی بر نامناسب بودن تجهیزات بازی، این پارک به دستور دادستان شهرستان، وسایل بازی در پارک پردیس تا اطلاع ثانوی پلمب و غیرقابل استفاده است‌.

قطعا بروز این حادثه ناشی از مجموعه سهل‌انگاری‌ها بوده است که این سهل‌انگاری‌ها می‌تواند از طرف شهرداری، شورای شهر، پیمانکار، شرکت بیمه و اداره استاندارد باشد که تایید‌ یا عدم ‌تایید نقش هر کدام مستلزم بررسی همه جانبه نقش آن‌ها در این پرونده دارد.

در همین رابطه، رئیس شورای اسلامی شهر ابهر ضمن تایید خبر فوت این کودک، اظهار کرد: پرونده این حادثه با جدیت تمام در دست بررسی است‌.

مصطفی محمودی با ابراز تاسف از حادثه پیش آمده و عذرخواهی از شهروندان، تاکید کرد: به محض تکمیل پرونده، موضوع اطلاع‌رسانی خواهد شد‌.

وی یادآور شد: مقصر اصلی حادثه با تکمیل پرونده مشخص می‌شود و قطعا موضع تا حصول نتیجه پیگیری خواهد شد.

تجهیزات زمین بازی در پارک ابهر استاندارد ندارد

مدیرکل استاندارد استان زنجان گفت: تجهیزات زمین بازی در شهرستان ابهر که سبب حادثه شده، استاندارد ندارد‌.

داوود کارگرزاده در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه زنجان، اظهار کرد: با توجه به حادثه‌ای که در یکی از زمین‌های بازی ابهر اتفاق افتاد و این در شرایطی بود که تجهیزات این زمین بازی از استانداردهای لازم برخوردار نبود‌.

این مسئول ادامه داد: بخش‌هایی از وسیله بازی که سبب بروز حادثه شده، توسط شهرداری ابهر حذف شده و وسیله از استحکام کافی برای بازی کودکان برخوردار نبود‌.

وی افزود: طی سال‌های گذشته با همه شهرداری‌ها در رابطه با استانداردسازی تجهیزات زمین مکاتبه شده ولی متاسفانه هیچ اقدامی در این زمینه انجام نشده است‌.

مدیرکل استاندارد استان زنجان خاطرنشان کرد: در ابتدای سال، ۵۱۶ وسیله بازی در استان مورد بازرسی قرار گرفت که هیچ‌کدام از این تجهیزات زمین بازی به لحاظ آیتم‌های مختلف استاندارد ندارد. منبع: ایسنا برچسب ها: بازی مرگ ، کودک ابهری ، پارک پردیس

منبع: ناطقان

کلیدواژه: بازی مرگ پارک پردیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۷۸۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کلاله استان گلستان از شناسایی و دستگیری عوامل اصلی ربایش کودک کلاله‌ای خبر داد.

به گزارش مشرق، سیدجواد میردوستی با اشاره به دستگیری متهمان اصلی ربایش یسنا کودک کلاله‌ای، گفت: متهمان ۴ مرد هستند که یکی از آن‌ها پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد.

وی افزود: ۳ متهم دیگر این پرونده فعلا در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آن‌ها تصمیم قانونی اتخاذ خواهد شد.

دادستان کلاله تصریح کرد: بعضی از افراد بازداشتی جزء افرادی هستند که پیش از پیدا شدن یسنا، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.

وی تاکید کرد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع‌رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ یسنا کودک کلاله‌ای بود که یکشنبه هفته گذشته مفقود شد و پس از چند روز جست‌وجو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد.

منبع: میزان

دیگر خبرها

  • لحظات حمله سگ‌های ولگرد به سه کودک
  • مجوز راه‌اندازی پارک آبی در ابهر دریافت شد
  • پرداخت تسهیلات و تجهیزات حمایتی به خانوارهای آسیب دیده شفتی
  • پارک بازی کودکان المغازی؛‌ بانک جدید حملات رژیم صهیونیستی
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی «یسنا»
  • جزئیات جدید از پرونده مفقودی «یسنا»
  • عاملان ربایش یسنا، کودک کلاله‌ای دستگیر شدند
  • دستگیری ۴ متهم ‌اصلی ربایش یسنا
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای
  • برگزاری میز مشاوره حقوقی هفته سوم اردیبهشت از سوی پارک فناوری پردیس