Web Analytics Made Easy - Statcounter

سینما و تلویزیون > سینمای‌ ایران - همشهری آنلاین:
نیکی کریمی بازیگر سینما به عنوان دبیر چهارمین جشن عکاسان سینمای ایران انتخاب شد، در حالی که هیچ سابقه‌ای از او در این زمینه ارائه نشده است.

به گزارش تسنيم، انجمن عکاسان سینمای ایران، نیکی کریمی به عنوان دبیر چهارمین جشن عکاسان سینمای ایران انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خبر تعجب اهالی رسانه و فعالان عرصه عکاسی سینما را برانگیخت.

عکاسانی که سالها عمر خود را صرف فعالیت در حوزه عکاسی سینما کردند معتقدند این نوع عکاسی را می‌توان گونه مستقل از عکاسی معرفی کرد که مختصات فعالیت خود را دارد. نیکی کرمی طبق گفته خودش ٢ سال، به صورت مداوم عکاسی طبیعت کرده‌است. که حاصل آن عکاسی‌ها، برگزاری نمایشگای در گالری گلستان در ایران و بعد از آن گالری کورت‌یارد در امارات بود.

باید دید آیا برگزار کنندگان این رویداد تحت تأثیر نامها قرار گرفته‌اند و به واسطه آن سعی در رونق بخشیدن جشن خود دارند یا بر مهارتها تکیه کرده‌اند و سعی در برگزاری حرفه‌ای این رویداد دارند. اگر سعی در برگزاری حرفه‌ای این رویداد دارند با چه رزومه‌ای اقدام به انتخاب نیکی کریمی کرده‌اند. شخصی که تعداد نمایشگاه‌هایش به تعداد انگشتان یک دست هم نمی‌رسد چگونه بر جایگاه یک رویداد عکاسی حرفه‌ای تکیه می‌زند.

نمی‌توان گفت عکاسی برای او یک دغدغه حرفه‌ای بوده است اما عکاسانی را در زمینه عکاسی سینما می‌شناسیم که عمر خود را صرف این کار کرده‌اند و هنوز به جایگاهی که می‌بایست نرسیده‌اند.

جالبتر اینکه انجمن عکاسان سینمای ایران هم بعد از انتشار این خبر رزومه‌ای از فعالیتةای مشابه نیکی کریمی ارائه نداده است تا شاید مخاطبان به انتخاب آنها احترام بگذارند و نادیده گرفته شدن سالها فعالیت عکاسان حرفه‌ای این حوزه را راحتتر بپذیرند.

در همین زمینه: امیر نادری | سهراب شهیدثالث نمرده است زهرا داودنژاد | سرباز پدرم هستم بلیت ۲۰ هزار تومانی برای اکران فیلم خارجی فروش سینماها از پخش سه بازی جام جهانی

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۷۸۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح گنجینه کیانوش عیاری در موزه سینما/ ۴ فیلم مرمت‌شده از کارگردان روز باشکوه روی پرده می‌رود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با زادروز کیانوش عیاری طی مراسم ویژه‌ای در روز ۲۲ اردیبهشت گنجینه این کارگردان مولف سینمای ایران در موزه سینما افتتاح می‌شود و تعدادی از هنرمندان و سینماگران درباره ویژگی‌های آثار عیاری و نقش او در ارتقا سینمای ایران سخنرانی خواهند کرد و همزمان فیلم‌های ۸ میلی متری این هنرمند نیز به نمایش درخواهد آمد.

همچنین از روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت تا چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ساعت ۱۷ نسخه‌های اصلاح و مرمت شده فیلم‌های سینمایی «آبادانی‌ها»، «شبح کژدم»، «بیدارشو آرزو» و «بودن یا نبودن» با همکاری فیلمخانه ملی ایران در سالن فردوس به نمایش در می‌آید و پس از نمایش فیلم‌ها جلسه نقد و بررسی با حضور مخاطبان و اهالی رسانه برگزار می‌شود.

حضور در این مراسم برای علاقه‌مندان به سینما آزاد است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش رئیس سازمان سینمایی به اظهارنظرها درباره بیکاری سینماگران و زیر سوال بردن فروش فیلم‌ها
  • بیکاری سینماگران ربطی به رونق اقتصاد و فروش فیلم‌ها ندارد
  • انصاف را در اظهار نظر رعایت کنیم/ رونق تولید و نمایش فیلم‌ها موجب کاهش بیکاری سینماگران شده است
  • حضور مخرب هوش مصنوعی در سینما/ به جوانان اعتماد کنیم
  • خزاعی: تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد / عدالت محوری در عرصه‌ی کارگردانی حرفه‌ای از همینجا آغاز می‌شود
  • موزه سینما بزرگداشت کیانوش عیاری را برگزار می‌کند
  • بزرگداشت کیانوش عیاری در موزه سینما
  • افتتاح گنجینه کیانوش عیاری در موزه سینما/ ۴ فیلم مرمت‌شده از کارگردان روز باشکوه روی پرده می‌رود
  • مست عشق، ماجرای یک تابوشکنی در سینما
  • عکاسان برای مشارکت در پروژه‌های سینمایی مجوز بگیرند