Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@12:04:15 GMT

خبر خوش برای فرهنگیان بازنشسته

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۷۸۹۷۴

خبر خوش برای فرهنگیان بازنشسته

مدیرکل دفتر برنامه و بودجه وزرت آموزش و پرورش با اشاره به برنامه‌ریزی برای پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان، گفت: ۱۲۰۰ میلیارد تومان در تخصیص تیرماه به‌زودی به خزانه ابلاغ می‌شود.

خبرگزاری فارس: مهرداد خان‌ماکو مدیرکل دفتر برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش از نهایی شدن جدول پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۱۳۹۶ خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به پیگیری­‌های انجام شده و تعهد سازمان برنامه و بودجه برای تسویه کامل پاداش پایان خدمت بازنشستگان تا پایان شهریور ماه سال جاری، گفت: پیش­‌بینی و تحقق آن در اعتبارات تخصیص یافته سه‌ماهه دوم سال جاری نهایی شده است.

خان‌ماکو در خصوص پرداخت قسط اول پاداش پایان خدمت فرهنگیان اظهار داشت: مبلغ ۱۲۰۰ میلیارد تومان در تخصیص تیرماه وزارت آموزش و پرورش پیش‌بینی شده که به‌زودی به خزانه ابلاغ خواهد شد.

مدیرکل دفتر برنامه و بودجه در مورد الگوی توزیع اعتبار بین بازنشستگان گفت: مبلغ دریافتی با فرمول یکسان بین همه بازنشستگان توزیع خواهد شد.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003WKY

منبع: فردا

کلیدواژه: آموزش و پرورش فرهنگیان بازنشسته پاداش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۷۸۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش وزارت آموزش و پرورش به معلمان به مناسبت روز معلم

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، ظهر امروز رضامراد صحرایی با حضور در مرکز سامد و پاسخگویی نهاد ریاست جمهوری به سوالات و گلایه های معلمان از طریق تماس تلفنی پاسخ داد.

در یکی از این تماس های تلفنی، یکی از معلمان از حقوق و مزایای پایین معلمی و از پایین بودن فوق‌العاده ویژه معلمان گلایه کرد.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این معلم با بیان اینکه معلمان باید محدودیت حقوق دریافتی خود را با اضافه کار و حق التدریس جبران کنند؛ گفت: تلاش می‌کنیم تا پایان امشب پاداشی را به مناسبت روز معلم برای تمامی معلمان در نظر بگیریم.

وزارت آموزش و پرورش در تلاش بود تا در ابتدای سال جدید، به مناسبت عیدی مبلغی به حساب معلمان واریز کند. با این حال با گذشت یک ماه به نظر می رسد دستگاه تعلیم و تربیت توانسته‌است مبلغی را این بار به عنوان تقدیر روز معلم برای معلمان در نظر بگیرد.

شنیده ها حاکی از آن است که این مبلغ دو میلیون تومان خواهد بود و از امشب به حساب معلمان واریز خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واریز پاداش «روز معلم»به حساب فرهنگیان؛ امشب/ پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر
  • پاداش وزارت آموزش و پرورش به معلمان به مناسبت روز معلم
  • اجرای ۴۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • بررسی بودجه آموزش و پرورش در لایحه ۱۴۰۳/ همان چالش همیشگی باطعم بی قانونی!
  • خبر مهم قالیباف درباره حقوق بازنشستگان
  • ادارات لرستان سهم اعتبارات وزارتخانه‌ای را تا پایان اردیبهشت مشخص کنند
  •  جذب سه هزار معلم جدید در آموزش و پرورش هرمزگان
  • خبر مهم درباره زمان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان
  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط
  • تجلیل از مقام معلم؛ در آستانه گرامیداشت هفته معلم