Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-19@17:43:43 GMT

حضور فردین عابدینی در تمرین تراکتورسازی

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۷۹۱۵۵

حضور فردین عابدینی در تمرین تراکتورسازی

مدافع - هافبک پیشین تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در تمرین امروز (دوشنبه) این تیم حضور پیدا کرد.

طرفداری- تراکتورسازی در حالی امروز آخرین تمرین خود را پیش از پرواز به ترکیه انجام داد که فردین عابدینی در این جلسه تمرینی حاضر شد. گفته می‌شود که این احتمال وجود دارد که نام عابدینی برای فصل جدید لیگ برتر در فهرست این تیم قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تسنیم، گفتنی است که اعضای تیم تراکتورسازی از ساعت 11 فردا تبریز را به مقصد استانبول ترک خواهند کرد تا اردویی تدارکاتی را در ترکیه برگزار کنند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۷۹۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت جالب ستاره بایرن: تمرین با توپ‌جمع‌کن! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"،  بسیاری از هواداران خود را خوش‌شانس می‌دانند اگر بتوانند یک بار در زندگی خود یک بازی بزرگ از باشگاه مورد علاقه خود را به صورت زنده در استادیوم ببینند. در جریان بازی لیگ قهرمانان اروپا بین بایرن و آرسنال در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی در ورزشگاه آلیانز آرنا، یک پسر توپ‌جمع‌کن حتی بیشتر از بقیه هواداران خوش‌شانس بود.

در دقیقه ۵۰ ستاره‌های نیمکت‌نشین بایرن، از جمله توماس مولر ۳۴ ساله، در کنار زمین در حال تمرین و آماده شدن برای حضور احتمالی در زمین بودند.

در اتفاقی جالب ماتیس تل ۱۸ ساله یک نوع خاص را برای گرم کردن انتخاب کرده بود. در طول پخش بازی از شبکه دازن می‌‌شد دید که ستاره جوان بایرن توپی را برداشته بود و در حال پاس‌کاری و تمرین با توپ‌جمع‌کن بود.

با اینکه ماتیس تل در ادامه به بازی نرفت و شانس حضور در پیروزی ۱-۰ تیمش را به‌دست نیاورد اما با این کار جالبش یکی از صحنه‌های ماندگار مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را خلق کرد.

دیگر خبرها

  • لیگ برتر فوتبال / نساجی با عبور از تراکتور امیدوار شد
  • امروز قرن غلبه حق علیه باطل است
  • ملوان از سپاهان مخفی شد
  • تراکتور ۱۴۰۳ با حضور ویژه زنوزی (عکس)
  • (عکس) حرکت جالب ستاره بایرن: تمرین با توپ‌جمع‌کن!
  • حرکت جالب ستاره بایرن: تمرین با توپ‌جمع‌کن! (عکس)
  • استقلال سبزپوش شد/ حضور بازیکنی با یک چشم + عکس
  • پاکو خمز: دخترانم با گریه از من خواستند ایران را ترک کنم
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش بازی تراکتور و نساجی مازندران
  • خبر عجیب در مورد سرپرست استقلال که تایید نشد