Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-07@03:34:55 GMT

نبرد جنوب سوریه داغ می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۷۹۱۷۰

پژوهشکده آمریکایی «واشنگتن» مدعی شد که حزب‌الله یگان ویژه خود موسوم به «رضوان» را برای نبرد در جبهه جنوبی سوریه اعزام کرده است. آفتاب‌‌نیوز : «حنین غدار» و «فیلیپ اسمیت» کارشناسان پژوهشکده واشنگتن در مقاله‌ای، مدعی شدند: «حزب‌الله یگان رضوان- نیروهای نخبه حزب‌الله- را به جبهه نبرد در سوریه اعزام کرده است که این امر، به این است که باید منتظر درگیری‌های شدید ماند و نیروهای این یگان به شکل گسترده‌ای در این درگیری‌ها مشارکت خواهند کرد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقاله افزود، این شیوه طی سال‌های مشارکت حزب‌الله در جنگ جاری در سوریه، از عملیات در «القصیر» گرفته تا «حلب» و «دیرالزور»، مشاهده شده است.
به ادعای این کارشناسان پژوهشکده واشنگتن، رزمندگان یگان رضوان «به صورت موقت در نبرد درعا طی سال گذشته و قبل از توافق کاهش تنش منتشر شده بودند» و اینک آنها بار دیگر به درعا بازگشتند.
به گزارش ایلنا به نقل از واشنگتن‌پست، نیروهای سیاه‌پوش یگان رضوان قدرت و مهارت بالایی در تیراندازی دارند. برخی تحلیلگران  معتقدند حزب الله تنها در شرایط ویژه ای این گروه ها را وارد عمل می‌کند.
کد خبر: ۵۳۲۳۱۲ تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۲

منبع: آفتاب

کلیدواژه: جنگ سوریه حزب الله لبنان داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۷۹۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه طالبان در مورد اتفاقات بدخشان

ذبیح الله مجاهد سخنگوی طالبان گفت بر اساس فرمان ملاهبت‌الله که برای از بین بردن کشت و قاچاق خشخاش صادر شده است، جلوگیری از کشت خشخاش در تمام افغانستان جریان دارد.

مجاهد گفت در شماری از شهرستان‌های ولایت بدخشان خشخاش کشت شده که برنامه تخریب آن آغاز گردیده است تا این پدیده ضد انسانی و قاچاق آن از بین برده شود و هیچ منطقه‌ای از این حکم مستثنی نیست.

وی افزود متاسفانه شماری از متخلفین علیه نیروهای امنیتی که مشغول مبارزه با کشت خشخاش هستند، حمله کرده و باعث ایجاد حوادث ناگواری شدند.

سخنکوی طالبان گفت با هدف بررسی دقیق حوادث متذکره هیئتی به ریاست فصیح‌الدین فطرت رئیس ستاد ارتش، از سوی نخست‌وزیری طالبان تعیین شده تا حادثه را بررسی همه جانبه نموده و گزارش کامل آن را به دفتر نخست‌وزیری ارائه نماید.

گفتنی است که سال گذشته نیز در جریان تخریب مزارع خشخاش در شهرستان درایم، میان کشاورزان خشخاش و نیروهای طالبان درگیری رخ داده و منجر به کشته‌شدن چندین تن از ساکنان محلی این منطقه شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • آماده باش یمن برای آغاز مرحله چهارم نبرد با رژیم صهیونیستی
  • ۱۱ هکتار از اراضی دولتی در جنوب کرمان رفع تصرف شد
  • افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و اسرائیل در یمن
  • افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و رژیم صهیونیستی
  • بارانی از موشک بر سر صهیونیست‌ها/ شلیک ۷۰ موشک از سمت لبنان
  • نبرد مسلحانه نیروهای مقاومت فلسطین با متجاوزان در «طولکرم»
  • طرح یکجانبه فرانسه برای آتش‌بس در مرز لبنان و اراضی اشغالی
  • کارگر شهرداری در سیلاب بزرگراه بعثت مفقود شد
  • بیانیه طالبان در مورد اتفاقات بدخشان
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس