Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ سید«جلال ملکی»سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران، گفت: عوامل آتش نشانی که در محل حضور یافتند پس از اطفای حریق با یک جسد سوخته مواجه شدند.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران نیز به خبرنگار ایرنا گفت: تاکنون 11 مصدوم در محل حادثه امدادرسانی شده اند و چهار مصدوم نیز به مراکز درمانی انتقال یافته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



« محمدکرم درآبادی» افزود: هفت آمبولانس، یک بالگرد و دو اتوبوس آمبولانس به حادثه اعزام شده است و 40 تکنسین اورژانس مشغول امدادرسانی هستند.

سخنگوی آتش نشانی تهران می گوید که آتش سوزی در محل مواد شیمیایی بوده است و اینک آتش نشانان مشغول سردکردن مخازن برای کاهش خطر هستند.

محل این کارخانه رنگ سازی در کیلومتر 18 جاده مخصوص کرج گزارش و زمان وقوع آتش حدود ساعت 16 اعلام شده است.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ایران اکونومیست کشته کارخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۷۹۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت امام جمعه شهر بلوک جیرفت بر اثر تصادف با آمبولانس

به گزارش خبرنگار مهر، جواد افشارمنش، عصر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه برخورد خودرو پژو ۴۰۵ با آمبولانس یک فوتی و سه مصدوم برجای گذاشت گفت: متأسفانه سرنشین خودرو پژو حجت الاسلام دهقان امام جمعه شهر بلوک بودند که علیرغم تلاش پرسنل اورژانس برای احیا، در بیمارستان امام فوت کردند.

وی افزود: سه سرنشین آمبولانس شامل دو تکنسین و یک مصدوم داخل کابین از نواحی سر، صورت کتف و گردن آسیب دیدند که توسط آمبولانس‌های دیگر به مرکز درمانی منتقل شدند.

کد خبر 6097666

دیگر خبرها

  • ربات اپتیموس در کارخانه تسلا مشغول به کار شد
  • بیش از ۱۳۰ کارخانه مشغول خرید برگ سبز چای هستند
  • جزییات آتش سوزی انباری در خیابان لاله‌زار
  • آتش سوزی در خیابان لاله‌زار تهران
  • فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس
  • درگذشت امام جمعه شهر بلوک جیرفت بر اثر تصادف با آمبولانس
  • حادثه منجر به فوت برای یک امام جمعه در جیرفت
  • حادثه منجر به فوت برای امام جمعه جیرفت
  • آتش سوزی آشپزخانه در محله مفتح اطفا شد
  • آتش سوزی ۲ واحد تجاری و مسکونی در گیلان