Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۳ بازی انجام داد و در این ۳ بازی حتی ۳ پاس سالم متوالی بین بازیکنان رد و بدل نشد ولی مربی این تیم درآمدی آنچنانی دارد! ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۷ ورزشی والیبال|بسکتبال|هندبال نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهران شاهین‌طبع، سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران در مورد پیروزی تیمش مقابل قزاقستان در پنجره سوم انتخابی جام جهانی 2019 چین اظهار داشت: قبل از هر چیز باید به وضعیت نامناسب سالن اشاره کنم که کاملا شبیه سونا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من اگر مسئول ورزش این مملکت بودم حتما عامل زجر کشیدن مردم و بازیکنان را در این سالن گرم مواخذه می‌کردم.

وی ادامه داد: تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 3 بازی انجام داد و در این 3 بازی حتی 3 پاس سالم متوالی بین بازیکنان رد و بدل نشد. پیروزی اول آنها نیز با گل به خودی حریف رقم خورد ولی مربی این تیم درآمدی آنچنانی دارد و وضعیت تیم ملی و امکانات آنها نیز مشخص است. مسئولان باید پاسخگوی این مسائل باشند و من نیز مسائل فنی را جواب خواهم داد.

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران تصریح کرد: شرایط باید برای کار کردن مناسب باشد، اگر مسئولی درست و حسابی در ورزش این مملکت وجود داشته باشد باید مسئول سالن را مواخذه کند، تا اینگونه سیستم‌ها در مملکت ما درست نشود وضعیت ورزش نیز همین‌گونه خواهد بود.

شاهین‌طبع افزود: نباید در ورزش ما این‌قدر بی‌عدالتی وجود داشته باشد.

وی در مورد پیروزی تیمش مقابل قزاقستان نیز گفت: توانایی بازیکنان ما بالاست. ما کار دفاعی بهتری انجام دادیم و توانستیم برنده شویم. مرحله بعدی مسابقات نیز بسیار سخت است و ما با تیم‌های استرالیا و ژاپن روبرو خواهیم شد. در مرحله بعدی نیاز به تلاش بیشتر داریم و مسافرت‌های طولانی در انتظار ماست. امیدوارم من یا هر شخص دیگری که هدایت تیم ملی را برعهده خواهد داشت در کار خود موفق باشیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال کشورمان در مورد خداحافظی ساهاکیان گفت: امروز یکی از بهترین بازیکنان بسکتبال ایران از تیم ملی خداحافظی کرد. او برای تیم زحمات زیادی کشیده است. امیدوارم پشتوانه‌های خوبی برای او در تیم ملی وجود داشته باشد و بازیکنان جایگزین او در تیم ملی به اندازه کافی زحمت بکشند.

شاهین‌طبع در ادامه گفت: در بازی امروز می‌شد ارزیابی خوبی از بازیکنان داشت. اردوی صربستان و بازی با تیم ملی قطر برای ما بسیار مفید بود. تیم ملی نیاز به بازی‌های تدارکاتی بیشتری دارد. امروز هم بازیکنان تمرکز لازم را داشتند و برنده از زمین خارج شدند.

وی در پایان گفت: روز دیدارهای تیم ملی توسط فدراسیون جهانی مشخص خواهد شد ولی ساعت دیدارها برعهده فدراسیون هر کشور است. متاسفانه تلویزیون ما در قبضه فوتبال است.

انتهای پیام/

R1015159/P35350/S3,31/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۷۹۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات جالب سرجیو کونسیسائو درباره مهدی طارمی

تیم فوتبال پورتو شب گذشته در سی‌ودومین بازی‌اش در فصل جاری لیگ برتر پرتغال در خانه چاوز با ۳ گل پیروز شد. مهدی طارمی، مهاجم پورتو زننده گل سوم تیمش در دقیقه ۷۳ از روی نقطه پنالتی بود و همچنین گل دوم پورتویی‌ها در دقیقه ۱+۴۵ را ساخت.

سرجیو کنسیسائو، سرمربی تیم فوتبال پورتو در نشست خبری پس از بازی برابر چاوز با اشاره به درخشش مهدی طارمی گفت: همان‌طور که در این بازی دیدید، مهدی طارمی یک بازیکن حرفه‌ای است و طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد. این برای من مهمترین چیز است. احمقانه است که از چنین بازیکن باکیفیتی تا ماه ژوئن استفاده نکنیم، زیرا فکر می‌کنم فصل آینده به تیم دیگری می‌رود.

کنسیسائو افزود: بازیکنانی دیگری هم هستند که می‌توانند بروند. آن‌هایی که قرارداد ۴ ساله دارند، اما گاهی نمی‌توانند همانند طارمی با همه توان خود بازی کنند. فوتبال امروز این‌گونه است و این فقط مربوط به پورتو نیست. فوتبالیست‌ها وقتی به یک سنی می‌رسند، باشگاه‌ها هزینه‌ها را مورد ارزیابی قرار می‌دهند و گزینه‌های آن‌ها با بازیکنان می‌تواند متفاوت باشد که باید به آن احترام بگذاریم.

سرمربی پورتو افزود: طارمی یک بازیکن حرفه‌ای است و او را همانند دیگر بازیکنان تیمم دوست دارم، زیرا آن‌ها بچه‌های من هستند. با این حال که هر بازیکنی که بیشترین تلاش را در تمرین دارد و می‌تواند بازیکن مهم در زمین باشد، شانس بازی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • حاتمی: آخر بازی تمرکز نداشتیم/ به خطاهای آسیب زننده اعتراض کردیم
  • سبک بسکتبال ایران باید تغییر کند
  • مهاجمی مثل من دیگر در فوتبال ایران پیدا نمی‌شود | در مورد بازی با استقلال من تصمیم گیرنده نیستم
  • استفاده از سالن‌های دولتی برای تبلیغات نامزد‌های مجلس
  • نکونام: حضور یک نفر در استقلال باعث افتخار است | نمی‌توانند به من بگویند همیشه بیا
  • سبک بسکتبال ایران باید تغییر کند/ ضعف برنامه‌ریزی دلیل انتقادهاست
  • احمقانه است که از طارمی استفاده نکنیم
  • ارزیابی سرمربی شهرداری گرگان از دو برد اخیر در ایران و غرب آسیا
  • واکنش سرمربی پورتو به درخشش طارمی
  • اظهارات جالب سرجیو کونسیسائو درباره مهدی طارمی